تسلا وسایل نقلیه جدیدی را بدون پورت USB-C تحویل خریدار می دهد

کمبود جهانی تراشه در بسیاری از صنایع وابسته به ریزتراشه‌ها، مانند صنعت خودروسازی، از جمله تسلا، که در بیشتر موارد توانسته از آسیب‌های آن جلوگیری کند، چهره زشت خود را نشان می‌دهد و ویران می‌کند اما عدم احساس کمبود تراشه به لطف تصمیم گیری سریع مانند چرخش به میکروکنترلرها و توسعه سیستم عامل جدیدتر برای کار با تراشه‌های جدید از تامین کنندگان مختلف امکان‌پذیر شده است. همراه چیکاو باشید.

با این حال، تسلا ممکن است با یک کابوس روابط عمومی جدید به شکل گم شدن درگاه‌های USB در جدیدترین خودروهای مدل ۳ و مدل Y خود مواجه شود.

در چند روز گذشته، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه برخی از خودروهای جدید تسلا مدل ۳ و مدل Y در حالی به مشتریان و خریداران تحویل شده‌اند که فاقد پورت‌های USB-C هستند. به نظر می‌رسد اکثر خودروهای آسیب‌دیده، درگاه‌های USB-C را در امتداد دیوار پشتی کنسول مرکزی ندارند، یکی از آن‌ها ادعا می‌کند که درگاه‌های USB صندلی عقب وجود ندارد. این مالکان همچنین از کار نکردن شارژ بی‌سیم نیز شکایت کرده‌اند.

به گفته الکترک (Electrek)، یک وب‌سایت فناوری خودکار، تسلا قطعات از دست رفته را عامل کمبود جهانی تراشه می‌داند.

به عنوان یک مالک جدید تسلا، قابل درک است که به دلیل کمبود مداوم نیمه هادی ها، ممکن است برخی از قطعات غیر ضروری وسیله نقلیه شما گم شده باشند یا خودرو مورد نظر بدون نصب ان قطعه تحویل مالک گردد که این موضوع از سوی مالک یا خریدار خودرو قابل درک است اما این مشکل زمانی بیش از آن ناگوار و ناخوشایند می‌شود که از موضوع از سوی تسلا با شفافیت و صادقانه اعلام نشود. تسلا باید همیشه در چنین مواردی شفافیت عمل به خرج دهد و چنین مواردی را با خریداران در میان بگذارد. بدون شک اگر چنین شود مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد. تسلا حتی می‌تواند به مشتریانی که خودرو آن‌ها فاقد قطعه‌ای است و تحویل داده می‌شود اعلام کند که به محض این که وضعیت تولید قطعات به روال عادی برگردد این شرکت قطعه مفقود شده را به رایگان نصب خواهد کرد.

این واحدها اغلب بدون اطلاع مشتری در مورد قطعات مفقود تحویل داده می‌شوند. بسیاری از مشتریان خاطرنشان کرده‌اند که اگر تسلا از قبل این خودروها را علامت‌گذاری کرده و لیست اولویت‌بندی برای نصب قطعات مفقود شده در آخرین تاریخ در دسترس قرار دهد، این مشکل به راحتی قابل حل است. اگر مالک جدید تسلا هستید، به شما توصیه می‌کنیم بررسی کنید که آیا تمام پورت‌های USB در خودروی شما موجود است یا خیر. چه بسا یکی از خودروهایی که فاقد پورت تحویل شده اس، خودرو شما باشد!

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.