همکاری تیم های Hero Electric و Charzer برای نصب ۱۰۰ هزار ایستگاه شارژ برقی در هند

شرکت موتورسیکلت سازی هرو الکتریک Hero Electric،  که بزرگ‌ترین شرکت سازنده موتورسیکلت و اسکوتر برقی در کشور هند است تصمیم گرفته است با مشارکت شرکت چارزر Charzer، که یک استارت‌آپ شارژ وسایل نقلیه الکتریکی هند است و در بنگلور مستقر است، یک صد هزار ایستگاه شارژ خودروهای دو چرخ را در طی سه سال آینده در سرتاسر این کشور نصب کند. همراه چیکاو باشید.

طبق توافقی که این دو شرکت برای همکاری با یکدیگر منعقد کرده‌اند، قرار شده است تا شرکت چارزر در اولین سال همکاری خود، ۱۰۰۰۰ ایستگاه شارژ را در ۳۰ شهر برتر و بزرگ‌تر هند نصب کند. همچنین خدماتی مانند Kirana Charzer را در نمایندگی‌های شرکت هرو الکتریک نیز ارائه دهد. علاوه بر آن، این شرکت برای تسهیل در دسترس قرار گرفتن امکانات شارژ برای مصرف‌کنندگان و همچنین اپلیکیشن موبایل Charzer و وب‌سایت را برای دارندگان خودروهای برقی ارائه می‌کند تا رانندگان این گونه خودروها بتوانند نزدیک‌ترین ایستگاه‌های شارژ و جایگاه‌های رزرو را پیدا کنند. ضمن این که یک مدل مبتنی بر اشتراک برای شارژ خودروهای الکتریکی نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

شرکت چارزر که در ۲۰ شهر از جمله بنگالورو، پونا، دهلی، حیدرآباد، مانگالور و ویشاخاپاتنام حضور دارد، یک استارت آپ برقی است که راه حل‌های شارژ برای مکان‌های عمومی، آپارتمان‌ها و ادارات را ارائه می‌دهد. این شارژرها با تمامی مدل‌های خودروهای برقی سازگار بوده و با نرم‌افزار هوشمند تغذیه می‌شوند و همچنین توسط متخصصان معتبر نصب و سرویس می‌شوند.

رنگ بندی موتورسیکلت های شرکت موتورسیکلت سازی هرو الکتریک Hero Electric - چیکاو

سوهیندر گیل (Sohinder Gill)، مدیر عامل هیرو الکتریک، گفت: «این شرکت معتقد است که یک شبکه زیرساختی قوی و مجهز کلید توسعه خودروهای الکتریکی در هند است. او افزود که این انجمن به رشد خودروهای الکتریکی کمک می‌کند و تجربه شارژ یکپارچه را ارائه می‌کند. با ادغام رزرو اسلات شارژ و پرداخت با شارژرهای مستقر توسط چارزر به مشتریان. هرو الکتریک با هدف تقویت فشار به سمت خودروهای برقی و ترویج یک راه حل عبور و مرور پاک خودروها و سازگار با محیط زیست حرکت می‌کند. این مشارکت در لحظه‌ای مناسب صورت می‌گیرد که کشور با قیمت بالای سوخت و کاهش کیفیت هوا در شهرهای بزرگ خود مواجه است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.