آنر ایکس ۳۰ آی با قیمت پایه ۲۱۹ دلار در چین عرضه می شود

چند روز پیش، آنر از یک گوشی هوشمند تحت سری X خود با نام آنر ایکس ۳۰ آی (Honor X 30i) رونمایی کرد که می‌تواند از شبکه ارتباطات ۵جی پشتیبانی کند. امروز، این شرکت چینی به طور رسمی فروش این گوشی هوشمند مقرون به صرفه ۵جی را در کشور خود با قیمت اولیه ۱۳۹۹ یوان (در حدود ۲۱۹ دلار آمریکا) آغاز کرده است. همراه چیکاو باشید.

این گوشی هوشمند در چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود: رزگلد، تیتانیوم نقره‌ای، آبی (Charm Sea) و مشکی (Magic Night Black). این دستگاه در سه نوع حافظه با ۶ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، ۸ گیگابایت رم بعلاوه  ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و در نهایت با  ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی ارائه می‌شود که به ترتیب ۱۳۹۹ یوان (تقریباً ۲۱۹ دلار)، ۱۶۹۹ یوان ( در حدود ۲۶۵ دلار) و ۱۸۹۹ یوان (در حدود ۲۹۷ دلار) قیمت دارند.

گوشی آنر ایکس ۳۰ آی تیتانیوم نقره ای - چیکاو

گوشی آنر ایکس ۳۰ آی از نظر مشخصات، دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ال سی دی تمام صفحه با حفره هول پانچ در قسمت مرکزی بالای صفحه نمایش است. وضوح صفحه نمایش ۲۳۸۸ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز را عرضه می کند. ضمن این که  نسبت صفحه به بدنه ۹۳.۶ درصد را ارائه می‌دهد.

در داخل بدنه، گوشی هوشمند آنر از تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۸۱۰  (Dimensity 810) بهره می‌برد. این دستگاه دارای حداکثر ۸ گیگابایت رم است و همچنین می‌تواند از ۲ گیگابایت رم مجازی اضافی نیز پشتیبانی ‌کند. ضمن آن که با نهایتاً تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه می‌شود. این دستگاه همچنین دارای فناوری‌های GPU Turbo X و Link Turbo X برای بهبود عملکرد در هنگام بازی رایانه‌ای و تماس است.

در بخش دوربین، یک مجموعه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی این گوشی وجود دارد که در داخل یک ماژول دوربین مربعی شکل در گوشه سمت راست بالا قرار دارد. در این ماژول دوربین از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده می‌شود و علاوه بر آن یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان و همچنین یک لنز ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز برای عکاسی ماکرو، سایر لنزهای تشکیل دهنده‌ی این مجموعه هستند.

پنل پشتی آنر ایکس ۳۰ آی تیتانیوم نقره ای و رزگلد - چیکاو

گوشی هوشمند آنر ایکس ۳۰ آی رابط کاربری سفارشی Magic UI این شرکت را در بالای سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌کند. همچنین، انرژی مورد نیاز آن توسط یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.