اوپو در حال توسعه خودروی الکتریکی است تا در بازار هند عرضه کند

برندهای بی بی کی الکترونیکس (BBK Electronics)، اوپو، ریلمی و وان پلاس برای مدت زمانی طولانی است که بر روی وسایل نقلیه الکتریکی خودکار می‌کنند. این شرکت‌ها قبلاً برندهای متعددی را در ارتباط با انواع محصولات خودرو از جمله وسایل نقلیه الکتریکی و autopilot  را ثبت کرده‌اند. اکنون اطلاعات مربوط به توسعه در زمینه خودروهای الکتریکی از سوی افشاگر خبرهای فناوری یعنی Mukul Sharma تایید شده است. همراه چیکاو باشید.

  • اوپو در حال کار بر روی خودرو الکتریکی خود است تا در چند سال آتی در بازار هند آن را عرضه کند

طبق پورتال 91Mobiles، این افشاگر معروف، اطلاعات اختصاصی خود را با خبرنگاران به اشتراک گذاشت. به گفته این منبع، خودروی الکتریکی اوپو برای عرضه در بازار هند واقعا در حال توسعه است و رونمایی از این خودرو برای اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.

در حال حاضر از جزئیات فنی این محصول جدید هیچ اطلاعی در دسترس قرار ندارد اما می‌توان حدس زد که این شرکت در آینده تیزرهای مربوطه را منتشر خواهد کرد، درست مانند قبل از عرضه گوشی‌های هوشمند که چنین کاری را انجام می‌دهد. باید دید آیا این شرکت قصد دارد با تولیدکنندگان دیگر خودروهای الکتریکی همکاری کند یا فقط سفارش تولید قطعات و مونتاژ خود را خواهد داد.

اوپو در حال کار بر روی خودرو الکتریکی خود است تا در چند سال آتی در بازار هند آن را عرضه کند - چیکاو

فروش خودروهای برقی در هند در نیمه اول سال مالی جاری یعنی از آوریل تا سپتامبر (۱۲ فروردین تا ۹ مهر ماه ۱۴۰۰) در مجموع ۶۲۶۱ خودرو بوده است این در حالی است که در سال مالی گذشته کل خودروهای الکتریکی فروخته شده ۵۹۰۵ خودرو بود و در مجموع ۱۸۷۲ خودروی برقی از آوریل تا سپتامبر سال قبل فروخته شد. به عبارت دیگر، بخش خودروهای الکتریکی در هند ۲۳۴ درصد رشد داشته است. این رشد به دلیل یارانه‌ها و مشوق‌های تحت برنامه محلی FAME II انجام گرفته است.

با عرضه اسکوترهای برقی Ola S1 و Ola S1 Pro در بازار هند؛ مشخص می‌شود که این بازار پرجمعیت شرق آسیا به راه حل‌های الکتریکی دو چرخ نیز بسیار علاقه‌مند است. شرکت‌های مختلفی قصد دارند خودروهای برقی نسبتاً مقرون به صرفه خود را در این کشور ارائه دهند. علاوه بر این، شرکت Bounce انتظار دارد یک اسکوتر ارزان قیمت برای بازار داخلی ارائه کند. تعجب‌آور نخواهد بود که سازندگان گوشی‌های هوشمند به صف شرکت‌هایی بپیوندند که به دنبال توسعه در بخش جدیدی هستند.

  • خرابی سرور برای چندین ساعت رانندگان را از دسترسی به وسایل نقلیه الکتریکی تسلا محروم کرد

برخی از مالکان تسلا در سراسر جهان با مشکل روبرو شدند. به دلیل خرابی سرورهای شرکت تسلا؛ آن‌ها نتوانستند از برنامه مخصوص برای باز کردن قفل یا دسترسی به سیستم‌های وسیله نقلیه الکتریکی خود استفاده کنند.

دارندگان خودروهای برقی تسلا این موضوع را در رسانه‌های اجتماعی منتشر کردند. آن‌ها این مشکل را اعلام کردند که برنامه تسلا هنگام تلاش برای برقراری ارتباط با خودرو، «خطای سرور ۵۰۰» را گزارش می‌دهد. به همین دلیل، آن‌ها نتوانستند از برنامه برای باز کردن قفل ماشین و باز کردن درها استفاده کنند. این برنامه همچنین مختصات خودروی اشتباهی را ارائه کرده است.

خرابی سرور برای چندین ساعت رانندگان را از دسترسی به وسایل نقلیه الکتریکی تسلا محروم کرد - چیکاو

این گزارش‌ها توسط کاربرانی در ایالات متحده، کره جنوبی، استرالیا و اروپا گزارش شد. صاحبان مدل‌های تسلا که عملکرد «کلید تلفن» را نداشتند و فقط از طریق برنامه قادر بودند تا در خودرو خود را باز کرده و از ماشین خود استفاده کنند و با مشکل مواجه بودند.

صاحب یکی از خودروهای برقی در توییتر با رئیس تسلا، ایلان ماسک، درباره این حادثه صحبت کرد. که قول داده بود بفهمد چه اتفاقی افتاده است. پس از مدتی او اعلام کرد که درخواست باید به صورت آنلاین انجام شود اما در زمان نگارش این مقاله، به نظر می‌رسد این مشکل را این شرکت حل کرده است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.