تسلا قصد دارد تا ایستگاه های شارژ خود را در چین از ۸ هزار به بیش از ۳ برابر افزایش دهد

شرکت خودروسازی تسلا که مدیر عامل و مالک آن مولتی میلیارد معروف ایلان ماسک است، با تولید خودروهای برقی جذاب تاکنون توانسته در زمینه تولید خودروهای برقی خوش بدرخشد و سهم بسیار خوبی از فروش این گونه خودروها را به وسایل نقلیه تولیدی شرکت خود اختصاص دهد. مدیریت دقیق و کیفیت بالای خودروهای تولیدی این برند باعث شده است که تاکنون حتی بزرگترین و معتبرترین خودروسازهای سنتی هم نتوانند با این شرکت نوپا رقابت کنند. همراه چیکاو باشید.

یکی از بهترین و بزرگترین بازارهای بزرگ و مصرفی خودروهای تسلا کشور چین است که ضمن ان که پرجمعیت‌ترین کشور دنیا محسوب می‌شود، سرزمین بسیار پهناوری نیز هست. مردم چین از خودروهای تسلا استقبال خوبی کرده‌اند و این شرکت نیز روی فروش در این کشور حساب زیادی باز کرده است و سعی می‌کند تا خدمات خود را در این کشور افزایش دهد تا دیگر برندها موفق نشوند سهم تسلا را در این کشور از چنگ ان بیرون بکشند.

اوایل امروز، تیم شارژ چینی غول برقی تسلا اعلام کرد که به نقطه عطف نصب ۱۰۰۰ ایستگاه سوپرشارژر در سرزمین اصلی چین با ۸۰۰۰ سوپرشارژر در سراسر چین دست یافته است. این اطلاعیه (در Weibo که یک سایت میکروبلاگینگ چینی) به اشتراک گذاشته شده است.

کشوری که بیشترین تقاضا را برای خودروهای الکتریکی در سراسر جهان دارد، بازاری پیشرو برای تسلا است. این حرکت موقعیت تسلا را در بازار خودروهای الکتریکی چین مستحکم می‌کند. تسلا در ماه اکتبر (مهر – آبان) ۴۹ ایستگاه سوپرشارژر جدید را در چین اضافه کرده است که شامل ۳۲۹ دستگاه سوپرشارژر در ۳۱ شهر این کشور می‌شود.

تعداد جایگاه های شارژ تسلا در چین از ۸ هزار به بیش از ۳ برابر افزایش یافت - چیکاو

این شرکت گفت که بیش از ۷۰۰ ایستگاه شارژ در سرزمین اصلی چین با بیش از ۱۷۵۰ دستگاه  سوپر شارژ را در دست اجرا دارد. در حال حاضر، شبکه شارژ این شرکت بیش از ۳۸۰ شهر در سراسر چین را پوشش می‌دهد.

مدیران تسلا اعلام کردند که «در سال گذشته شبکه شارژ تسلا دو برابر شده و انتظار می‌رود در دو سال آینده سه برابر شود.» این مرحله باعث محبوبیت بیشتر خودروهای برقی در بین مردم چین می‌شود. سوپر شارژرهای جدید مشکل ازدحام بیش از حد را حل می‌کنند و همچنین با بیشتر شدن ایستگاه‌های شارژ دارندگان خودروهای تسلا نیازی نیست که برای پیدا کردن جایگاه شارژ مسافت زیادی را طی کنند و علاوه بر آن حال تأثیر مثبتی نیز بر محیط دارند.

تسلا اکنون بیش از ۳۰۰۰۰ سوپرشارژر در حال استفاده و فعال در سراسر جهان دارد که حدود یک چهارم آن‌ها در چین هستند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.