خرید اپل موزیک از سیب کده + تخفیف ویژه بلک فرایدی

خرید اپل موزیک

در سال‌های اخیر، شاهد رشد و گسترش صنعت موسیقی و سرویس‌های پخش موسیقی در بستر وب بوده‌ایم. اپل موزیک یکی از این سرویس‌ها است که توسط شرکت اپل ساخته و توسعه داده شده است. شما می‌توانید با خرید اپل موزیک ، از امکانات ویژه‌ای بهره‌مند شوید که بسیاری از این امکانات در گرو خریداری اشتراک آن هستند. از این رو در ادامه این مطلب قصد داریم تا به خرید این نوع اشتراک بپردازیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اکانت اپل موزیک چیست

اپل موزیک، سرویس پخش موسیقی است که در ابتدا تنها برای پلتفرم‌های اپل ارائه شده بود. رفته رفته و با بالا رفتن محبوبیت این برنامه، نسخه اندرویدی آن هم عرضه شد و به تبع آن، تعداد کاربران این برنامه بیشتر از قبل شد. اکنون این برنامه دارای امکانات ویژه و بسیاری است که برخی را تقریبا تمام پلیرهای موزیک دارند، اما برخی دیگر اختصاصی این برنامه و شرکت اپل هستند و در ادامه قصد داریم تا به این امکانات بپردازیم.

مزایای استفاده از اشتراک اپل موزیک

اگر قصد داشته باشید تا از اپل موزیک و سرویس اشتراکی آن استفاده کنید، باید در نظر داشته باشید که این برنامه در ابتدای تولدی خود گزینه‌ای به نام Shuffle نداشت و موسیقی‌ها بر حسب نام پشت سر هم پخش می‌شدند. چیزی که در پلیرهای امروزی و نسخه‌های جدید اپل موزیک دیده می‌شود.

همچنین شما می‌توانید از دستیار صوتی سیری در تلفن خود برای کنترل موسیقی در اپل موزیک استفاده کنید که این از جمله امکاناتی است که در نسخه رایگان هم در اختیار کاربران قرار دارد. اما این برنامه امکانات دیگری هم دارد که تنها کاربران ویژه و اشتراکی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

پلی‌لیست‌ها و ایستگاه‌های رادیویی

از جمله امکانات اختصاصی اپل موزیک هم می‌توان به دسترسی نامحدود به آرشیو موسیقی‌های این برنامه است. همچنین شما می‌توانید در این برنامه پلی‌لیست‌های خود را با الگوریتم شخصی‌سازی‌شده داشته باشید. این امکان، ویژگی است که در بسیاری از پلیرهای موسیقی وجود ندارد.

همچنین خرید اشتراک اپل موزیک این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید پلی‌لیست‌هایی متناسب با حال روحی خود را پلی کنید. در ضمنا اشتراک این برنامه این امکان را هم به شما خواهد داد تا به سراغ پلی‌لیست‌های دیگران بروید و موزیک‌های این افراد رو گوش کنید.

از جمله امکانات دیگری هم که خرید اپل موزیک در اختیار شما قرار خواهد داد می‌توان به رادیو Beats1 اشاره کرد. این رادیو، سرویس پخشی بسیار معروف در جهان است که در ادامه نیز اشاره‌ای کوچک به آن خواهد شد.

همچنین شما می‌توانید با داشتن اشتراک ویژه اپل موزیک به ایستگاه‌های رادیویی دیگر هم دسترسی داشته باشید که از جمله آن‌ها می‌توان به BBC Radio، Triple J، Smooth FM و Radio Capital اشاره کرد. البته که موارد ذکر شده تنها بخشی از ایستگاه‌های رادیویی در اپل موزیک هستند.

دانلود و سینک با پلتفرم‌های دیگر

اشتراک اپل موزیک به شما این امکان را خوهد داد تا بتوانید موزیک مورد نظر را دانلود و به صورت آفلاین گوش کنید. در نظر داشته باشید که موزیک‌های دانلود شده تنها با پلیر همین برنامه قابل شنیدن خواهند بود و می‌توانید موزیک‌های دلخواه را با پلتفرم‌های دیگر خود سینک کنید.

همچنین اپل موزیک به شما این امکان را خواهد داد تا موزیک‌هایی را که از قبل در برنامه خود داشته‌اید را با موزیک‌های جدید سینک کنید و بتوانید هر دو دست را در کنار هم داشته باشید. به همین خاطر و دیگر امکاناتی که این برنامه به کاربران خود ارائه می‌دهد، بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

نحوه خرید اکانت اپل موزیک در ایران

پلن‌های مختلفی برای دریافت اشتراک اکانت اپل موزیک وجود دارد که شما با توجه به شرایط خود می‌توانید یکی از انواع پلن‌های 3، 6 یا 12 ماهه را انتخاب کنید. البته برخی از وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده این خدمات پلن‌های دیگری مانند 4 ماهه هم دارند که این نوع پلن‌ها موقتی و محدود خواهند بود.

همچنین اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که شما در هنگام خرید اپل موزیک باید به ریجن یا منطقه اشتراک هم توجه کنید. چرا که اشتراک هر کشور، موزیک‌های اختصاصی آن را هم خواهد داشت و ممکن است شما به اشتباه اشتراک چین را خریداری کنید. اما برای خرید اشتراک برنامه‌ای مانند اپل موزیک باید سراغ چه وب‌سایتی رفت که خدماتش را با تضمین اعتبار ارائه دهد؟

خرید اپل موزیک به سادگی آب خوردن

برنامه اپل موزیک این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید موزیک‌های مورد نظر خود را علاوه بر پخش آنلاین، دانلود هم کرده تا بتوانید به صورت آفلاین به آن‌ها گوش کنید. شما می‌توانید برای خرید اشتراک اپل موزیک به سراغ سیب‌ کده بروید. هم اکنون سیب‌کده از وب‌سایت‌های مشهور ارائه‌دهنده خدمات در این زمینه است که به دلیل قیمت مناسب و  کیفیت خدمات بالایی که دارد، یکی از گزینه‌های برتر دوست‌داران موسیقی برای خرید اکانت اپل موزیک است؛ همچنین با خرید اپل موزیک تا ۵ آذر از تخفیفات بلک فرایدی این مجموعه هم بهرمند خواهید شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.