سری تبلت ها و پوشیدنی های هوشمند سامسونگ ۲۰۲۲ فاش شد

انتظارات زیادی از سامسونگ برای عرضه محصولات جدید در سال 2022 وجود دارد و این فقط مربوط به گوشی های هوشمند پرچمدار سری گلکسی اس ۲۲ (Samsung Galaxy S22) نیست. تاکنون شایعات زیادی در مورد سری گلکسی تب اس 8 فاش شده است و اکنون جزئیاتی درمورد طیفی از تبلت‌های این شرکت لو رفته است و همچنین جزئیاتی در مورد برنامه‌های سامسونگ برای هدفون‌های کاملاً بی‌سیم واقعی استریو مجهز به فناوری نویز کنسلینگ، ساعت‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌های جدید در دست تولید این شرکت که قرار است در سال 2022 عرضه شوند، موجود است. همراه چیکاو باشید.

همان طور که توسط TheElec از کسب و کار هدفون‌های بی سیم استریوی این شرکت گزارش شده است. آن طور که از گزارش‌ها مشخص شده است، سامسونگ ظاهراً بخش برنامه های تجاری خود برای سال 2022 را با بیش از 30 شریک اصلی در کره جنوبی به اشتراک گذاشته است که برنامه ها و تاریخ های تولید را فاش می کنند.

اطلاعاتی که توسط افشاگر FrontTron به دست آمده و در جدولی منظم قرار داده شده است، چهار نوع از تبلت گلکسی تب اس ۸ (Galaxy Tab S8) را در مدل‌های مختلف ازجمله یک مدل لایت (Lite)، تبلت گلکسی تب اس ۸ معمولی (vanilla Tab S8)، تبلت گلکسی تب اس ۸ پلاس (Galaxy Tab S8+) و در نهایت گل سر سبد و تبلت بالاترین رده در این سری یعنی تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا (Galaxy Tab S8 Ultra) را نشان می‌دهد.

مشخصات چهار نوع از تبلت گلکسی تب اس ۸ - چیکاو

نسخه‌های بالارده و  ممتاز تبلت گلکسی اس ۸ سامسونگ قرار است در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ به تولید برسند در حالی که انتظار می‌رود مدل لایت این تبلت در سه ماهه چهارم تولید شود. بر اساس اطلاعات به دست آمده، سامسونگ به دنبال تولید ۱.۶ میلیون دستگاه تب اس ۸ لایت و ۱.۲ میلیون دستگاه تب اس ۸ معمولی است. مدل‌های پلاس و اولترا باید در مقادیر کمتر و به ترتیب ۹۰۰ هزار و ۴۰۰ هزار دستگاه تولید شوند.

ما همچنین می‌توانیم دو تبلت سطح پایه را در ترکیب با Tab A8 و Tab A7 لایت ببینیم که قرار است بین سه‌ماهه اول تا چهارم سال ۲۰۲۲ تولید شوند و در تیراژ بسیار بیشتر از تبلت‌های رده بالا یعنی به مقدار ۱۱ میلیون دستگاه تولید شوند.

صفحه نمایش و پنل پشتی تبلت گلکسی اس ۸ سامسونگ - چیکاو

در حوزه پوشیدنی‌های هوشمند، سامسونگ به دنبال تولید ۴.۸ میلیون دستگاه از ساعت هوشمند گلکسی واچ ۵  (Galaxy Watch5) آینده در سه ماهه چهارم است. علاوه بر این‌ها، سامسونگ همچنین قصد دارد طبق جدول زمانی برنامه ریزی شده هدفون کاملا بی سیم استریوی گلکسی بادز پرو ۲  (Galaxy Buds Pro2) و علاوه بر آن، هدفون کاملاً بی سیم گلکسی بادز لایو ۲  (Galaxy Buds Live2) را نیز در دوره‌های سه ماهه دوم و سوم سال آینده میلادی در بازار عرضه کند. سامسونگ به دنبال ساخت ۳.۳ میلیون دستگاه از هدفون کاملاً بی سیم گلکسی بادز لایو ۲ و همچنین تعداد ۳.۱ میلیون دستگاه از هدفون کاملاً بی سیم گلکسی بادز پرو ۲ است.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.