طراحی پنل جلو گوشی آنر پلی ۵ وایتالیتی ادیشن به طور رسمی منتشر شد

فردا، قرار است که شرکت آنر گوشی هوشمند آنر پلی ۵ نسخه وایتالیتی ادیشن (Honor Play5 Vitality Edition) معروف به پلی ۵ یوث ادیشن یا نسخه لایت ( Play5 Youth Edition) یا ( (Lite را در چین معرفی کند. همچنین این شرکت قرار است در تاریخ ۲۸ اکتبر نیز از گوشی‌های هوشمند آنر ایکس ۳۰ آی  (Honor X 30i) و گوشی آنر ایکس ۳۰ مکس  (Honor x 30 Max) نیز رونمایی ‌کند. همراه چیکاو باشید.

در آستانه رونمایی گوشی پلی ۵ وایتالیتی ادیشن، این شرکت پوسترهای جدیدی را منتشر کرده است که طراحی گوشی‌های آینده آن را نشان می‌دهد. اولین پوستر مربوط به گوشی آنر پلی ۵ وایتالیتی ادیشن است که هفته گذشته منتشر شد. این پوستر نشان می‌دهد که این تلفن همراه از ماژول دوربین مربعی شکل استفاده می‌کند. این ماژول سه دوربین و یک فلاش LED دارد و برای امنیت نیز از یک حسگر اثر انگشت در روی فریم کناری گوشی استفاده می‌کند.

نمایشگر آنر پلی ۵ وایتالیتی ادیشن - چیکاو

پوستر جدیدی که در بالا مشاهده می‌شود و آن را خود شرکت منتشر کرده است به وضوح دیده می‌شود که این گوشی در قسمت جلو و در سمت چپ بالای نمایشگر بریدگی مستطیل شکلی با گوشه‌های گرد دارد که این بریدگی برای تعبیه دوربین سلفی در نظر گرفته شده است و به خوبی معلوم است که گوشی آنر پلی ۵ وایتالیتی ادیشن دارای دوربین سلفی دوگانه خواهد بود.

این شرکت تأیید کرده است که نسبت صفحه نمایش به بدنه این دستگاه ۹۴.۴ درصد است. انتظار می‌رود این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی عرضه شود. پوستر جدید گوشی آنر ایکس ۳۰ آی نشان می‌دهد که دستگاه از طراحی باریکی برخوردار است.

خبرهایی که به تازگی در مورد این گوشی منتشر شده‌اند، فاش می‌کنند که ضخامت دستگاه ۷.۴۵ میلی متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است. انتظار می‌رود سایر مشخصات آن شامل صفحه نمایش ۶.۷ اینچی فول اچ دی پلاس با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی و دوربین پنل پشتی نیز ماژول سه گانه باشد که برای دوربین اصلی آن نیز از یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده شود.

 این گوشی آنر در داخل بدنه از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک بهره می‌برد و برای تأمین انرژی مورد نیاز نیز با استفاده از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می کند، وارد بازار شود.

پوستر آنر پلی ۵ وایتالیتی ادیشن - چیکاو

پوستر گوشی آنر ایکس ۳۰ مکس نیز نشان می‌دهد که این تلفن همراه دارای صفحه نمایش با بریدگی قطره‌ای خواهد بود که حاشیه‌های دور نمایشگر در قسمت پایین دارای ضخامت زیادی است. علاوه بر این، بر روی فریم ضلع پایین جک ۳.۵ میلیمتری صدا، میکروفون، پورت USB-C و مشبک بلندگو تعبیه شده است. این دستگاه از شبکه ارتباطات ۵جی پشتیبانی می‌کند و عمر طولانی باتری را نوید می‌دهد. گزارشات فاش کرده است که این گوشی دارای صفحه نمایش ۷.۰۹ اینچی بوده و از وضوح فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. ضمن این که استفاده از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، ماژول دوربین دوگانه با استفاده از یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند، سایر مشخصات آن خواهند بود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.