ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ با رنگ طلایی به زودی در هند عرضه می شود

یک نوع رنگ طلایی ویژه ریلمی واچ ۲ (Realme Watch 2) در آستانه ورود به قفسه‌های فروشگاه در هند است. سازنده چینی گوشی‌های هوشمند چندی پیش ساعت هوشمند ریلمی واچ  ۲ خود را وارد بازار هند کرد. اکنون، به نظر می‌رسد که این برند در حال آماده شدن برای به روزرسانی ریلمی واچ ۲ با یک گزینه رنگ جدید در هند است. این ساعت هوشمند بسیار جذاب دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های مفید و مشخصات به اندازه کافی خوب است. همراه چیکاو باشید.

اسمارت واچ ریلمی واچ۲ دارای یک پنل ۱.۴ اینچی IPS LCD است و در هند با قیمت ۳۴۹۹ روپیه (در حدود ۴۷ دلار آمریکا) عرضه می‌شود. این پوشیدنی در حال حاضر در رنگ مشکی موجود است. با این حال، افشاکننده مشهور Mukul Sharma ادعا می‌کند که Realme به زودی این مورد را تغییر خواهد داد. تیتر چند جزئیات کلیدی در مورد نوع رنگی آینده 91mobiles را تایید کرده است. لازم به ذکر است که ریلمی این حدس و گمان را تایید یا تکذیب نکرده است.

  • عرضه ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ در رنگ طلایی

به گفته Mukul Sharma، یک نوع رنگ طلایی ویژه از ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ در دست ساخت است. علاوه بر این، شارما ادعا می‌کند که گزینه رنگ جدید به زودی در هند به فروش می‌رسد. این احتمال وجود دارد که ریلمی بتواند رنگ بسیار با طراوت طلایی را در اواخر نوامبر یا دسامبر (آبان – آذر ۱۴۰۰) در بازار عرضه کند. خاطر نشان می‌شود که نوع دیگر این ساعت هوشمند با نام ریلمی واچ ۲ پرو (Realme Watch 2 Pro) ماه جولای (تیر – مرداد) عرضه شد. ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ پرو دارای صفحه نمایش ۱.۷۵ اینچی است و از GPS دوگانه ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند.

عرضه ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ در رنگ طلایی - چیکاو

بسیار بعید است که ریلمی به خاطر یک رنگ جدید برای ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ تصمیم بگیرد تا رویداد معرفی را برای آن ترتیب دهد.

با این حال، از آنجایی که یک نوع رنگ جدید از گوشی هوشمند ریلمی جی تی مستر ادیشن – Realme GT Master Edition نیز قرار است به زودی در هند عرضه شود، ToysMatrix احتمال می‌دهد که هر دو محصول می‌توانند در یک رویداد رونمایی شوند. گوشی هوشمند ریلمی جی تی مستر ادیشن در ۲۶ آگوست (۴ شهریور ۱۴۰۰) از طریق Flipkart و وب سایت رسمی این شرکت در هند به فروش رسید.

  • مشخصات و ویژگی های ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲

ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲  دارای قابلیت های زیادی است که از جمله می‌توان به پنل ۱.۴ اینچی IPS LCD اشاره کرد که این صفحه نمایش تراکم پیکسلی ۳۲۳ PPI، حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را ارائه می‌دهد و دارای شیشه گوریلا گلس ۲.۵ برای محافظت بیشتر است. علاوه بر این، وضوح صفحه نمایش ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل است. ضمن آن که این ساعت هوشمند دارای یک موتور لرزش روتور، یک سنسور ضربان قلب و یک شتاب‌سنج ۳ محوره است. جدای از آن، این پوشیدنی از بلوتوث ۵.۰ برای اتصال پشتیبانی می‌کند.

مشخصات و ویژگی های ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ - چیکاو

سایر ویژگی‌های قابل توجه عبارتند از یادآوری عدم ‌تحرک، یادآوری نوشیدن آب، مسافت، کالری، ردیابی گام و تشخیص خواب. جدا از آن، SpO2 را کنترل می‌کند و از ضربان قلب ۲۴ساعته به صورت مداوم و آنی پشتیبانی می‌کند. اگر هنوز این کافی نیست، ریلمی واچ۲ با ۹۰ حالت ورزشی عرضه می‌شود. به عبارت دیگر، این ساعت هوشمند با وجود قیمت مقرون به صرفه، تعداد بی‌شماری از ویژگی‌های بسیار سودمند را ارائه می‌دهد. متأسفانه، جزئیات مربوط به نوع رنگ ریلمی واچ ۲ طلایی آینده هنوز در دسترس قرار ندارد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.