گوشی موتوجی ۵۱ موتورولا با اسنپدراگون ۴۸۰ پلاس و ۸ گیگابایت رم عرضه می شود

سری جی (G) گوشی‌های هوشمند موتورولا یکی از محبوب‌ترین‌ها در سری گوشی‌های موتورولا است و این شرکت همچنان به گسترش مجموعه این خانواده ادامه می‌دهد. امروز این برند از گوشی موتورولا موتو جی ۵۱ ( Moto G 51) رونمایی کرد که درواقع یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه ۵جی است و همچنین اولین محصولی است که پردازنده جدید پلتفرم گوشی هوشمند کوالکام را ارائه می‌دهد. همراه چیکاو باشید.

این پردازنده جدید پلتفرم موبایل کوالکام همین هفته گذشته رونمایی شد. گوشی موتورولا موتو جی ۵۱ مجهز به ۵جی دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی از نوع IPS  بوده که با وضوح اچ دی پلاس عرضه خواهد شد.

نمایشگر این تلفن همراه از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. از نظر مشخصات سخت افزاری نیز می‌توان گفت که این گوشی هوشمند پردازنده اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام پلتفرم موبایل را در بطن خود جای داده که به نسخه کمی اورکلاک شده اسنپدراگون ۴۸۰ تبدیل شده است. این گوشی هوشمند موتورولا از ۸ گیگابایت حافظه رم برخوردار می‌شود که می‌تواند تا ۳ گیگابایت حافظه رم مجازی نیز دریافت کند. علاوه بر این از نظر حافظه داخلی نیز دارای حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود.

پنل پشتی موتوجی ۵۱ موتورولا  آبی - چیکاو

گوشی جی ۵۱ موتوجی موتورولا در سطح پنل  جلو خود از  یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و انجام تماس های تصویری بهره می‌برد و در قسمت پنل پشتی نیز از یک ماژول دوربین سه‌گانه استفاده می کند که یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی لنز اصلی آن را تشکیل می‌دهد و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز دیگر حسگرهای این ماژول هستند.

این گوشی هوشمند پوسته اختصاصی My UI 2.0 را بر روی سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می کند. گوشی موتورولا موتو جی ۵۱ مجهز به ۵جی در بطن خود از یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند.

صفحه نمایش موتوجی ۵۱ موتورولا  - چیکاو

حسگر اثر انگشت در پشت  این گوشی هوشمند نصب شده است و  یک اسلات برای پشتیبانی از دو سیم کارت، پشتیبانی از Wi-Fi 5، بلوتوث نسخه ۵.۲، GPS، پورت USB Type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا نیز از دیگر امکانات و قابلیت‌های این تلفن هوشمند موتورولا است. موتورولا این گوشی هوشمند را با قیمت ۲۳۵ دلار روانه قفسه‌های فروشگاه ها خواهد کرد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.