لپ‌تاپ هواوی میت بوک ۱۴ مدل ۲۰۲۱ با پردازنده های رایزن معرفی شد

هواوی به تازگی لپ‌تاپی را که به تراشه‌های مختلف رایزن مجهز شده در سکوت خبری و به آرامی در چین عرضه کرده است. این لپ‌تاپ میت بوک ۱۴ مدل ۲۰۲۱ (MateBook 14 2021) که هواوی اخیراً عرضه کرده است، به جدیدترین پردازنده‌های رایزن ازجمله تراشه‌های AMD Ryzen 5 5500U و AMD Ryzen 5 5700U مجهز شده است. همراه چیکاو باشید.

لپ‌تاپ‌ میت بوک هواوی دارای صفحه نمایش FullView بوده و با وضوح 2k با نسبت تصویر ۳:۲ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این لپ‌تاپ‌ از صفحه نمایشی بهره می‌برد که دارای حاشیه‌های بسیار باریک بوده و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰ درصد است (این میزان را IT Home اعلام کرده است). علاوه بر این، صفحه نمایش این دستگاه‌ می‌تواند از ۱۰۰ درصد طیف رنگی  sRGB پشتیبانی ‌کند و همچنین برای محافظت بیشتر از چشم، دارای فناوری کاهش نور آبی است.

صفحه لمسی این لپ‌تاپ از حرکات پیشرفته‌ای که در تلفن هوشمند معمولی وجود دارد، پشتیبانی می‌کند، مانند کوچک کردن برای بزرگنمایی و کشیدن ۳ انگشت برای گرفتن عکس از صفحه نمایش و کارهایی از این قبیل. وزن این لپ تاپ ۱.۴۹ کیلوگرم بوده، تنها ۱۵.۹ میلی متر ضخامت دارد و بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم تشکیل شده است.

صفحه نمایش لپ‌تاپ هواوی میت بوک ۱۴ - چیکاو

لپ‌تاپ میت بوک ۱۴ مدل ۲۰۲۱ هواوی از باتری ۵۶ وات ساعتی تغذیه می‌کند که به شما کمک می‌کند تا ۱۱ ساعت برای پخش فیلم‌های فول اچ دی Full HD دوام بیاورد. هواوی ادعا می‌کند که تنها با ۱۵ دقیقه شارژ، می‌توان ۲.۵ ساعت از از این لپ‌تاپ استفاده کرد. این دستگاه برای دفع گرما، دارای لوله‌های حرارتی دوگانه و فن‌های دوگانه باله شارک است. این لپ تاپ دارای پشتیبانی هواوی شیر  (Huawei Share) برای اتصال و به اشتراک‌گذاری فایل بین گوشی هواوی و لپ تاپ آن است. این لپ‌تاپ از نظر پورت‌های رابط نیز از ۲ درگاه USB 3.2 Gen 1 ، یک درگاه HDMI، ۱ درگاه USB Type-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و یک پورت USB Type-C برای شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

برای محافظت از حریم خصوصی کاربر، وب کم داخلی به صورت خلاقانه‌ای در یک دکمه در بالای صفحه کلید قرار گرفته است و فقط با فشار دادن آن ظاهر می‌شود. لپ‌تاپ هواوی میت بوک ۱۴ مدل ۲۰۲۱ نسخه Ryzen Edition در گزینه‌های رنگ خاکستری فضایی ( Space Gray) و نقره‌ای ( Haoyue Silver) عرضه می‌شود.

صفحه کلید لپ‌تاپ هواوی میت بوک ۱۴ - چیکاو

این لپ‌تاپ، نسخه‌ای که با تراشه رایزن ۵ مدل ۵۵۰۰ یو (Ryzen 5 5500U) عرضه می‌شود با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی (NVMe PCIe SSD) ۵۹۹۹ یوان یا حدود ۹۳۹ دلار قیمت دارد. نسخه‌ی دیگر این لپ‌تاپ که از تراشه رایزن ۷ مدل ۵۷۰۰ یو (Ryzen 7 5700U) بهره می‌برد با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی برچسب قیمت ۶۲۹۹ یوان یا حدود ۹۸۶ دلار عرضه می‌شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.