نسخه بتای One UI 4 مبتنی بر اندروید 12 برای گوشی های تاشوی سامسونگ عرضه می شود

سامسونگ در حال کار بر روی رابط کاربری جدید One UI4 بر اساس آخرین سیستم عامل اندروید ۱۲ است. این غول کره جنوبی اخیراً آزمایش بتا را برای گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس ۲۱ خود انجام داده است. همراه چیکاو باشید.

اکنون، این شرکت آزمایش بتا جدید رابط کاربری سامسونگ One UI4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را برای جدیدترین گوشی‌های هوشمند تاشو خود آغاز کرده است. بنابراین گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ اکنون به لیست دستگاه‌های واجد شرایط برای دریافت رابط کاربری جدید سامسونگ مبتنی بر اندروید ۱۲ اضافه شده اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کاربران گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ سامسونگ در کره جنوبی و هند می‌توانند در برنامه تست بتا رابط کاربری  One UI4 این شرکت ثبت نام کنند. همچنین برای تکمیل مراحل ثبت نام، دستگاه‌ها باید آنلاک باشند.

کاربران واجد شرایط می‌توانند وارد برنامه Samsung Members شوند و سپس روی دکمه ثبت نام برای دریافت One UI4 beta از صفحه اطلاعیه‌ها ضربه بزنید. پس از ثبت نام، ظرف چند دقیقه باید به روزرسانی برای بارگیری در دسترس قرار گیرد.

سامسونگ پیاده‌سازی Material You  خود را برای رابط کاربری One UI نشان داد که درواقع یک زبان طراحی کاملاً جدید است که تغییرات بسیار مورد نیاز را برای مدرن کردن اندروید موجود به همراه دارد و همچنین  همراه با برنامه‌های بازطراحی‌شده و رابط کاربری سیستم، یک موضوع پویا را نیز به همراه دارد که رنگ‌های پس‌زمینه و برجسته را بر اساس تصویر زمینه تنظیم می‌کند.

 این شرکت همچنین توانایی تعیین اهداف سلامتی با دیگران را با استفاده از Samsung Health Together نشان داد، بنابراین گروه‌ها می‌توانند در تکمیل اهداف تمرینی یا ورزشی با هم رقابت کنند.

گوشی تاشو سامسونگ - چیکاو

علاوه بر مواردی که ذکر شد، سامسونگ ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید دیگری نیز همراه با این نسخه جدید رابط کاربری ارائه می‌دهد که یکی از این ویژگی‌های جدید «اشتراک‌گذاری سریع» (Quick Share) نام دارد که امکان انتقال بی‌وقفه بین دستگاه‌های گلکسی سامسونگ و موارد دیگر را فراهم می‌کند. سامسونگ همچنین قابلیت جدیدی نیز دارد که از آن به (SmartThings Find) یاد می کند که این قابلیت شبیه به ویژگی (Lost Mode) اپل است.

سامسونگ در به‌روزرسانی جدید One UI4، سعی می‌کند تا قابلیت SmartThings Find را به مواردی مانند Galaxy Buds و S Pen گسترش ‌دهد. با نصب این قابلیت در دستگاه‌های مختلف گلکسی سامسونگ، به آسانی می‌توان از ۱.۵ میلیارد نمونه تبادل داده بین دستگاه‌های سامسونگ در یک شبکه برای کمک به شناسایی دقیق مکان لوازم جانبی گمشده استفاده کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.