گوشی هوشمند پوکو اف ۳ در رنگ نقره ای عرضه می شود

گوشی پوکو اف ۳ شیائومی (XIAOMI POCO F3) که در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۲۱ (۲ فروردین ۱۴۰۰) معرفی شد و در همان زمان نیز در بازار عرضه گردید، یکی از دستگاه‌های میان‌رده شیائومی است که به قاتل پرچمداران معروف شده‌اند. این گوشی با مشخصات بسیار جالب و قدرتمندی که دارد، به یکی از گوشی‌های اقتصادی بسیار محبوب  گیمرها تبدیل شده است. پوکو اف ۳ از زمان عرضه تاکنون یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی بوده است. همراه چیکاو باشید.

این گوشی هوشمند غول دنیای فناوری چین، از نظر ظاهر نیز یکی از زیباترین گوشی‌های تولیدی این برند است که نه تنها در چین که بلکه در اکثر مناطق و بازارهای جهانی با استقبال گرم و پر شوری مواجه شده است.

گوشی پوکو اف ۳ شیائومی در زمان عرضه اولیه در سه رنگ سفید، مشکی و آبی در بازار عرضه شد اما همین چند روز قبل، شیائومی در جریان رویداد معرفی و رونمایی از گوشی هوشمند پوکو ام ۴ پرو ۵جی (Poco M4 Pro 5G) اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های این برند یعنی پوکو اف ۳ را در یک رنگ جدیدی روانه بازار کند. چهارمین رنگ پوکو اف ۳، رنگ نقره‌ای (Moonlight Silver) بسیار زیبایی است که شیائومی قسمت پنل پشتی این گوشی را درواقع به سه بخش رنگی نقره‌ای تزئین کرده است که این گوشی را بیش از پیش زیبا جلوه می‌دهد.

گوشی پوکو اف ۳ شیائومی سفید، مشکی، آبی و نقره ای - چیکاو

گوشی پوکو اف ۳ نقره‌ای رنگ در سایر قسمت‌ها هیچ تغییری نکرده و همچنان با همان تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام، ۶ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی یا ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی با قیمت‌های به ترتیب ۲۹۹ و ۳۲۹ یورو عرضه می‌گردد.

اکنون، سایت جی اس ام آرنا موفق شده تا گوشی هوشمند پوکو اف ۳ نقره‌ای رنگ را به دست آورده و از نزدیک نگاهی به آن بیندازد. این سایت تصاویری از این گوشی را با شرحی مختصر در سایت خود منتشر کرده است. این سایت می‌نویسد:

ما پوکو اف ۳ جدید نقره‌ای رنگ ( Moonlight Silver) را به دست آوردیم، بنابراین در این جا نگاهی گذرا به ظاهر و بدنه‌ی آن می‌اندازیم.

پنل پشتی گوشی پوکو اف ۳ نقره‌ای - چیکاو

این بسته‌بندی با همان بسته خرده فروشی عالی مانند مدل Night Black که در آوریل بررسی کردیم ارائه می‌شود (بررسی مفصل این گوشی نیز به زودی انجام شده و منتشر می‌گردد). این بسته شامل یک شارژر ۳۳ واتی، کابل، کیس و یک دانگل USB-C به ۳.۵ میلی متر است.

روکش نقره‌ای Moonlight در واقع عمدتاً سفید با رنگ دوگانه است. در مقایسه با مدل مشکی، این مدل بسیار شیک تر است. رنگ روی قاب و دکمه ها ادامه می یابد.

در احساس نیز تفاوت وجود دارد. در مدل مشکی با سهولت بیشتری اثر انگشت و لکه چربی روی بدنه گوشی پوکو اف ۳ می‌ماند و نیاز است تا به طور مدام با پارچه‌ای لطیف آن را تمیز کنید، در حالی که این گوشی در رنگ Moonlight Silver شبیه ساتن می‌ماند و از لمس آن احساس لطافت بیشتری به شما دست می‌دهد.

پوکو اف ۳ شیائومی با این طراحی سه‌گانه‌ای که با رنگ نقره‌ای در پنل پشتی آن انجام گردیده، بسیار زیباتر و چشم‌نوازتر به نظر می‌رسد. انگار، این یک دستگاه جدیدی است که به تازگی و برای اولین بار عرضه شده است.

پنل پشتی و دوربین اصلی پوکو اف ۳ شیائومی - چیکاو

جدا از رنگ و طراحی بسیار زیبایی که شیائومی بر روی پنل پشتی این گوشی انجام داده است، از نظر سایر اجزا، قطعات و همچنین قابلیت ها و ویژگی‌ها، این همان گوشی هوشمند پوکو اف ۳ سابق است که با نمایشگر سوپر آمولد، پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی ۶ یا ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، ماژول دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ جی کوالکام و باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی در دسترس همه قرار داشت.

به هر حال، از هر زاویه که نگاه کنیم، باز هم پوکو اف ۳ در رنگ نقره‌ای دارای زیبایی، طراوت و دلربایی خاصی است.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. امیر می گوید

    شما رنگ نقره میبینید؟