راهنمای خرید جت هیتر مناسب مرغداری

کدام جت هیتر مناسب مرغداری می باشد؟

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

جت هیتر مناسب مرغداری چیست؟ چرا به جت هیتر مرغداری نیاز داریم؟ اصلی ترین ویژگی های جت هیتر مناسب مرغداری کدام است؟ قیمت هر یک از جت هیتر ها چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟ و بسیاری سوالات دیگر درباره انتخاب و خرید جت هیتر که باید بدانید.

در صورتی که شما هم در حال راه اندازی یک مرغداری هستید. و در پی خرید هواساز و جت هیتر هستید و یا شاید هم به این فکر افتاده اید که کدام جت هیتر مناسب مرغداری است و کدام یک قیمت مناسب تری دارند؟ و یا جت هیتر ها چه مشخصات فنی دارند؟ پس این پست را از دست ندهید. ما به طور تخصصی به سراغ بهترین جت هیتر مرغداری رفته ایم تا شما هنگام انتخاب و خرید آن ها تصمیم درستی بگیرید. ما مهمترین نکات را که در هنگام خرید باید به آن ها دقت داشته باشید را به شما می گوییم.

علت اهمیت خرید جت هیتر مرغداری

شما به عنوان فردی که قصد راه اندازی یک مرغداری را دارید باید بدانید! که ایجاد هوای مطلوب و گرمای کافی در سالن مرغداری یکی از مهم ترین ملزومات مرغداری می باشد. چرا که طیور برای رشد به گرمای کافی نیاز دارند. به همین خاطر باید خرید یک سیستم گرمایشی آن هم از نوع جت هیتر و یک هواکش صنعتی را در اولویت کار خود قرار بدهید. جت هیتر به عنوان یکی از بهترین و پربازده ترین نوع سیستم گرمایشی برای مرغداری به حساب می آید. که قرار است در این پست به طور مفصل به آن پرداخته شود.

جت هیتر مناسب مرغداری ( هیتر موشکی ) یکی از سیستم‌ های گرمایشی می باشد. که این دستگاه برای پرورش طیور بسیار مناسب می باشد. که از خانواده ی هیتر های صنعتی محسوب می شوند. و راندمان آن ها برای تولید گرمایش بسیار مطلوب می باشد. جالب است بدانید که این دستگاه می توان راندمان را تا 100 درصد افزایش دهد.

این نوع سیستم گرمایشی، به طور کلی به دو دسته جت هیتر دودکش دار و جت هیتر بدون دودکش تقسیم می شوند. که البته باید بگوییم که جت هیتر دودکش دار به ندرت در زمینه پرورش طیور و مرغداری جهت تخم گذاری، استفاده می شود. زیرا راندمان حرارت دهی آنها در مقایسه با نوع بدون دودکش پایین است. پس معمولا از هیترهای بدون دودکش استفاده می شود.

ساختار جت هیتر یا همان بخاری موشکی

مکانیزم جت هیتر یا همان بخاری موشکی، به این شکل است که حرارت به شکل مستقیم تولید و سپس گرمای تولید شده ی آن به محیط اطراف منتقل می شود. در درون جت هیترها دیگی وجود دارد. که از طریق سوخت، مشتعل می شود.

سپس در زمانی که دیگ جت هیتر داغ می شود ، فن نصب شده بر جت هیتر به گردش در می آید. فن نصب شده به این دلیل به گردش می افتد، که بتواند هوای سرد اطراف را به داخل جت هیتر منتقل کند. و بعد از آن با همان گردش خود، هوای گرم داخل دستگاه را به بیرون پخش کند. جت هیتر ها گرمایش بسیار مناسبی را تولید می کنند.

مهم ترین مزیت جت هیتر مناسب مرغداری کدام است؟

یکی از شایع ترین عیب های سیستم های گرمایشی که با مصرف سوخت گرمایش تولید می کنند؛ این است که هنگام عمل سوختن، آلاینده هایی را ایجاد می کنند. یعنی هنگام سوختن و تولید گرما درون سیستم ها، علاوه بر گرما، مقادیر زیادی آلودگی هوایی همچون گازهای کربن مونوکسید، اکسیدهای کربن و اکسیدهای گوگرد نیز بیرون می آید.

این عیب آنقدر مورد توجه قرار دارد که به هیچ عنوان نمی توان از آن چشم پوشی کرد. همین امر باعث شده تا استفاده و کاربرد جت هیتر ها بیشتر از همیشه به چشم آیند.

انواع جت هیترهای موجود در بازار را بیشتر بشناسید

قبل از اینکه به سراغ این موضوع برویم که کدام جت هیتر مناسب مرغداری هستند. لازم است با انواع جت هیتر ها آشنا شوید. جت هیتر هایی که در بازار وجود دارند، شامل چهار دسته هستند. انواع مختلف جت هیترها تفاوت چندانی هم با هم ندارند. تنها تفاوت آن ها در نوع سوخت مصرفی آن ها می باشد.

که این تفاوت کوچک باعث شده تا هر کدام از انواع جت هیتر ها دارای مزیت و معایبی بشوند. پس با توجه به این گفته می توانیم بگوییم که جت هیتر ها از نظر سوخت مصرفی آن، به 4 دسته کلی تقسیم می شوند. از جمله: جت هیتر گازی، جت هیتر گازوئیلی، جت هیتر دوگانه سوز و جت هیتر برقی تقسیم بندی می شوند. جالب است بدانید که تمامی جت هیتر ها در هر نوعی که باشند می توانند به اگزوز و یا بدون اگزوز مجهز باشند.

بهترین جت هیتر ها برای مرغداری کدام است؟

هر یک از جت هیترها مزایا و معایبی دارند که در ادامه با هم انواع مختلف آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. در ادامه با ما باشید تا شما را با جت هیتر مناسب مرغداری بیشتر آشنا کنیم.

  • جت هیتر گازوئیلی، همانطور که از اسمش هم مشخص است، از طریق سوخت گازوئیل، گرما ایجاد می کند. سوخت جت هیتر گازوئیلی در مقایسه با گاز، بسیار ارزان تر است. و به راحتی سوخت را انبار می کند. به همین دلیل محبوبیت بسیار خوبی دارد.
  • جت هیتر گازی برای مرغداری، قدرت حرارت دهی بالاتری نسبت به جت هیتر گازوئیلی دارد. اما نمی توان این سوخت را ذخیره و یا انبار نمود. جت هیتر دوگانه سوز هم، از دو نوع سوخت بهره می برد و در شرایط بحرانی به داد مرغدار می رسد.

 برای خواندن ادامه مطلب و دریافت مشاوره رایگان خرید  به وب سایت  سهند هواساز مراجعه کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.