یک شرکت هندی به کارمندان خود اسکوتر برقی هدیه می دهد

یک شرکت هندی به کارمندان خود جایزه بزرگ دیوالی اسکوتر برقی می‌دهد. شرکت آلانس گروپ (Alliance Group) در سورات مستقر است و گزارش شده است که تاکنون به ۳۵ کارمند خود اسکوتر برقی Okinawa PraisePro را به ارزش روپیه ۷۶۸۴۸ (۱۰۳۶ دلار) هدیه داده است.. هدیه اسکوتر الکترونیکی اهداف متعددی را دنبال می‌کند زیرا این شرکت به دنبال کاهش مصرف سوخت، افزایش پس‌انداز و کاهش تولید کربن است. همراه چیکاو باشید.

بدون شک اهدافی را که این شرکت دنبال می‌کند، قابل تحسین است و این کار می‌تواند الگویی باشد که سایر شرکت‌ها نیز از آن پیروی کنند. انجام چنین اقداماتی از یک سو باعث مصرف کمتر سوخت‌های فسیلی می‌شود و از سوی دیگر به کاهش کربن کمک می کند  که افزایش میزان کربن باعث گرم‌تر شدن درجه دمای زمین می‌شود و حیات انسان‌ها را به خطر می‌اندازد. ضمن این که به کارمندانی که این هدیه را دریافت می‌کنند کمک می‌شود تا بتوانند مقداری از درآمد خود را که صرف هزینه رفت و آمد می‌شود، پس‌انداز کنند.

شرکت آلیانس گروپ - چیکاو

شرکت آلیانس گروپ در زمینه تولید ماشین‌های گلدوزی فعالیت می‌کند و این شرکت می‌گوید افزایش قیمت بنزین یکی از عواملی بود که باعث شد جایزه هدیه اسکوتر الکترونیکی را به کارمندان خود ارائه دهد. می‌گوید این اقدام باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های سوخت کارکنان شرکت می‌شود و آنان را قادر می‌سازد تا در حفاظت از محیط زیست و چشم‌انداز سبز مشارکت داشته باشند. آلیانس گروپ همچنین اعلام کرد که به تداوم اقدامات خود با هدف مواردی که اعلام شد و همچنین حفاظت از محیط زیست ادامه خواهد داد.

مشخص نیست که چه معیارهایی برای انتخاب ۳۵ کارمندی که از طرح هدیه جایزه دیوالی گروه آلیانس بهره برده بودند، استفاده شده است، اما این حرکت همچنان به عنوان کاری چشمگیر و قابل تحسین شمرده می‌شود. درصد نیروی کار شرکت که از طرح پاداش بهره برده‌اند نیز مشخص نشده است، اگرچه احتمالاً بخش عمده‌ای از نیروی کار ممکن است از پایین‌ترین نیروی کار باشد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.