تیزر رسمی اوپو ای ۹۵ دارای ۴جی که طراحی مشابه اف ۱۹ دارد در فیلیپین منتشر شد

سازنده نوظهور چینی گوشی‌های هوشمند اوپو به زودی گوشی هوشمند اوپو ای ۹۵ مجهز به ۵جی (Oppo A95 5G) را به خط تولید خود در بازار فیلیپین اضافه می‌کند. گوشی هوشمند ای ۹۵ در حال حاضر در بازار موجود است، اما بدیهی است که اوپو در حال بررسی اضافه کردن نسخه LTE این گوشی هوشمند است که مقرون به صرفه‌تر از گوشی مدل ای ۹۵ دارای ۵جی خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

با این حال، به نظر می‌رسد که گوشی اوپو ای ۹۵ جدید در اصل همان گوشی اوپو اف ۱۹ این شرکت است که تغییر نام پیدا کرده است، زیرا برگه‌های مشخصات هر دو مدل به طرز شگفت‌انگیزی یکسان است. بخش فیلیپینی سازنده چینی گوشی‌های هوشمند، تلفن همراه ای ۹۵ را در صفحه رسمی فیس‌بوک خود با پیوندی به یک خرده‌فروش آنلاین برای پیش‌سفارش پست کرده بود.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی هوشمند اوپو ای ۹۵ مجهز به ۵جی (Oppo A95 5G) - چیکاو

خرده‌فروش آنلاین Lazada است، اگرچه فهرست بعداً حذف شد اما فهرست مشخصات نشان می‌دهد که گوشی هوشمند اوپو ای ۹۵ نسخه LTE در واقع همان نسخه اوپو ای ۹۵ دارای ۵جی است که اکنون پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۵جی آن به LTE محدود شده است. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۶۶۲ کوالکام قدرت می‌گیرد. این دستگاه رابط کاربری اوپو را بر روی سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌کند. گوشی ای ۹۵ مجهز به LTE دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی از نوع سوپر آمولد بوده و از وضوح فول اچ دی پلاس بهره می‌برد.

تلفن همراه اوپو ای ۹۵ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود و در دو رنگ مشکی و نقره‌ای برای انتخاب در بازار فیلیپین موجود می‌شود.

این گوشی هوشمند اوپو قبل از رونمایی رسمی، با قیمت ۱۵۹۹۵ PHP (وجه رایج فیلیپین) که در حدود  ۳۲۰ دلار آمریکا می‌شود، به فروش می‌رسد و ممکن است با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، در لیست آنلاین لازادا قرار گیرد. علاوه بر این، این احتمال نیز وجود دارد که فروش این گوشی هوشمند اوپو در سایر فروشگاه‌های خرده فروشی نیز امکان‌پذیر شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.