فیس‌بوک احتمالاً روی ویژگی  COMMUNITIES برای برنامه پیام‌رسان واتساپ کار می‌کند

شواهد نشان می‌دهد که فیس‌بوک برای سرویس پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ احتمالاً روی ویژگی جدید Communities کار می‌کند، با اولین نمونه که در ماه اکتبر توسط XDA Developers شناسایی شد و اکنون WABetaInfo که به عنوان یک پورتال خبری مرتبط با WhatsApp شناخته می‌شود، شواهد مشابهی پیدا کرده است که نشان می‌دهد این پلتفرم واقعاً روی این ویژگی کار می‌کند. همراه چیکاو باشید.

  • هدف این ویژگی جدید COMMUNITIES واتساپ چیست؟

همان طور که در این نشریه آمده است، ویژگی Communities به مدیران گروه قدرت بیشتری برای مدیریت گروه خود می‌دهد، که شامل گزینه‌ای برای ایجاد یک گروه در داخل یک گروه است، دقیقاً مانند کانال‌های دیسکورد Discord که کانال‌های مختلف می‌توانند زیر یک کمیونیتی قرار گیرند. همچنین، ادمین‌ها می‌توانند از طریق لینک انجمن کاربران جدید را دعوت کنند و پس از آن می‌توانند به سایر کاربران پیام ارسال کنند.

هدف این ویژگی جدید COMMUNITIES واتساپ چیست؟ - چیکاو

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این یک تغییر طراحی نسبتاً ظریف است، که هدف آن متفاوت کردن کمیونیتی از چت‌های گروهی معمول است. WABetaInfo اشاره می‌کند که نمادهای انجمن مربعی شکل خواهند بود، قالبی که برنامه به طور تصادفی در اکتبر ۲۰۲۱ پیاده‌سازی کرد.

در دیگر اخبار واتساپ، پس از ماه‌ها آزمایش بتا و تیزرهای ناخواسته، واتساپ متا بالاخره یک به‌روزرسانی را ارائه می‌کند که به فرد امکان می‌دهد بدون نیاز به داشتن تلفن هوشمند متصل به اینترنت، از این پیام‌رسان‌ در دستگاه‌های دیگر استفاده کند. با این ویژگی جدید، دسترسی به مکالمات خود از رایانه شخصی یا واتساپ حتی بدون گوشی هوشمند امکان‌پذیر است. با این حال، تنها چهار دستگاه را می‌توان به طور همزمان به پلت فرم متصل کرد.

  • این برنامه روی چه چیز دیگری کار می کند؟

این ویژگی به تازگی برای کاربران واتساپ بتا در دسترس قرار گرفته است. اکنون، از طریق آخرین به روزرسانی پایدار برای برنامه، به همه گوشی‌های هوشمند می‌رسد. این ویژگی در بخش «دستگاه‌های مرتبط» برنامه موجود است. با فشار دادن نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای برنامه می‌توانید آن را پیدا کنید.

این برنامه روی چه چیز دیگری کار می کند؟ - چیکاو

هنگامی که این ویژگی را برای اولین بار در دستگاه خود فعال می‌کنید، واتس اپ یک اعلان نشان می‌دهد. در نتیجه، باید با کدی که به دستگاهتان ارسال می‌شود، یک لاگین جدید انجام دهید. پس از آن، می‌توانید بدون اتصال به اینترنت در گوشی هوشمند خود از واتساپ استفاده کنید.

شایان ذکر است که این ویژگی کد امنیتی واتساپ را تغییر می‌دهد. به همین دلیل، اگر یک پیام دریافت کردید که کد برنامه شما را تغییر داده است، نگران نباشید. احتمالاً  تعداد زیادی از این پیام‌ها در روزهای آینده نیز ظاهر خواهند شد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.