خرید بک لینک دائمی با ضمانت بازگشت وجه

همه سئوکاران و اکثر وب مستران می دانند که بک لینک چقدر برای سئو سایت مهم است. بک لینک یکی از مهم­ترین و اصلی­ترین راهای موفقیت سئو هر سایتی می­باشد. بدون بک لینک، هیچوقت نمی­توانید در کلمات کلیدی رقابتی خود، در جایگاه خوبی قرار بگیرید. به دلیل اهمیت بیتشر بک لینک، سایت­های زیادی وجود دارند که خدمات فروش بک لینک برای مشتریان ارائه می­دهند. ولی هر سایتی معتبر نیست که سرنوشت سایت خود را به آن­ها بسپارید. هرگونه خطایی در ایجاد بک لینک، به احتمال زیاد می­تواند خسارت جبران ناپذیری برای سایت شما وارد کند. پس قدم اول و مهم اینکه از سایت­های معتبر اقدام به خرید بک لینک کنید. یکی از معترترین شرکت­هایی که خدمات فروش بک لینک ارائه می­دهد، سایت سئو طلوع می­باشد. سئو طلوع یکی از معدود سایت­هایی در کشور می­باشد که می­توانید ازش اقدام به خرید بک لینک با ضمانت بازگشت وجه کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تاثیر محتوای یونیک روی بک لینک

اگر از چندین وب سایت یا وبلاگ یا هرجای دیگر که امکان زدن لینک هست، به سایتی مثلا 50 تا بک لینک زده شود، اگر محتوای تولید شده برای این 50 تا لینک یکسان باشند، باعث افزایش اسپم اسکور سایت شما می­شوند. اگر از سایت سئوطلوع بک لینک خریداری کنید، تیم تولید محتوای این سایت، در تمامی بک لینک­های خود از محتوای یونیک استفاده می­کند. و بابت تولید محتوا موقع سفارش بک لینک، هزینه­ی اضافی شامل نمی­شود.

اگر برای داخل سایت خود یا ریپورتاژ نیاز به محتوای یکتا دارید، بازهم این سایت می­تواند بهترین انتخاب شما باشد. تیم متخصص تولید محتوای طلوع، با هزینه کم، بهترین محتوای یکتا را برای شما تولید می­کنند. محتوا یکی دیگر از گزینه­های عالی برای سئو سایت می­باشد که تولید محتوای یونیک و جذاب کار آسانی نیست. پس در صورت نیاز به سفارش تولید محتوا، طلوع می­تواند به شما کمک کند. تا این محتوا را تولید کنید. محتوای خوب، محتوایی است که با لینک­ سازی کم یا حتی بدون لینک به جایگاه خوبی در موتورهای جستجو برسد.

چرا خرید بک لینک یا ضمانت بازگشت وجه مهم است؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، هر سایتی بک لینک با ضمانت برای مشتریان ارائه نمی­دهد. ولی سئو طلوع این کار را می­کند. این سایت اگر با بک لینک­هایی که برای سایت شما ایجاد می­کند، اگر تاثیر مثبتی در بالا آمدن کلمات کلیدی رقابتی شما و افزایش دامین آتوریتی شما نشود، مبلغ پرداختی شما را عودت می­دهد. پس نتیجه می­گیریم که این شرکت، در این زمینه دانش کافی را دارد که اقدام به فروش بک لینک با ضمانت می­کند. ولی دیگر سایت­ها، همچین تضمینی برای مشتریان نمی­دهند. و این کار می­تواند دلایل زیادی داشته باشد.

سئو طلوع تاکنون بیش از 1800 مشتری بک لینک داشته است که هزینه هیچ کدام از این سایت­ها عودت داده نشده است. چون همه مشتریان رضایت کامل از خرید بک لینک از سئو طلوع را داشته­اند. به دلیل کیفیت زیاد لینک­های ایجاد شده توسط این سایت، اکثر مشتریان بک لینک این طلوع، بصورت یک، دو و ساله بک لینک خود را تمدید کرده­اند. و دلیل این امر، طبیعی، دائمی، باکیفیت بودن لینک­های ایجاد شده توسط این سایت معتبر می­باشد.

نکات بسیار مهم موقع خرید بک لینک

یکی از نکات بسیار مهم موقع خرید بک لینک این است که باید بدانید از کدام سایت بک لینک خریداری می­کنید. سایت­های زیادی وجود دارند که مثلا هزاران بک لینک را با قیمت بسیار پایینی به کاربران ارائه می­دهند. ولی سایت­های دیگری مثل سئو طلوع، هزینه بالایی می­گیرند. لازم به ذکر است که سایت­هایی که با قیمت بسیار کم لینک­های زیادی به سایت شما می­زنند، کیفیت لازم را ندارند. حتی می­تواند به سایت شما آسیب بزند. مثلا یکی از سایت­ها، 1000 تا لینک رو با قیمت 200 هزارتومان به فروش می­رساند. مطمئن باشید این هزار لینکی که با این هزینه کم ایجاد می­شود، جز ضرر هیچ سودی برای سایت شما ندارد.

همچین سایت­هایی برای زود تمام کردن کارهای لینک سازی مشتریان خود، از ابزارهای ایجاد لینک استفاده می­کنند که در عرض کمتر از ده دقیقه، هزاران لینک به سایت شما می­زنند. پس هیچوقت نباید از همچین سایت­هایی بک لینک خریداری کنید. ساخت بک لینک، یک کار بسیار اصولی و پیچیده می­باشد که نباید به هر سایتی برای ساخت بک لینک برای سایت خود اعتماد کرد. در مراحل لینک­ سازی باید تمامی نکات لینک بیلدینگ رعایت شود تا گوگل متوجه نشود که این سایت، اقدام به خرید بک لینک کرده است.

مزایای ایجاد بک لینک برای سایت

بک لینک­ها برای موتورهای جستجو مهم هستند زیرا سیگنالی هستند که نشان می­دهد سایت به اطلاعات با کیفیت بالا در مورد یک موضوع مرتبط با سایتی که به آن لینک می­دهد لینک داده شده است. در اصل، این یک رای اعتماد دیجیتال است. بنابراین اکنون وب‌سایت شما دارای محتوای باکیفیت است، بک لینک‌ها همچنین به کسب رتبه‌های بالاتر در گوگل کمک می‌کنند.

هر چه تعداد کل­دامنه های مرجع یک سایت بیشتر باشد، رتبه سایت بالاتر می­رود. اساساً هر چه رتبه شما در گوگل بالاتر باشد، افراد بیشتری کسب و کار شما را می بینند و روی وب سایت شما کلیک می کنند. و مهم­تر از همه این موارد، ارزش سایت شما بیشتر می­شود و در کلمات کلیدی رقابتی خود، به جایگاه بسیار خوبی خواهید رسید. یکی دیگر از مزایای بک لینک خوب این است که به معروف شدن برند شما کمک می کند. به عنوان مثال، اگر یک وب سایت با کیفیت بالا و بسیار محبوب به وب سایت شما لینک بدهد، پس از آن لینک سود خوبی نسیب شما می­شود.

چرا بک لینک ها برای کسب و کار شما مهم هستند؟

بک لینک­ها برای دستیابی به رتبه­ بالاتر در موتورهای جستجوی مهم هستند. با این حال، آنها همچنین برای ایجاد روابط مهم هستند. شخصی که روی بک لینکی که به وب سایت شما منتهی می شود کلیک می کند، می تواند به مشتری تبدیل شود. هر سرنخ که به خبرنامه شما می پیوندد یا به یک تماس برای اقدام در وب سایت شما پاسخ می دهد، می تواند به فروش تبدیل شود. با ایجاد بک لینک­های مرتبط با کسب و کار خود، به برند خود در صنعت خود اعتبار و شناسایی می­دهید. شرکت‌هایی که می‌دانند چگونه از بک لینک‌ها به درستی استفاده کنند، به محتوای بی‌کیفیت یا سایت‌های مبهم لینک نمی‌دهند. اگر یک شرکت مرتبط به وب سایت شما لینک دهد، به کاربران خود نشان می­دهد که شما برای این سایت ارزمشند بوده­اید که در این سایت به شما لینک داده شده است. در عوض، ممکن است محتوای آموزنده­ای داشته باشید که می تواند برای آنها مفید باشد. پس اگر در کلمات کلیدی رقابتی سایت خود عقب­تر از رقبای خود هستید، بک لینک­ های قوی می­توانند بهترین کمک برای شما باشند.

چرا سئو سایت مهم است؟

سئو یکی از شاخه­ های بسیار مهم دیجیتال مارکتینگ است. سئو به شما کمک می­کند تا از سایت خود چندین برابر سود کنید. هر سایتی که در هر زمینه فعالیت می­کند، اگر در صفحه یک گوگل نباشد، قطعا نسبت به رقبای خود باخته و کلی سود از دست داده است. مهم نیست چقدر سایت شما خوب است. اختصاصی درست شده یا با قالب، داخل سایت بهترین محصولات را برای فروش دارید و چندین چیز دیگر. اگر سایت شما در دید کاربران نباشد، مطمئن باشید سود دلخواه خود را نمی­توانید از سایت خود بردارید. کاربران چندین دقیه به دنبال سایت شما نمی­گردن. به عبارت دیگر، مردم میخواهند زود به چیزی که دنبال آن هستند برسند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. نازنین می گوید

    سئو طلوع کارش درسته
    بهترین بک لینک هارو برای مشتریای خود میسازه