هواوی ازلپ تاپ میت بوک سری ای جدید در ۱۷ نوامبر رونمایی می کند

هواوی قصد دارد تا رویدادی را در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برگزار کند. این شرکت قرار است در این رویداد که از قبل برنامه ریزی شده است،  در آن از محصولات جدید زیادی از اکوسیستم هوشمند خود از‌جمله ساعت هوشمند واچ جی تی رانر (Watch GT Runner) رونمایی خواهد کرد. این شرکت بعداً فاش کرد که علاوه بر آن اسمارت واچ یک دستگاه لپ تاپ میت بوک سری ایی (Matebook E) جدید نیز برای رونمایی روی صحنه خواهد رفت که بنا بر گفته این شرکت، دستگاه فوق یک لپ تاپ هیبریدی دو در یک خواهد بود که در نتیجه صفحه کلید آن قابل جدا شدن خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

لپ‌تاپ‌های سری میت بوک ای هواوی درواقع لپ‌تاپ‌های هیبریدی دو دستگاه در یک هستند که اولین نسخه این لپ‌تاپ در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. پس از آن انتظار می‌رفت که هواوی این دستگاه را به طور مرتب آپدیت کرده و نسخه‌های به روزتری را روانه ویترین فروشگاه‌ها کند اما تا این لحظه هرگز چنین اتفاقی نیفتاد.

لپ‌تاپ میت بوک سری ای، در آن زمان تراشه اسنپدراگون ۸۵۰ کوالکام را در داخل بدنه خود حمل می‌کرد (در اصل اسنپدراگون ۸۴۵ برای تبلت‌ها عرضه شده بود) و علی رغم انتظاری که می‌رفت هیچ وقت نسخه‌های جدیدتر و قدرتمندتر آن روانه بازارهای فروش نشد اما ظاهراً اکنون هواوی به یاد آورده که می‌تواند نسخه به روز این دستگاه را عرضه کند. در حال حاضر که زمان نسخه به روز شده ایت لپ‌تاپ فرار رسیده، باز هم نسخه جدید این دستگاه در پاره از موارد مهم ازجمله منوی Start در مرکز نوار وظیفه، نشان می‌دهد که محصول آینده هواوی ویندوز ۱۱ را به طور پیش فرض اجرا خواهد کرد.

ساعت هوشمند واچ جی تی رانر (Watch GT Runner) - چیکاو

از تصویری که هواوی برای این میت بوک جدید به اشتراک گذاشته است، می‌توان برخی از مشخصات آن را به وضوح مشاهده کرد. همان طور که در تصویر دیده می‌شود، این دستگاه لپ‌تاپ هواوی، نازک‌ترین قاب‌های موجود در لپ تاپ میت بوک سری ای هواوی را نشان می‌دهد، با این حال، همان طور که می‌توانید ببینید، کناره‌ها کمی منحنی خواهند بود. این میت بوک جدید هواوی از فناوری حسگر اثر انگشت نیز بهره می‌برد که در  قسمت بالای ضلع سمت چپ واقع شده است.

آخرین مواردی که می توان از این عکس متوجه شد یک دستگاه ماوس است که در سمت راست تصویر قابل مشاهده است و علاوه بر آن یک دستگاه قلم استایلوس یا همان قلم دیجیتال نیز در کنار صفحه کلید این میت بوک دیده می‌شود که به معنای این است که این دستگاه از قلم دیجیتال نیز پشتیبانی خواهد کرد. قلم استایلوس نیز قلم هواوی ام جدید(Huawei M Pencil) این شرکت است که برای استفاده در این دستگاه با آن سازگار و بهینه شده است.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.