رندرهای فاش شده موتورولا XT2165-3 را در چندین رنگ نشان می دهد

ماه گذشته یک تلفن از موتورولا با شماره مدل XT2165-3 در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال(FCC) مشاهده شد. این دستگاه همچنین در سایت صدور گواهینامه Wi-Fi Alliance نیز دیده شده است. در حال حاضر، نشریه My Smart Price رندرهای فاش شده از Motorola XT2165-3 را به اشتراک گذاشته است که این گوشی هوشمند را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهد. همراه چیکاو باشید.

 رندرهای XT2165-3 نشان می‌دهد که صفحه نمایش این تلفن همراه دارای حفره هول پانچ در قسمت مرکز بالای نمایشگر بوده و حاشیه قسمت پایین صفحه نمایش این گوشی دارای ضخامت زیادی است. در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین سه‌گانه قابل مشاهده است و همچنین حسگر اثر انگشت نیز با اندکی فاصله در زیر ماژول دوربین واقع شده است که لوگوی موتورولا نیز روی دکمه اثر انگشت تعبیه گردیده است.

دکمه‌های تنظیم صدا و پاور برای روشن و خاموش کردن این گوشی در سمت راست دستگاه قرار دارند و در این تصاویر، این گوشی موتورولا در رنگ‌هایی مانند آبی روشن و سبز تیره نشان داده می‌شود که در دسترس قرار خواهد گرفت.

از اطلاعات موجود در پرونده‌ی موجود در FCC این دستگاه، مشخص می‌شود که این گوشی موتورولا از شبکه ارتباطات 4G پشتیبانی می‌کند، بنابراین به آسانی می‌توان حدس زد که این گوشی موتورولا در دسته‌ی گوشی‌های هوشمند میان‌رده جای می‌گیرد.

گزارشات اخیر نشان می‌دهد که گوشی‌های موتو جی ۵۱  (Moto G 51) و موتو جی ۷۱ (Moto G 71) گوشی‌های آینده سری G موتورولا خواهند بود.

صفحه نمایش و پنل پشتی نشان داده شده در رندرهای فاش شده موتورولا XT2165-3 - چیکاو

 تا کنون مشخص شده است که گوشی هوشمند جی ۷۱ موتورولا دستگاهی است که از شبکه ارتباطات ۵جی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین با پشتیبانی از اتصال NFC روانه بازار می‌شود. در مورد گوشی موتو جی ۵۱ نیز انتظار می‌رود که این گوشی با مشخصاتی مانند صفحه نمایش فول اچ دی پلاس و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری خواهد داشت و همچنین برای دوربین پنل پشتی نیز از لنز ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره‌ خواهد برد و حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز حسگرهای سه‌گانه این ماژول را کامل می کنند.

این گوشی در داخل بدنه از تراشه اسنپدراگون ۷۵۰ جی ( Snapdragon 750G) کوالکام استفاده خواهد کرد که ۴ گیگابایت رم با  آن همراه خواهد شد. این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۱ را اجرا می کند و به احتمال زیاد شرکت موتورولا هر دو گوشی موتو جی ۵۱ و موتو جی ۷۱ را در ماه آینده معرفی خواهد کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.