سامسونگ گلکسی تب اس 8 اف ای احتمالا در اواخر سال 2022 عرضه می شود

در اوایل سال جاری، در ماه می (اردیبهشت)، سامسونگ تبلت گلکسی تب اس ۷ اف‌ای را عرضه کرد و اکنون گزارش جدیدی ادعا می‌کند که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه جانشین آن در بازار است که گلکسی تب اس ۸ اف ای نامیده می‌شود. همان طور که از نام آن پیداست، این یک نسخه ضعیف از تب S8 سامسونگ آینده خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

نکته قابل توجه این است که غول کره جنوبی هنوز محصولات سری گلکسی تب اس ۸ را عرضه نکرده است که ظاهراً شامل گلکسی تب اس ۸، گلکسی تب اس ۸ پلاس و گلکسی تب اس ۸ اولترا می‌شود. انتظار می‌رود این محصولات اوایل سال آینده به بازار عرضه شوند.

در مورد گلکسی تب اس ۸ اف ای یا گلکسی تب اس ۸ لایت، انتظار می‌رود این دستگاه تا پایان سال آینده، یعنی در سه ماهه چهارم (فصل آخر سال ۲۰۲۲) به بازار عرضه شود. چیپست ۲۲۰۰ یا تراشه سری کوالکام اسنپدراگون.

انتظار می‌رود تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۸ دارای پنل ۱۱ اینچی از نوع LTPS TFT LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز باشد. گفته می‌شود این تبلت دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پنل جلو عرضه می‌شود. انرژی مورد نیاز این گوشی را یک باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی تامین می‌کند.

سامسونگ گلکسی تب اس 8 اف ای سقید و مشکی - چیکاو

از سوی دیگر، انتظار می‌رود تبلت گلکسی تب اس ۸ پلاس (Galaxy Tab S 8+) دارای صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد عرضه می‌شود که از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند و از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد. این تبلت با ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی، رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید، باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۴۵ واتی عرضه می‌شود.

تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا سامسونگ، مدل رده بالای این مجموعه، با نمایشگر ۱۴.۶ اینچی از نوع سوپر آمولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثرانگشت درون صفحه‌ای عرضه می‌شود. این تبلت تا ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. در بخش دوربین نیز یک لنز ۸ مگاپیکسلی از نوع واید و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولترا واید برای انجام تماس‌های تصویری در پنل جلو قرار خواهد گرفت. انرژی این دستگاه را یک باتری حجیم با ظرفیت ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین می‌کند که از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.