خرید باتری اصلی موبایل سامسونگ از فونی شاپ

باتری‌های موبایل شما معجزه‌ای از مهندسی شیمی هستند که مقادیر زیادی انرژی را در خود نگه می‌دارند که می‌تواند موبایل های شما را تا چندین ساعت زنده نگه دارند. اکثر دستگاه های موبایل مدرن از باتری های لیتیوم یونی (که گاهی اوقات لیتیوم یون نامیده می شود) استفاده می کنند که از دو بخش اصلی تشکیل شده است. و تقریبا همه آنها بر اساس ترکیب شیمیایی لیتیوم هستند. این روزها تقریبا استفاده از موبایل هوشمند برای هر کسی ضروری است. موبایل های هوشمند امروزی تقریبا می توانند کار یک کامپیوتر را برای ما انجام دهند. پس برای اینکه این موبایل بتواند ساعت زیادی دوام بیاورد، نیاز به خرید باتری اصلی موبایل می باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کدام فروشگاه برای خرید باتری اصلی موبایل مناسب است؟

وقتی موبایل صفری را خریداری می کنید، در داخل این موبایل باتری اصل وجود دارد ولی بعدا که این باتری کیفیت خود را از دست داد، مجبور هستید که یک باتری موبایل خوب خریداری کنید. ولی اگر از یک فروشگاه معتبری خرید نکنید یا دانش کافی در زمینه تشخیص باتری موبایل اصل را نداشته باشید، تمامی هزینه ای که برای خرید این باتری موبایل کرده اید را به هدر داده­اید. این روزها به دلیل محبوبیت بیش از اندازه موبایل ها، تقاضا هم برای خرید باتری اصلی موبایل نیز زیاد شده است. به همین سبب افراد زیادی اقدام به فروش باتری موبایل می کنند که همه آن ها نیز می گویند این باتری اصل است. ولی حقیقت اینکه اصلا اینطور نیست.

موقع خرید باتری اصلی موبایل، باید از فروشگاه معتبری اقدام به خرید کنید. یکی از معتبرترین فروشگاه­هایی که در زمینه خرید باتری اصلی موبایل در کشور وجود دارد، فروشگاه اینترنتی فونی شاپ می­باشد. این فروشگاه اینترنتی، تمامی محصولات خود را با تضمین 100 درصدی، قیمت مناسب، تحویل سریع و با گارانتی 6 ماهه به فروش می­رساند. همچنین این فروشگاه می تواند بهترین انتخاب شما برای خرید دیگر لوازم جانبی موبایل باشد.

در فونی شاپ، می توانید برای هر مدل موبایلی که نیاز به باتری دارد پیدا و خریداری کنید. این یک فروشگاه فوق­العاده و با محهز بودن به تمامی لوازم جانبی موبایل، برای همه مدل موبایل ها است. از دیگر مزیت­های این فروشگاه اینترنتی می توان به فروش عمده باتری موبایل و گلس اشاره کرد. یعنی اگر شما برای مغازه خود نیاز خرید عمده گلس یا باتری موبایل داشته باشید، می توانید بصورت عمده و با قیمت بسیار به صرفه خریداری کنید.

خرید باتری سامسونگ اصل با ضمانت کالا

خرید باتری سامسونگ اصل

یک گوشی جدید سامسونگ خیلی سریع شارژ می شود و شارژ را برای مدت طولانی نگه می دارد. با این حال، پس از چند سال، باتری های سامسونگ عملکرد بسیار ضعیفی دارند. حتی اگر از شارژر پرسرعت برای شارژ باتری گوشی خود استفاده کنید، شارژ باتری خیلی سریع تمام می شود. اگر باتری سامسونگ اصل را خریداری کنید، انگار موبایل سامسونگ خود را تازه خرید کرده­اید. بعد از چند سال که باتری شما کیفیت خود را از دست می­دهد، می توانید با خرید باتری سامسونگ اصل از فونی شاپ ، به موبایل خود، انرژی تازه­ای ببخشید.

چرا خرید باتری اصلی موبایل با مقاومت بیشتر ضروری است؟

موبایل های هوشمند بدون شک یکی از مفیدترین دستگاه‌های قرن بیست و یکم هستند. اما یکی از موارد مهمی که سازندگان گوشی‌های هوشمند اولویت اصلی را برای آن قائل نشده‌اند، عمر باتری است. وقتی صحبت از تلفن همراه می شود، قدرت به معنای عمر باتری است و با افزایش نوآوری در فناوری تلفن همراه، عمر باتری یکی از ویژگی های کلیدی گوشی های هوشمند است که کاربران هنگام تصمیم گیری برای خرید به آن توجه می کنند.

عمر باتری عالی به معنای زندگی راحت تر است

 همه ما خواهان زندگی راحت هستیم، اما آیا می‌دانید که تلفن‌هایی با عمر باتری وحشتناک می‌توانند زندگی شما را ناامید کنند؟ چه احساسی دارید وقتی در میانه تماشای آن فیلم حماسی هستید یا منتظر آن تماس مهم هستید، و ناگهان می بینید که موبایلتان هشدار داد که باتری کم است. وقتی شارژ باتری گوشی شما کم است، نمی توانید از اینترنت استفاده کنید، نمی توانید تماس بگیرید یا کارهای اولیه را با تلفن خود انجام دهید، پس هرچقدر موبایل هوشمند با گران و دارای امکانات بیشتری باشد، بدون باتری هیچ است. شما همیشه به راه‌هایی برای شارژ کردن آن فکر می‌کنید، شاید در یک کافی‌شاپ محلی توقف کنید تا به آداپتور برق متصل شوید. برخی از افراد حتی گاهی اوقات تلفن را خاموش می کنند تا در باتری صرفه جویی کنند تا بعداً یک تماس مهم برقرار کنند.

هر چه ظرفیت باتری بیشتر باشد، زمان استفاده طولانی تر است

این نیازی به استدلال ندارد که هر چه باتری گوشی شما بزرگتر باشد، مدت زمان بیشتری از آن استفاده خواهید کرد. امروزه بسیاری از افراد، چه در محل کار و چه برای اوقات فراغت، اغلب به سفر می روند. و برای آنها، خرید باتری بزرگتر به معنای نگرانی کمتر در مورد شارژ و فوبیای ناشی از فرکانس کم انرژی است. علاوه بر این، بسیاری از افرادی که در مناطق روستایی بدون دسترسی به برق ثابت زندگی می کنند، تلفنی با باتری طولانی مدت را ترجیح می دهند. همچنین یک تلفن با عمر باتری عالی می‌تواند برای افرادی که بازی می‌کنند، فیس‌بوک یا برنامه‌های خبری را بررسی می‌کنند، و با نقشه های گوگل سروکار دارند، ایمیل‌ها را دانلود، خواندن و پاسخ می‌دهند، و همه چیزهای دیگر، تفاوت زیادی ایجاد کند. تماس تلفن همراه و ارسال پیامک. از یک گوشی با باتری بزرگ می توان برای شارژ گوشی های دیگر استفاده کرد اگر باتری گوشی شما تا 5000 میلی آمپر ساعت است، می توانید از آن برای تامین انرژی گوشی های دیگر استفاده کنید و در نتیجه دیگر نیاز به پاوربانک ندارید.

چه زمانی باید باتری موبایل خود را عوض کرد؟

اگر باتری گوشی هوشمند شما در عرض چند ساعت تمام می شود یا اگر متوجه شدید که چندین بار در روز به دنبال شارژر می روید، ممکن است زمان تعویض باتری موبایل خود رسیده باشد. اگر بیش از دو سال است که صاحب گوشی هوشمند خود هستید، ممکن است متوجه شده باشید که عمر باتری آن دیگر مثل اوایل نیست. طول عمر باتری معمولاً با تعداد چرخه شارژ آن تعیین می شود. چرخه شارژ دوره‌ای است که از کل ظرفیت باتری استفاده می‌شود، سپس دوباره شارژ می‌شود. البته واضح‌ترین علامتی که ممکن است نیاز به تعویض باتری تلفن همراه داشته باشید، کاهش شدید عمر باتری است. اگر تلفن شما به سختی از مرز 10 ساعت عبور می کند، و هیچ کاری خیلی فشرده مانند پخش فیلم یا بازی انجام نمی دهید، باید باتری موبایل خود را عوض کنید. خاموش شدن تصادفی نیز یک علامت رایج است. اگر تلفن هوشمند شما با 30 درصد یا حتی 50 درصد خاموش شود، احتمالاً سلامت باتری شما به طور قابل توجهی بدتر شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.