گوشی ویوو وای ۷۱ تی با صفحه نمایش سوپر آمولد و تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ در چین معرفی شد

گوشی هوشمند Vivo Y71t  به تازگی در چین عرضه شده است. این دستگاه دارای صفحه نمایش سوپر آمولد بوده و از سیستم دوربین دوگانه با حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک MediaTek Dimensity)) بهره می‌برد که برای اولین بار این شرکت از این پردازنده برای تغذیه گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند. همراه چیکاو باشید.

این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی سوپر آمولد بوده و از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. این نمایشگر می‌تواند نسبت کنتراست ۱ به ۳ میلیون را ارائه دهد و همچنین از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده می‌کند. این صفحه نمایش دارای ناچ قطره‌ای است که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه در داخل آن جای گرفته است و همچنین حسگر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر این گوشی هوشمند تعبیه شده است.

 در پنل پشت، یک سیستم دوربین دوگانه به صورت عمودی قرار گرفته است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض است. این گوشی هوشمند رابط کاربری OriginOS 1.0 را بر اساس سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌کند. این گوشی در داخل بدنه از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک قدرت می‌گیرد که با ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی جفت شده است، اما درصورتی نیاز به حافظه بیشتر باشد، می‌توان با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی آن را افزایش داد.

برق مورد نیاز این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که می‌تواند از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی کند. از نظر اتصالات نیز، پشتیبانی از دو سیم کارت، پشتیبانی از نسل پنجم شبکه ارتباطات موبایلی یعنی 5G به همراه WiFi5، بلوتوث ۵.۱، GPS، پورت USB نوع C، جک ۳.۵ میلی متری برای خروجی صدای هدفون و حتی فناوری فیس آنلاک را نیز ارائه می‌دهد.

گوشی ویوو وای ۷۱ تی  - چیکاو

گوشی هوشمند ویوو Y71t در چین با دو پیکربندی به فروش می‌رسد. اولین نسخه آن با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد اما نسخه دیگر آن با ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی به فروش خواهد رسید. این گوشی ویوو با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت قیمت ۱۷۹۹ یوان (در حدود  ۲۸۱ دلار آمریکا) در بازار عرضه خواهد شد اما نسخه دیگر آن که از حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد، برای خریداران ۱۹۹۹ یوان (در حدود ۳۱۲ دلار آمریکا) هزینه در بر خواهد داشت. گوشی ویوو  Y71t  در دو گزینه رنگ شامل Mirage و Midnight Blue در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.