گوشی ویوو وای ۱۵ ای مجهز به هلیو پی ۳۵ و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

شرکت ویوو بدون ‌سر و صدا گوشی ویوو وای ۱۵ ای ( Vivo Y 15A) را در فیلیپین عرضه کرد. اخیرا به طور همزمان گوشی ویوو وای ۱۵ اس ۲۰۲۱ که اخیراً در سنگاپور معرفی شده، در اندونزی نیز رونمایی شد. گوشی ویوو وای ۱۵ ای دارای مشخصاتی از قبیل نمایشگری با ناچ قطره‌ای برای تعبیه دوربین سلفی است. این گوشی از پردازنده هلیو پی ۳۵ مدیاتک (Helio P35) تغذیه می‌کند و همچنین یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی مورد نیاز آن را تأمین می‌کند. گوشی ویوو وای ۱۵ اس مدل ۲۰۲۱ نیز مشخصاتی مشابه قابلیت‌های همین گوشی را ارائه می‌دهد. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات و ویژگی های گوشی ویوو وای ۱۵ اس ۲۰۲۱

گوشی ویوو وای ۱۵ ای از ابعاد ۱۶۳.۹۶ در ۷۵.۲ در ۸.۲۸ میلی متر بهره می‌برد. وزن این گوشی هوشمند ویوو نیز ۱۷۸ گرم است. صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی این گوشی از نوع IPS LCD بوده و از وضوح اچ دی پلاس با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل استفاده می‌کند و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را ارائه می‌دهد. گوشی جدید ویوو در پنل جلو از دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و انجام تماس‌های تصویری بهره می‌برد.

ماژول دوربین اصلی در پنل پشتی این گوشی نیز دارای دوربین دوگانه است که حسگر اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل کیفیت دارد و یک حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی به همراه فلاش ال ای دی نیز در کنار آن تعبیه شده است.

مشخصات و ویژگی های گوشی ویوو وای ۱۵ اس ۲۰۲۱ - چیکاو

این دستگاه به طور پیش فرض رابط کاربری FunTouch 11.1 ویوو را در بالای سیستم عامل اندروید ۱۱ گوگل اجرا می‌کند. علاوه بر این، تراشه هلیو پی ۳۵ (Helio P35) مدیاتک قدرت ویوو وای ۱۵ ای را تامین می‌کند. این تلفن همراه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود.از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به استفاده از باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه پشتیبانی از فست شارژ ۱۰ واتی اشاره کرد. این دستگاه ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۴جی، وای‌فای، بلوتوث ۵.۰، جی پی اس، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی، حسگر اثر انگشت در لبه گوشی و جک ۳.۵ میلیمتری خروجی صدای هدفون را نیز ارائه می‌دهد.

گوشی ویوو وای ۱۵ اس مدل ۲۰۲۱ با مشخصات و طراحی یکسان و مشابه با گوشی ویوو وای ۱۵ ای این شرکت را ارائه می‌دهد. با این حال، این گوشی با ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می شود. علاوه بر این، برای این مدل، سیستم عامل نسخه اندروید گو (Go edition of Android) در نظر گرفته شده است.

  • قیمت و تاریخ عرضه این گوشی در بازار

گوشی ویوو وای ۱۵ ای در فیلیپین با قیمت حدود ۱۶۰ دلار آمریکا به فروش خواهد رسید. از سوی دیگر، گوشی ویوو وای ۱۵ اس ۲۰۲۱ نیز با قیمتی معادل حدود ۱۳۴ دلار آمریکا عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌هایی مانند سبز (Water Green) و آبی (Mystic Blue) در قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.