استقبال خريد بي سابقه اسمارت واچ در ايران

بازار خرید اسمارت واچ در ایران بسیار داغ است به طوری که مدل های مختلفی از این گجت پوشیدنی عرضه شده است. شاید در نگاه اول شاید این دستگاه خیلی ضروری به نظر نرسد اما با اطلاع از ویژگی هایی همانند امکان مکالمه و برقراری تماس، سنجش قند خون، میزان اکسیژن خون، ضربان قلب و بسیاری دیگر از ویژگی های کاربردی می‌توان دلیل خرید بی سابقه اسمارت واچ را در ایران توجیه کرد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی ویژگی های این دستگاه‌ها و دلیل استقبال بیشتر از آن نسبت به ساعت های هوشمند بپردازیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تفاوت اسمارت واچ و ساعت هوشمند چیست؟

ساعت های هوشمند برند های معروفی مثل سامسونگ و اپل امکان دریافت نوتیفیکیشن ها، کنترل علائم حیاتی بدن همانند ضربان قلب، فشار خون، مکالمه و بسیاری دیگر از امکانات را فراهم آورده اند. توحه داشته باشید که ساعت های هوشمند قیمت بالایی دارند به همین جهت نتوانستند با اسمارت واچ‌ها رقابت کنند. اما آن‌ها دقیقا همین کارایی ساعت های هوشمند را دارند با این تفاوت که قیمت بسیار پائینی دارند.

پس اگر شما جذب زیبایی اسمارت واچ‌ها شده اید و همچنین عادت به گوش دادن به موسیقی با گوشی موبایل خود دارید و یا پیام های زیادی دریافت می‌کنید، حتما به شما اسمارت واچ را پیشنهاد می‌کنم. چراکه علاوه بر اینکه تمامی امکانات ساعت هوشمند اپل و سامسونگ را دارد، قیمت نیز کمی دارد. شما می‌توانید با خرید اسمارت واچ طرح اپل از ظاهر زیبای آن لذت ببرید. شما با پرداخت هزینه کم می‌توانید از تمام امکانات آن همانند امکان مکالمه، چک کردن نوتیفیکیشن های شبکه های اجتماعی، بررسی فشار خون، بررسی میزان سطح اکسیژن خون و بسیاری دیگر از امکانات بهره مند شوید. تنها تفاوت ساعت هوشمند و اسمارت واچ‌ها در اتصال به اینترنت است. به طوری که ساعت هوشمند می‌تواند مستقیم به اینترنت وصل شود در صورتی که اسمارت واچ این امکان را ندارد.

بررسی ویژگی های برتر اسمارت واچ‌ها

کمپانی های تولید کننده اسمارت واچ‌ها همیشه در حال رقابت با یکدیگر هستند. به همین دلیل سعی می‌کنند ویژگی‌ها جدیدی را به اسمارت واچ‌های خود اضافه کنند تا گوی سبقت را از رقبای خود بربایند. این تکامل دائمی یک امتیاز مثبت برای مصرف کننده است، زیرا طیف گسترده ای از ویژگی‌ها در ساعت های هوشمند را در دسترس قرار می‌دهد. این ویژگی های جدید باعث افزایش میزان رضایت مصرف کننده می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا برخی از ویژگی های برتر اسمارت واچ‌ها را بررسی کنیم.

 دریافت نوتیفیکیشن‌ها با اسمارت واچ

می توان گفت دریافت هشدارها و اعلان‌ها از محبوب ترین ویژگی های اسمارت واچ‌ها هستند. نوتیفیکیشن ‌ها می‌تواند مربوط به برنامه‌ها و دستگاه هایی باشد که به آن متصل شده اند. به طوری که می‌تواند اعلان‌های کانال‌های شبکه های اجتماعی و موارد دیگر را نشان دهد. اسمارت واچ‌ها می‌توانند دو نوع اعلان را دریافت کنند: اعلان‌هایی که هشدارهای دستگاه متصل را نشان می‌دهد و اعلان‌هایی که به‌طور خاص مربوط به خود اسمارت واچ هستند. در حالت دوم اسمارت واچ معمولاً یک دستگاه مستقل است که با اتصال سلولی از طریق سیم کارت فعال می‌شود.

نمایش ساعت و تاریخ

اسمارت واچ‌ها علاوه بر داشتن تمامی ویژگی‌های یک گجت هوشمند، هنوز هم ساعت هستند. کرونومترها/تایمرها و ساعت‌های زنگ دار مخصوصاً برای کاربران اسمارت واچ  که به دنبال تناسب اندام هستند، بسیار مفیداند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که بسیاری از آن‌ها بلندگو ندارند. بلکه برای هشدار به کاربران، از لرزش استفاده می‌کنند.

حفظ سلامت و تندرستی با اسمارت واچ 

ویژگی‌های مرتبط با سلامتی و تندرستی یکی دیگر از دلایل استقبال خرید بی سابقه اسمارت واچ در ایران است. بسیاری از آن‌ها می‌توانند به عنوان ردیاب تناسب اندام عمل کنند. از این ویژگی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مانیتور ضربان قلب
  • گام شمار
  • ردیاب های فعالیت بدنی (برای دویدن، شنا، دوچرخه سواری و غیره)
  • دستگاه های فشار خون
  • مانیتورهای میزان خواب

این ویژگی‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به کاربران اسمارت واچ اطلاعات بیشتری نسبت به روند تناسب اندام روزانه می‌دهند. همچنین توانایی شما را در حفظ برنامه‌های روتین سلامتی آسان می‌کند.

 اسمارت واچ مکالمه دار

نسل جدید این دستگاه‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تماس بگیرند و به تماس دریافتی پاسخ دهند. این کار به دو صورت انجام می‌شود: استفاده از اسمارت واچ به‌ عنوان یک پروکسی برای پاسخ به تماس و سپس صحبت از طریق تلفن هوشمند، یا برقراری تماس مستقیماً با آن در صورتی که اتصال سلولی داشته باشد. این ویژگی در بین کاربران بسیار محبوب است زیرا به آن این اجازه را می‌دهد تا در صورت دور بودن فیزیکی از تلفن خود، بتوانند تماس برقرار کنند.

از کجا اسمارت واچ بخرم؟

ویژگی های این گجت پوشیدنی باعث جذابیت و استقبال خرید بی سابقه اسمارت واچ در ایران شده است. آنها می‌توانند به عنوان دستگاه های تناسب اندام، محاسبه مسافت طی شده و زمان صرف شده برای پیاده روی آهسته، دویدن یا ورزش های دیگر عمل کنند. اسمارت واچ‌ها استفاده از تلفن هوشمند شما را در صورت اتصال به آن ساده می‌کنند. به شما این امکان را می‌دهند بدون دست زدن به تلفن خود به تماس‌ها پاسخ دهید. در مجموع این گجت پوشیدنی می‌تواند جای چندین دستگاه را بگیرد. علاوه بر همه اینها، هنوز هم وظیفه اصلی خود را انجام می‌دهند یعنی ساعت را نشان می‌دهند. تنوع گسترده ویژگی ها، به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند مدلی را انتخاب کنند که تمامی ویژگی های موردنظرشان را داشته باشد. اما از کجا اسمارت واچ را خریداری کنیم که از کارایی آن مطمئن باشیم؟ شما می‌توانید با مراجعه به سایت اسمارت واچ ایران نماینده فروش انواع ساعت هوشمند با گارانتی و ضمانت یکساله  طیف گسترده ای از انواع مدل های ساعت های هوشمند را با قیمت های باوردنکردنی پیدا کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما قبل از تصمیم به خرید به سایت ما سربزنید.  مطمئن هستم که مدل مورد نظر خود را می‌توانید با قیمت مناسب به همراه ضمانت نامه پیدا و خریداری کنید. پس همین حالا به سایت ما سربزنید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.