گوشی هوشمند اوپو ای ۱۶ کی با صفحه نمایش اچ دی پلاس معرفی شد

شرکت چینی اوپو – Oppo یک گوشی هوشمند ارزان قیمت با نام اوپو ای ۱۶ کی (OPPO A16K) را معرفی کرد که با استفاده از رابط کاربری ColorOS 11.1، سیستم عامل اندروید ۱۱ را اجرا می کند. این گوشی هوشمند اوپو از تراشه هلیو جی ۳۵ مدیاتک در داخل بدنه خود بهره می‌برد. همراه چیکاو باشید.

 تراشه هلیو جی ۳۵ مدیاتک از هشت هسته Cortex-A53 با سرعت کلاک تا ۲.۳ گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 بهره می‌برد اما مودم داخلی این تراشه از شبکه ارتباطات ۵جی پشتیبانی نمی‌کند.

پنل پشتی و مشخصات اوپو ای ۱۶ کی (OPPO A16K) - چیکاو

این دستگاه یک صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی از نوع IPS دارد که از وضوح اچ دی پلاس با رزولوشن ۱۶۰۰ × ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را ارائه می‌دهد. نرخ تازه‌سازی این نمایشگر به ۶۰ هرتز محدود شده است. این صفحه نمایش می‌تواند پوشش ۷۱ درصدی فضای رنگی NTSC را فراهم کند.

یک بریدگی کوچک در بالای صفحه نمایش وجود دارد که از آن برای نصب دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌شود. ماژول دوربین عقب این گوشی هوشمند اوپو دارای طراحی یک تکه بر اساس سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند دارای ۴ گیگابایت رم LPDDR4X و حافظه داخلی ذخیره سازی با ظرفیت ۶۴ گیگابایت است که با استفاده از حافظه جانبی کارت microSD می‌توان به اندازه نیاز حافظه آن را ارتقاء داد.

اوپو ای ۱۶ کی (OPPO A16K) آبی و مشکی - چیکاو

از قابلیت های دیگر این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از Wi-Fi5 و بلوتوث ۴.۲، جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدای هدفون اشاره کرد. گوشی اوپو برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری قابل شارژ با ظرفیت ۴۲۳۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند. گوشی هوشمند اوپو ای ۱۶ کی که یک گوشی کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است با قیمت تخمینی ۱۴۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.