گوشی هوشمند سونی اکسپریا پرو ۱ دوربین 1 اینچی با دیافراگم متغیر را نشان می دهد

سونی با آنچه که امروزه در بازار گوشی‌های هوشمند به آن عادت کرده‌ایم فاصله زیادی دارد. اگر در گذشته این شرکت تلاش می‌کرد تا ویژگی‌های برندهای رایج را در گوشی‌های خود دنبال کند، امروزه تمرکز آن بر روی دسته خاصی از کاربران است. مجموعه گوشی‌های سونی اکسپریا –  Sony Xperia اساساً ویژگی‌های دوربین حرفه‌ای این شرکت را به بخش گوشی‌های هوشمند ارائه می‌کند. اکنون پرچمداران برند اکسپریا سونی، دستگاه‌هایی فراتر از گوشی‌های هوشمند کنونی هستند، اما گوشی‌های این شرکت درواقع، بهتر است که گفته شود، اساسا دوربین‌های حرفه‌ای هستند که ویژگی‌ها و سیستم عامل گوشی‌های هوشمند را نیز در خود جای داده‌اندهستند، نه گوشی‌های هوشمندی که از دوربین‌های حرفه‌ای برخوردار می‌شوند. همراه چیکاو باشید.

این شرکت فردا گوشی هوشمند جدیدی را معرفی خواهد کرد. با این حال، این گوشی فراتر از یک گوشی هوشمند ساده خواهد بود، اما این شرکت می‌گوید که بهترین دوربین گوشی هوشمند را خواهد داشت. یک روز قبل از این رویداد، رندرهای رسمی مطبوعاتی سونی اکسپریا پرو ۱ ( Sony Xperia Pro-I) منتشر شده است.

  • گوشی هوشمند اکسپریا پرو ۱ با تمام شکوه خود آشکار شد

این تصاویر توسط leakster @noshita_c در توییتر فاش شد که این گوشی هوشمند را از زوایای مختلف و همچنین برخی از ویژگی‌های آن را نشان می‌دهد. به گفته این منبع، این گوشی هوشمند با نام سونی اکسپریا پرو ۱ وارد بازار خواهد شد. این نام کاملاً متفاوت از چیزی است که ما به آن عادت کرده ایم. اما همچنان مانند سایر گوشی‌های هوشمند اکسپریا ساده است.

صفحه نمایش و پنل پشتی سونی اکسپریا پرو ۱ - چیکاو

ظاهراً گوشی اکسپریا پرو ۱ نام خود را از سنسور دوربین ۱ اینچی گرفته است که در پشت گوشی قرار دارد. این دوربین یک سنسور کاملاً جدید است که برای اولین بار در پرچمدار جدید اکسپریا ظاهر خواهد شد. این سنسور ۱ اینچی یکی از نکات برجسته در گوشی هوشمندی است که سونی قرار است فردا آن را معرفی کند. در یکی از عکس‌ها، سنسور دارای دیافراگم متغیر است و می‌تواند بین F2.0 و F4.0 جابجا شود. در کنار سنسور ۱ اینچی، سه دوربین دیگر نیز داریم. اینها به صورت عمودی در وسط گوشی قرار دارند.

گوشی هوشمند اکسپریا پرو ۱ با تمام شکوه خود آشکار شد - چیکاو

این گوشی از ژانویه شباهت‌های طراحی با گوشی اکسپریا پرو را به اشتراک می‌گذارد. قاب میانی دارای سه خط موازی است که در سراسر آن قرار دارند. در سمت راست گوشی هوشمند، دکمه تنظیم صدا، دکمه پاور که نقش حسگر اثر انگشت را نیز دارد، دکمه دستیار گوگل و دکمه شاتر را داریم.

جزئیات دوربین اکسپریا پرو ۱ - چیکاو

در یکی از رندرهای فاش شده، می‌توانیم اکسپریا پرو ۱ آینده را که به هدست واقعیت مجازی سونی سفید متصل شده است، ببینیم. جالب اینجاست که احتمالاً این یک محصول جدید VR است که از این برند در رویداد فردا رونمایی خواهد شد.

دیافراگم F2.0 و F4.0 سونی اکسپریا پرو 1 - چیکاو

طبق شایعات، گوشی هوشمند جدید سونی بسیار گران قیمت خواهد بود. همان طور که قبلاً اشاره شد، این یک گوشی هوشمند استاندارد نیست، بلکه چیزی برای حرفه‌ای‌ها و علاقه مندان به عکاسی است. گوشی سونی اکسپریا پرو استاندارد با قیمت حدود ۲۴۹۹ دلار در ایالات متحده عرضه شد. با توجه به ارتقاء این مدل، انتظار می‌رود برچسب قیمتی حتی فراتر از آن داشته باشد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.