هواوی خواستار همکاری صنعت برای توسعه ۵ جی است

هواوی تکنولوژی، از صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات جهانی می‌خواهد تا برای توسعه نسل بعدی فناوری‌های شبکه 5G با یکدیگر همکاری کنند. همراه چیکاو باشید.

هو هوکون (Hu Houkun)، رئیس دوره‌ای هواوی اخیراً اظهار داشت که « شبکه ۵ جی علاوه بر این که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در تجربه تلفن همراه برای مصرف کنندگان به همراه داشته است، همچنین، در حال حاضر توانمندسازی صنایع مختلف در سراسر جهان را نیز آغاز کرده است. پیشرفت در زمینه این شبکه ارتباطات بسیار سریعتر از آنچه انتظار داشتیم بوده است، به ویژه از نظر تعداد مشترکین، پوشش شبکه و تعداد پایانه‌های ۵جی در بازار نیز قابل توجه است.» این مقام ارشد این بیانیه را در جریان دوازدهمین مجمع جهانی پهنای باند موبایل در اوایل این هفته از سوی غول فناوری چین اعلام کرد.

شایان ذکر است، فراخوان همکاری پس از پنج سال توسعه تجاری شبکه 5G اعلام می‌شود. در حال حاضر، ۱۷۶ شبکه تجاری  5G در سراسر جهان وجود دارد که به بیش از ۵۰۰ میلیون مشتری خدمات ارائه می‌دهند. علاوه بر این، متوسط سرعت بارگیری آخرین نسل شبکه تقریباً ۱۰ برابر سریعتر از شبکه ۴ جی است که تأثیرات مثبتی در زمینه‌های مختلف داشته است. هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا که علیه این شرکت وضع شد در حال حاضر نمی‌تواند در زمینه ارتباطات ۵جی در مناطق مختلف جهان فعالیت داشته باشد.

هواوی - چیکاو

در حال حاضر، بازار سازمانی بیش از ۱۰۰۰۰ پروژه سرمایه گذاری دارد که در حال بررسی برنامه‌هایB2B  از شبکه ارتباطات ۵جی هستند. این شامل مشاغل تولیدی، معدنی و بنادر است که آزمایشات را پشت سر گذاشته‌اند، یعنی حوزه‌هایی که هوآوی اخیراً تمرکز خود را روی آن متمرکز کرده است. هو در ادامه افزود: «در حال حاضر بیش از نیمی از این ۱۰.۰۰۰ پروژه ۵جی به B  (۵جی در کسب و کار) در چین هستند. ما در حال حاضر تعداد زیادی مورد برای استفاده داریم، اما نیاز داریم که موارد تجاری پایدار‌تری بسازیم.»

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.