مدیر اجرایی شیائومی برنامه این شرکت برای سال ۲۰۲۲ را فاش کرد

امروز، شریک گروه شیائومی و مدیر کل برند ردمی، لو ویبینگ (Lu Weibing)، برخی از برنامه‌های این شرکت برای سال آینده را فاش کرد. به گفته وی، او در پایان سال ۲۰۲۱ ایستاده و استراتژی‌ها و اهداف ۲۰۲۲ را برنامه ریزی می‌کند. لو ویبینگ اشاره کرد که ۲۰۲۲ اولین سال از استراتژی سه‌ساله شرکت شیائومی برای تبدیل شدن به رتبه اول در جهان است.  همراه چیکاو باشید.

 علاوه بر این، او فاش می‌کند که شیائومی در جایگاه فعلی از نظر رتبه جهانی ثابت خواهد ماند و در پایان برنامه سه ساله به سطح بعدی صعود خواهد کرد. این شرکت اکنون بر روی کسب رتبه اول در سه سال آینده تمرکز دارد. بنابراین، رقبای آن باید هوشیار باشند، زیرا شیائومی به طور حتم بازی خود را افزایش می‌دهد.

بنیانگذار، رئیس و مدیرعامل شیائومی، لی جون در سخنرانی سالانه خود در آگوست (شهریور ماه) امسال اعلام کرد که هدف بعدی شیائومی کسب رتبه اول جهان در طی سه سال آینده است. در آن زمان، Canalys، IDC، Counterpoint، Strategy Analytics و سایر موسسات تحقیقاتی به طور متوالی داده‌های سه ماهه دوم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را در سال ۲۰۲۱ منتشر کردند. سهم بازار جهانی شیائومی از اپل پیشی گرفت و به رتبه دوم در جهان ارتقا یافت.

ماه گذشته، Canalys، Strategy Analytics، IDC و سایر موسسات، داده‌های سه ماهه سوم بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ را اعلام کردند و سامسونگ، اپل و شیائومی در رتبه‌بندی سه شرکت برتر قرار گرفتند.

شیائومی در چین بسیار محبوب است - چیکاو

  • شیائومی در چین بسیار محبوب است

محبوبیت شیائومی در چین بار دیگر خود را نشان داد زیرا این شرکت طی چند روز میلیاردها دلار فروش کالا را تجربه کرده است. جشنواره خرید سالانه ۱۱.۱۱ چین نه تنها زمان خوبی برای مصرف‌کنندگان برای خرید محصولات تخفیف‌دار است، بلکه زمان بسیار مناسبی برای  تولیدکنندگان و فروشندگان است تا بتوانند میزان فروش بالای شرکت خود را به اثبات برسانند. سازندگان بزرگ گزارش‌های نبرد خود را یکی پس از دیگری اعلام می‌کنند.

امروز بعدازظهر، حساب رسمی وبیو شیائومی به طور رسمی اعلام کرد از ساعت ۱۸:۲۱.۰۷ روز ۵ نوامبر (۱۴ آبان)، فروش محصولات فستیوال ۱۱.۱۱ شیائومی (دوبار ۱۱) از ۱۰ میلیارد یوان (۱.۵۶ میلیارد دلار) فراتر رفته است. فروش اصلی جشن ۱۱.۱۱ چین در واقع در ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) است، با این حال، بسیاری از تولیدکنندگان فروش خود را از ابتدای ماه آغاز می‌کنند.

گوشی‌های هوشمند شیائومی - چیکاو

بر اساس رتبه‌بندی فروش Jingdong، گوشی‌های هوشمند شیائومی در حال حاضر رتبه اول را در لیست خرید آن دارند. علاوه بر این، تلویزیون‌ها، نوت‌بوک‌ها و سایر محصولات آن برند نیز جایگاه‌های برتر را به خود اختصاص داده‌اند. بسیاری از محصولات آن دارای جایزه single category champion هستند.

این نشان دهنده محبوبیت محصولات شیائومی در چین است. علاوه بر این، فروش بازار آنلاین این برند نیز درست مانند عملکرد فروش آفلاین آن بسیار خوب عمل می‌کند. به گفته مدیر کل ردمی، لو ویبینگ این شرکت در آینده توجه بیشتری به بازار آفلاین خواهد داشت. او گفت که هدف داخلی جدید شیائومی افتتاح ۳۰۰۰۰ فروشگاه در عرض ۲ تا ۳ سال است. این شرکت امیدوار است که پوشش جامعی از بازارهای شهری و شهرستانی چین ایجاد کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.