آیپد مینی ۷ احتمال دارد با نمایشگر 120 هرتز ی پروموشن عرضه شود

بر اساس اطلاعات جدید از یک فروم کره ای، اپل در حال حاضر آماده‌سازی تبلت آیپد مینی ۷ ( iPad Mini 7) با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را انجام می‌دهد. طبق این گزارش، این شرکت در حال آزمایش یک نمایشگر ۱۲۰ هرتز پروموشن  (ProMotion 120 Hz) برای آی‌پد مینی بعدی است. بر اساس گزارش‌ها، دستگاه جدید سال آینده با پنل ۸.۳ اینچی عرضه خواهد شد. سامسونگ نیز طبق معمول شریک اپل در این طرح خواهد بود و ساخت پنل جدید این دستگاه را نیز بر عهده خواهد داشت. همراه چیکاو باشید.

اولین کاربرانی که آیپد مینی ۶ فعلی را به دست آوردند، شروع به گزارش مشکل موسوم به « اسکرول ژله‌ای» (jelly scroll)  کردند که در آن نیمی از نمایشگر با سرعت کمتر نسبت به نیمی دیگر رفرش می‌شود. به گفته اپل، این رفتار طبیعی است و مشکل سخت افزاری محسوب نمی‌شود. با این حال، کاربران از این بهانه شرکت اپل راضی نیستند. بنابراین، ممکن است شاهد یک اصلاح بزرگ، عمیق و بزرگ برای این نسل آیپد مینی ۶ نباشیم. در عوض، باید شاهد رفع این مشکل در آیپد مینی ۷ سال آینده باشیم. این شرکت احتمال داده می‌شود که از فناوری صفحه نمایش پروموشن ProMotion برای رفع این مشکل استفاده کند.

  • فناوری پروموشن اپل همراه با آیپد مینی ۷ می آید

جهت یادآوری عرض می‌شود که فناوری پروموشن نام فانتزی اپل برای نرخ تازه‌سازی تطبیقی است. این فناوری به شرکت اجازه می‌دهد تا نرخ نوسازی تصویر نمایشگر سیستم را با توجه به محتوایی که نمایش می‌دهد از ۱ هرتز تا ۱۲۰ هرتز  تغییر دهد. بسیاری از شرکت‌های دارای نمایشگر LTPO در حال حاضر از این فناوری استفاده می‌کنند. استفاده از این نرخ نوسازی برای تصویر علاوه بر این که تصاویر بسیار نرم و روان به نمایش در‌می‌آیند، باعث می‌شود تا میزان مصرف برق نیز کاهش یابد و انرژی باتری دوام بیشتری داشته باشد. به هر حال، نمایشگر یکی از بزرگترین تخلیه کننده‌های باتری است و نرخ تازه‌سازی بالا نیز به این امر کمک می‌کند.

فناوری پروموشن اپل همراه با آیپد مینی ۷ می آید - چیکاو

ما هنوز در سال ۲۰۲۱ هستیم و اطلاعات زیادی در مورد مشخصات آیپد مینی نسل هفتم اپل وجود ندارد. با این حال، طراحی دستگاه ممکن است شباهت‌های نزدیکی به مدل قبلی خود داشته باشد. علاوه بر این، تبلت جدید باید تراشه اپل A15 Bionic، با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای نسخه اصلی داشته باشد. قیمت دستگاه ممکن است کمی بالاتر از مدل فعلی باشد. البته باید این اطلاعات را با اندکی تردید نگریست. به هر حال، اطلاعات بر اساس گزارشی از یک منبع تایید نشده است.

علاوه بر این، آیپد مینی ۶ تقریباً دو ماه پیش عرضه شده است. بنابراین، نباید انتظار داشت که جانشین آن قبل از سپتامبر ۲۰۲۲ به طور رسمی معرفی شود. همچنین انتظار می‌رود که اپل تا قبل از رویداد سپتامبر، مجموعه‌های بیشتری از آیپدهای خود را ارتقا دهد. این شرکت ممکن است حداقل دو رویداد در نیمه اول سال ۲۰۲۲ برگزار کند. یکی برای آی مک iMacs جدید و دیگری برای گوشی هوشمند آیفون اس ای ۳ (iPhone SE 3).

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.