خرید اپل موزیک قانونی از وب سایت سیب کده

اگر از گوشی آیفون استفاده می‌کنید، می‌دانید که سرویس اپل موزیک یکی از سرویس‌های جدیدی است که این برند ارائه کرده و برای خرید اپل موزیک قانونی لازم است شما از سایت‌هایی که این سرویس را به صورت قانونی ارائه کرده‌اند استفاده نمایید. وب سایت سیب کده یکی از سایت‌هایی است که این امکان را فراهم کرده تا کاربران گوشی‌های آیفون بتوانند با خرید اپل موزیک از این برنامه فوق‌العاده استفاده نمایند. ما در این مطلب به همین موضوع اشاره کرده و مراحل خرید اشتراک اپل موزیک از سایت سیب کده را با شما در میان خواهیم گذاشت. اما پیشتر لازم است ببینیم اپل موزیک چه برنامه‌ای است و چه قابلیت‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اپل موزیک چیست؟

از سال 2015 شرکت اپل امکان استفاده از اپل موزیک را برای کاربران گوشی‌های اپل فراهم نمود به طوری که با استفاده از این سرویس جدید کاربران می‌توانند به مجموعه فوق العاده‌ای از آهنگ‌های دلخواه خود دسترسی داشته و به آن‌ها گوش دهند. شاید در ابتدا این برنامه با استقبال گرمی مواجه نشد اما شرکت اپل با آپدیت‎های جدیدی که ارائه کرد توانست این برنامه را به گونه‌ای در دسترس کاربران اپل قرار دهد که دیگر آن‌ها مایل به استفاده از برنامه دیگری برای شنیدن موسیقی نباشند. همچنین این برنامه تا جایی در بین کاربران جای باز کرد که کاربران گوشی‌های اندرویدی نیز علاقمند به استفاده از آن شدند، به گونه‌ای که نسخه متناسب با اندروید آن نیز ارائه شد. ما در ادامه به ویژگی‌های برنامه اپل موزیک خواهیم پرداخت اما این نکته را لازم است عنوان کنیم که شاید بزرگ‌ترین ویژگی اپل موزیک این باشد که نیازی نیست برای شنیدن هر موزیک هزینه‌ای بپردازید ضمن آن که دقیقا می‌توانید به موزیگی گوش دهید که به آن علاقمندید و جالب‌تر آن که به صورت پیش فرض در برنامه موزیک گوشی اپل شما قرار دارد و می‌توان از آن استفاده کرد.

قابلیت‌های اپل موزیک

برای اپل موزیک قابلیت‌های بسیاری در نظر گرفته شده است به طوری که شما می‌توانید موزیک‌های مورد علاقه خود را دسته‌بندی کرده و در شرایط مختلف به آن‌ها گوش دهید. از جمله امکانات این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دسترسی وسیعی به آرشیو موسیقی‌های اپل موزیک خواهید داشت.
  • این برنامه قابل نصب و استفاده روی تمام دستگاه‌های آیفون، اپل واچ، مک بوک، ایپد و.. خواهد بود.
  • پلی لیست‌ها بر اساس الگوریتم‌های هوشمند روی گوشی شما شخصی سازی خواهد شد.
  • شما می‌توانید به پلی لیست‌ها بر اساس حال روحی خود گوش دهید.
  • پلی‌لیست‌های موجود روی اپل موزیک توسط حرفه‌ای‌ها و و سایر کاربران ساخته می‌شود.
  • امکان استفاده از قابلیت family sharing یا پخش موسیقی خانوادگی برای اپل موزیک فراهم شده است.
  • امکان استفاده از رادیوی Beats 1 و سایر ایستگاه‌های رادیویی را خواهید داشت.
  • به صورت آفلاین می‌توانید موزیک‌ها را دانلود کرده و یا به آن‌ها گوش دهید.
  • امکان دسترسی به نمایش متن موزیک‌های فارسی و … را داشته و می‌توانید آن را با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید.
  • آهنگ‌های موجود در اپل موزیک با آهنگ‌های موجود در گوشی شما ادغام شده و می‌توانید یکجا به همه آن‌ها گوش دهید.

در ایران لازم است شما اقدام به خرید اپل موزیک کرده و سپس از آن استفاده نمایید. ما در ادامه بیشتر به چگونگی نحوه خرید اپل موزیک قانونی در ایران خواهیم پرداخت.

قابلیت پخش آهنگ‌ها توسط اپل موزیک چگونه است؟

اپل موزیک برای پخش آهنگ‌ها از کیفیت ۲۵۶Kb/s AAC (Advanced Audio Coding) استفاده می‌کند. در حال حاضر نیز قابلیت dolby Atmos به آن اضافه شده است که به شما کمک می‌کند موسیقی Dolby Atmos را با استفاده از بلندگوهای داخلی در آیفون، آیپد و مک بوک Pro گوش کنید. همچنین می‌توانید آن را به تلویزیون‌هایی که با این برنامه سازگار است متصل کرده و از این ویژگی در شنیدن موسیقی استفاده نمایید.

خرید اپل موزیک قانونی

شاید این سوال برای کاربران پیش آید که وقتی برنامه به صورت پیش فرض روی گوشی‌های آیفون قرار دارد چرا برای استفاده از آن باید اقدام به خرید اشتراک اپل موزیک کرد؟

همان طور که می‌دانید هر کاربر برای استفاده از محصولات شرکت اپل باید از یک ایمیل و پسوردی که در سایت اپل به ثبت و تایید رسانده است استفاده نماید تا بتواند از آن‌ها استفاده نماید، اما به لحاظ محدودیت‌هایی که ایران با آن مواجه است امکان دسترسی به برخی از برنامه‌ها و محصولات شرکت اپل برای ما وجود ندارد. بر همین اساس برخی از سایت‌های ایرانی که در این زمینه فعالیت دارند، می‌توانند امکان خرید اشتراک اپل موزیک را به صورت قانونی برای کاربران فراهم نمایند. یکی از این سایت‌ها سیب کده است.

چرا سیب کده؟

سیب کده یکی از سایت‌هایی است که تحت نماد اعتماد الکترونیک وزرات صنعت فعالیت دارد و شرایطی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند برای خرید اپل موزیک قانونی در یک پروسه زمانی کوتاه یعنی حداقل 30 دقیقه تا نهایت 3 ساعت اقدام نمایند. بسته به اینکه شما چه مدت زمانی را برای اشتراک تعیین می‌کنید، ضمانت و پشتیبانی سیب کده را تا آخرین روز استفاده از اشتراک‌تان به همراه خواهید داشت.

برای خرید اپل موزیک باید به این نکته توجه داشته باشید که لازم است ریجن اپل آیدی شما کشور آمریکا باشد، تغییر ریجن امکان پذیر است  تا شما بتوانید به کامل‌ترین آرشیو اپل موزیک که مختص آمریکاست دسترسی داشته باشید. همچنین سیب کده امکان استفاده از روش قانونی فمیلی شیرینگ family sharing که پیشتر به آن اشاره کردیم را مهیا کرده است. مراحل انجام خرید اپل موزیک از سایت سیب کده آن است که فعال سازی آن بر روی اپل آیدی شما و بدون نیاز به پسورد انجام می‌گیرد.

سایت سیب کده

سیب کده رسانه‌ای فارسی است که در زمینه ارائه برنامه‌ها و محصولات شرکت اپل فعالیت دارد و در طی مدت فعالیت خود توانسته اعتماد بیش از 1000 کاربر ایرانی و رضایت 80 درصد آن‌ها را جلب نماید. اگر به سایت سیب کده به آدرس الکترونیکیhttps://sibkade.com/  مراجعه کنید، خواهید دید که در این سایت به آخرین اخبار و آموزش‌های کاربردی پرداخته شده است. همچنین سیب کده شرایطی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند با خرید اکانت برنامه‌ها و محصولات اپل مانند خرید اپل موزیک، اپل وان، اشتراک ایکس باکس و ..  به صورت قانونی اقدام نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.