کنسول بازی GPD XP با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس قرار دارد

در این زمان از سال که هم در ماه‌های پایانی قرار داریم و هم فستیوال‌هایی مانند ۱۱.۱۱ و سپس تعطیلات و جشن‌های سال نو میلادی از راه می‌رسند، بیشتر تولید کنندگان لوازم الکترونیکی مصرفی سعی می‌کنند تا با حضور در فروش جشنواره‌های این فصل، کالاهای خود را با کاهش قیمت سنگینی عرضه کنند تا بتوانند سال فعلی را با آمار فروش بهتر به اتمام برسانند و انبارهای خود را نیز از کالاهایی که در این سال تولید کرده‌اند، تخلیه کنند. همراه چیکاو باشید.

بر همین اساس، کنسول بازی GPD XP هم اکنون در برنامه فروش ویژه قرار دارد و در حال حاضر و پس از تخفیف زیادی که برای آن در نظر گرفته شده است،  با قیمت فقط ۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد. دستگاه GPD XP اولین کنسول بازی مبتنی بر اندروید است که از مشخصات فوق‌العاده‌ای نیز بهره می‌برد که از جمله می‌توان به نمایشگر عظیم ۶.۸۱ اینچی با کیفیت HD، پردازنده هشت هسته‌ای هلیو جی ۹۵ مدیاتک و پردازنده گرافیکی ARM Mali-G76 اشاره کرد. این کنسول بازی گزینه‌های اتصال پیشرفته از جمله 4G LTE، WiFi 6  دو بانده و بلوتوث ۵ را همراهی می‌کند.

دستگاه GPD XP یک کنسول بازی استثنایی است که تجربه کلی را بهبود می‌بخشد. این کنسول بازی دارای تنظیمات سه‌گانه ماژول کنترل از جمله ماژول کنترل Xbox، ماژول کنترل FPS و ماژول کنترلر موبا (Moba Controller Module) خواهد بود. همچنین دارای یک فن فعال برای کوپلینگ اتلاف گرما Pure Copper Collign  است. این کنسول دستی گیم دارای چندین ویژگی دیگر مانند ابزار Key Mapper، بلندگوی فوق خطی و باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بخشی از بسته است.  

دستگاه GPD XP مشکی - چیکاو

دکمه‌هایی مانند انگشت شست چپ، D-pad، Home، Return، Background task و عملکرد button-mapping وجود دارد. این کنسول بازی از نظر اتصالات نیز دارای جک هدفون و ورودی USB Type-C بوده و همچنین از اسلات سیم‌کارت نیز بهره می‌برد.

کنسول بازی دستی  GPD XP دارای صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی بوده که از وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و همچنین به خوبی با گوریلا گلس نسل پنجم کورنینگ محافظت می‌شود. این نمایشگر تراکم پیکسلی 388ppi  و نرخ رفرش ۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این کنسول بازی از پردازنده هلیو جی ۹۵ مدیاتک پلتفرم موبایل در بطن خود بهره می‌برد و با ۶ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه UFS 2.1 عرضه می‌شود.

کنسول بازی دستی  GPD XP - چیکاو

 این دستگاه برای تغذیه از یک باتری لیتیومی پلیمری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه استفاده می‌کند و همچنین از شارژ سریع ۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. ابعاد این دستگاه ۲۳۳ میلی متر در ۸۳ میلی متر در ۱۸ میلی متر است و ۳۷۰ گرم نیز وزن دارد.

کنسول بازی GPD XP اکنون با قیمت کاهش یافته ۳۹۹ دلار برای مدت زمان محدودی به فروش می‌رسد. علاقه‌مندان به خرید این دستگاه می‌توانند به سایت minixpc. com مراجعه کرده و این دستگاه را خریداری کنند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.