آمورش سئو تا تبدیل شدن به یک متخصص سئو و مشاوره سئو همراه با تیم سئولب

آمورش سئو با سئولب، باعث تبدیل شدن به یک متخصص سئو و مشاوره سئو کاربلد است!

آموزش سئو و مشاوره سئو و یک مشاور سئو در دنیای دیجیتال مارکتینگ،  به عنوان یکی از مهم‌ترین تخصص‌ها جهت رسیدن سایت‌ها به رتبه‌های برتر موتورهای جست‌وجو برای جذب مشتریان از طریق گوگل، شناخته شده است، تبدیل شدن به یک متخصص سئو راه پر پیچ و خمی دارد که البته با کمک دنبال کردن آموزش‌های حرفه‌ای در این زمینه، می‌توان مسیر یادگیری سئو را هموار کرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای یاد گرفتن سئو، روش‌های مختلفی وجود دارد اما تجربه متخصصین کاربلد در این زمینه نشان می‌دهد که هیچ چیز به اندازه حضور در کلاس‌های سئو به روز، نمی‌تواند برای رشد در دنیای سئو کمک کننده باشد.

در این مطلب با بهترین دوره آموزش سئو در ایران که می‌توانید با کمک آن در کم‌ترین زمان ممکن به یک متخصص سئو درجه یک تبدیل شوید، معرفی می‌شود، با ما همراه باشید.

چرا باید در یک دوره آموزش سئو شرکت کنیم؟

سئو از پیچیدگی‌های بسیار زیادی برخوردار است و چنانکه خودتان بخواهید با آزمون و خطا، ترفندها و تکنیک‌های سئو را یاد بگیرید باید سال‌ها زمان صرف کنید، اما یک دوره سئو مفید می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، به شما رازهای پنهان سئو را منتقل کند.

بهترین کلاس آموزش سئو حرفه‌ای در ایران کدام است؟

دوره‌های آموزش سئو در سئولب، زیر نظر برجسته‌ترین اساتید و کارشناسان این حوزه، به عنوان بهترین منابع آموزش سئو در ایران شناخته شده‌اند که شما می‌توانید از آن‌ها برای تبدیل شدن به یک کارشناس سئو درجه یک، کمک بگیرید.

آیا آموزش‌ سئو در سایت سئولب، سطح بندی دارد؟

بله ! شما می‌توانید سئو را در سئولب، به صورت قدم به قدم، یاد بگیرید و لذت ببرید، آموزش‌ سئو در سئولب، به دو بخش پایه و پیشرفته تقسیم می‌شود که البته فضایی به اسم آزمایشگاه سئو نیز وجود دارد که شرایط متفاوتی را با کلاس‌های آموزشی، دارا است. در ادامه با جزئیات آموزش سئو در سئولب، آشنا شوید.

آموزش سئو پایه برای متخصص سئو شدن

این دوره، سئو بیس نام دارد و توسط محمد هدایتی متخصص سئو خوش سابقه، به صورت حضوری برگزار می‌شود، در سئو بیس، مفاهیم پایه سئو، به صورت قدم به قدم و عملی، آموزش داده می‌شود.

آموزش سئو پیشرفته، یعنی یک گام با متخصص سئو شدن فاصله است.

دوره سئو پرو یا همان سئو حرفه‌ای سئولب، به تدریس استاد علی حسینی کارشناس سئو با تجربه، یک پیشنهاد عالی برای افرادی است که خواهان حرفه‌ای شدن و رسیدن به سطح ایده‌ آل در سئو هستند.

آزمایشگاه سئو!

سئولب، علاوه بر ارائه آموزش‌های سئو حرفه‌ای بستری را جهت آزمایش و ارائه نتایج عملی سئو فراهم آورده است که علاقه مندان دارای دانش سئو، می‌توانند در  آن شرکت کنند و به صورت عملی، سئو را اجرا نمایند.

عصای دست سئو کاران را فراموش نکنید ! (سرچ کنسول)

اگر واقعا قصد حرفه‌ای شدن در دنیای سئو را دارید باید به صورت کامل بلد باشید با مهم‌ترین ابزار کمکی سئو کاران، یعنی سرچ کنسول، آشنا باشید و از آن استفاده کنید.

اهمیت سرچ کنسول در سئو چقدر است؟

سرچ کنسول، داده‌های مفید و کاربردی از وضعیت سایت، تعداد بازدیدها، ارورها و … ارائه می‌کند و وبمستر وب سایت، باید هر روز آن را آنالیز و چک کنید و بر اساس داده‌های دریافتی در سرچ کنسول، تصمیم به اجرا کردن قدم‌های بعدی بگیرد.

موارد کاربرد سرچ کنسول برای سئو کاران

  1.     بررسی وضعیت لینک‌های خارجی
  2.     آنالیز ارورهای سایت
  3.     بررسی وضعیت کدهای اسکیما
  4.     پیدا کردن صفحات زامبی پیج
  5.     پیدا کردن کنیبالیزیشن‌ها
  6.     آنالیز کوئری‌ها، تعداد ورودی‌ها و ….

چطور سرچ کنسول را 0 تا 100 به صورت حرفه‌ای یاد بگیریم؟

سرچ کنسول، یک ابزار حرفه‌ای است که داده‌های مهم پیرامون سایت‌ را به شما نمایش می‌دهد یک متخصص سئو کاربلد باید بتواند با تحلیل داده‌های موجود در سرچ کنسول، مسیر پیشین استراتژی سئو سایت را تحلیل کنید و برنامه راهبردی جهت رشد در آینده، پیشنهاد دهد.

بهترین راه برای اینکه بتوانید به خوبی، کار با بخش‌های مختلف سرچ کنسول را یاد بگیرید و از آن برای فرایند سئو سایت، به درستی، استفاده کنید، تماشای  آموزش‌های سرچ کنسول حرفه‌ای است که توسط اساتید کاربلد، ارائه شده است.

چرا باید آموزش سرچ کنسول سئو لب را تماشا کنیم؟

 آموزش سرچ کنسول در سئولب، تمامی بخش‌های سرچ کنسول، به صورت دقیق، آموزش داده می‌شود و شما می‌توانید به سادگی با دنبال کردن این آموزش، به یک متخصص حرفه‌ای کار با سرچ کنسول تبدیل شوید، مهم‌ترین مزایای این آموزش، به شرح زیر است:

  1.     قیمت عالی
  2.     حضور استاد متخصص
  3.     آموزش تمامی بخش‌ها
  4.     مطرح کردن تکنیک‌ها
  5.     توضیح قدم به قدم و …

آیا برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو حرفه‌ای، تماشای آموزش، کافی است؟

فراموش نکنید برای حرفه‌ای شدن در دنیای سئو علاوه بر دنبال کردن آموزش‌های خوب به صورت تئوری، باید دست به کار شوید و شروع به کسب تجربه عملی کنید؛ مطمئن باشید با دیدن آموزش‌های اصولی و تعهد به کسب تجربه و کار عملی، می‌توانید در زمانی کوتاه، به یک کارشناس سئو خبره و زبردست تبدیل شوید.

سخن پایانی : با کمک سئولب، رویاهایتان در دنیای سئو را رنگ حقیقت بخشید!

سئولب، یک تیم فوق العاده حرفه‌ای است که می‌توانید با کمک آن، هر گونه خدماتی که در سئو لازم دارید را دریافت کنید و به سمت آرزوهایتان حرکت کنید.

یکی از محبوب‌ترین بخش‌های خدمات سایت سئولب، دوره‌های آموزش سئو و سرچ کنسول است که بسیاری از افراد با کمک گرفتن از این آموزش‌ها توانسته‌‌اند به تخصص بالا دست پیدا کنند و به آسانی وارد بازار کار شوند.

اگر شما نیز مدت‌هاست به فکر یادگیری حرفه‌ای سئو و سرچ کنسول هستید و دوست دارید در بهترین دوره آموزش سئو کشور، شرکت کنید، سری به سایت سئو لب بزنید و مسیر حرفه‌ای شغل‌تان را آغاز کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.