آموزش طراحی تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) با داکس لب

دوره‌های آموزش طراحی تجربه کاربری (UX) و رابط کاربری (UI) در آکادمی داکس لب به شما کمک می‌کند تا در طراحی وبسایت، اپلیکیشن و محصولات دیگر دست بالا را داشته باشید. آموزش مبتنی بر پروژه واقعی که جزئیات ریز و درشت طراحی UX و UI را ارائه می‌دهد، یک شیوه یادگیری مؤثر است که توسط اساتید داکس لب ارائه می‌شود؛ اما این آکادمی ویژگی‌های فوق العاده بسیاری دارد که باعث شده است تا از رقبای خود متمایز شود. پس اگر می‌خواهید در طراحی UX و UI به یک حرفه‌ای تمام عیار تبدیل شوید، بهتر است با داکس لب بیشتر آشنا شوید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چرا داکس لب بهترین آکادمی آموزشی UX و UI است؟

دریافت آموزش اصولی در طراحی UX و UI می‌تواند به معنای موفقیت در بازار و یافتن مشتریان زیاد باشد. استفاده صحیح از طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری از یک سو نیازی اساسی کسب و کارهای آنلاین است و از سویی دیگر، به عنوان یک پوزیشن شغلی مهم شناخته می‌شود. شرکت‌های بسیاری هستند که متخصصان UX و UI نیاز دارند و برای استخدام این افراد حقوق بالایی پرداخت می‌کنند.

اینجاست که آکادمی داکس لب وارد میدان می‌شود و با ارائه دوره‌های آموزشی متنوع، به کسب و کارها و طراحان جهت موفقیت بیشتر کمک می‌کند. درحقیقت،  داکس لب یک آکادمی آموزشی طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری است که به ، آموزش تخصصی ارائه می‌دهد. متخصصان و اساتید داکس لب دوره‌های مبتدی تا پیشرفته UX و UI را با بهترین و جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا ارائه می‌دهند.

کلاس‌های آموزشی این آکادمی با تعاریفی در باب ارزشمند بودن طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری شروع می‌شوند و با ارائه یک پروژه واقعی به پایان می‌رسند. دانشجویان می‌توانند در طول روند آموزش با مراحل و اصول طراحی و آموزش استفاده از نرم افزارهای مختلف آشنا شده و به یک طراح حرفه‌ای تبدیل شوند. برای مثال، دوره طراحی UI شامل سرفصل‌های زیر است:

  • مقدمه‌ای بر طراحی UX و UI
  • ساختاردهی محتوا و طراحی وایرفریم (Wireframe)
  • روان‌شناسی رنگ‌ها و تایپوگرافی
  • مهندسی در طراحی UI
  • افزودن جذابیت بصری
  • فراتر از طراحی
  • بازار کار
  • جمع‌بندی، معرفی پروژه اول و دریافت مدرک

چه ویژگی‌هایی را داکس لب در دوره‌های آموزشی خود ارائه می‌دهد؟

آکادمی داکس لب یکسری ویژگی‌های منحصر به فرد به شرح زیر را در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهد:

کاربردی و پروژه محور

کلیه دوره‌های آموزشی بر پایه موضوعات کاربردی و پروژه محور بنا شده‌اند. دانشجو در هر مرحله از یادگیری با آنچه در بازار کار وجود دارند، از نزدیک آشنا می‌شود.

کیفیت بالای دوره‌ها

دوره‌های آموزشی طی شش سال بهینه شده‌اند و مشابه آن را نیم‌توان در هیچ کجای ایران مشاهده کرد. وجه تمایز اصلی این دوره‌ها با سایر دوره‌ها در مؤسسات دیگر، شیوه تدریس و کیفیت بالای آموزشی است.

ارائه بسته‌های آموزشی مختلف

بسته‌های آموزشی مختلف براساس مشخصات دوره و قیمت ارائه می‌شوند. از این طریق، دانشجویان می‌توانند برحسب نیازهای شخصی خود، در دوره‌های اقتصاد، نیمه خصوصی و خصوصی ثبت نام کنند. همچنین، ثبت نام اقساطی و دوره‌های بین‌المللی از خدمات بی‌نظیر داکس لب هستند.

اساتید متخصص و باتجربه

کیفیت بالای آموزشی از یک طرف به نحوه ارائه مطالب باز می‌گردد و از طرف دیگر، به شخص ارائه کننده مربوط است. در داکس لب اساتید و متخصصین حرفه‌ای در حوزه UX و UI مسئول آموزش و پشتیبانی از دانشجویان هستند.

تعامل با استاد و دانشجو

یکی از ویژگی‌های فوق العاده داکس لب که باعث شده است این آکادمی متمایز از دیگران شود، تعامل استاد با دانشجو است. این دوره تحت نام بسته خصوصی ارائه می‌شود که تنها یک دانشجو با استاد مراحل آموزشی را با یکدیگر ادامه می‌دهند.

ساخت پورتفولیو حرفه‌ای

با اتمام دوره آموزشی می‌توان یک رزومه حرفه‌ای و پورتفولیو قوی را برای شبکه‌های اجتماعی تهیه کرد. این کار باعث می‌شود تا دانشجو بتواند موقعیت‌های شغلی بهتری را به دست آورد و در کار خود موفق باشد.

ارائه مدرک دوره:

اگر در دوره ی آموزش طراحی تجربه کاربری  و دیگر دوره‌ها شرکت کنید، از داکس لب مدرک دریافت خواهید کرد. این مدرک می‌تواند رزومه شما را تقویت کند زیرا به عنوان یک ویژگی عالی برای اطمینان از کسب مهارت لازم شناخته می‌شود.

چه کسانی می‌توانند در دوره‌های آموزشی داکس لب شرکت کنند؟

هر فردی که به ارائه یک تجربه کاربری مثبت برای مشتریان، کاربران اهمیت می‌دهد و می‌خواهید در این حوزه به یک طراح حرفه‌ای تبدیل شود، متقاضی اصلی داکس لب است. برای بهره مندی از آموزش UX و UI نیازی نیست که یک طراح یا توسعه دهنده باشید.

در واقع، هیچ پیش نیازی به غیر از علاقه شما طراحی، برای ثبت نام در دوره های آموزشی مورد نیاز نیست. آموزش فقط برای مبتدیان نیست! حتی با تجربه‌ترین افراد نیز برای به روز کردن اطلاعات و دانش خود می‌توانند در کلاس‌های داکس لب شرکت کنند.

به طور کلی، متقاضیان اصلی دوره‌های آموزشی عبارتند از:

  • طراحان گرافیک
  • کارآفرینان
  • طراحان مبتدی UX و UI
  • برنامه نویسان فرانت اند (Front-End)
  • کلیه علاقه‌مندان به طراحی وبسایت و اپلیکیشن

به طور کلی، آموزش طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری می‌تواند بینشی قابل تأملی در توسعه یک رویکرد بهتر برای بهبود تجربه کاربران نسبت محصولات بدهد. طراحان می‌توانند از طریق آموزشی اصولی، نیازهای مختلف کاربران را درک کنند و بهترین محصولاتی را طراح کنند. داکس لب اینجاست که شما را به اهداف خود برساند و چشم اندازهای مختلفی را پیش روی شما قرار دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.