ایرپاد های آینده اپل می توانند دمای بدن را کنترل کرده و به عنوان سمعک عمل کنند

مسیر توسعه لوازم جانبی صوتی مانند هدفون عملکرد قدرتمندتری دارد. گزارشی که در مجله وال استریت ژورنال (Wall Street Journal) منتشر شده است نشان می‌دهد که اپل در حال توسعه ایرپاد‌هایی است که می‌توانند با ساعت اپل برای اندازه گیری دما، ارزیابی وضعیت بدن و حتی به عنوان یک سمعک برای افرادی که دارای مشکل شنوایی هستند، همگام‌سازی شود. همراه چیکاو باشید.

طبق گزارش WSJ، نمونه اولیه این ایرپادزها (Apple AirPods) جدید نشان می‌دهد که این دستگاه‌ها توانایی این را دارند تا دمای هسته بدن را از داخل گوش کاربر اندازه گیری ‌کنند. علاوه بر این، انتظار می‌رود سنسورهای دمای داخل گوش با سنسور دما در ساعت‌های هوشمند اپل واج‌های سری ۸ اپل (Apple Watch Series 8) همگام شوند.

ویژگی جدید این دستگاه که به عنوان سمعک عمل می‌کند، می‌تواند پیامدهای وسیعی برای کسانی داشته باشد که مشکل شنوایی دارند. ویژگی کانورسیشن بوست یا تقویت صدای گفت و گو (Conversation Boost) یک عملکرد جدید در ایرپادز پرو اپل است که به کاربر امکان می‌دهد کیفیت صدا و وضوح صدای افرادی را که به طور مستقیم با آن‌ها مشغول گفت و گو است، افزایش دهد. طراحی اصلی ایرپاد شامل میکروفون، تقویت کننده و پردازنده لازم برای افزایش وضوح و حجم صدا است.

ایرپادز سفید اپل - چیکاو

با این حال مشخص نیست که آیا طرح‌های جدید از طریق روش دیگری به تقویت صدا می‌رسند یا فقط یک ویژگی برای تقویت مکالمه خواهد بود. طراحی کامل نمونه اولیه باید بررسی شود تا مشخص شود که آیا می‌تواند به عنوان سمعک عمل کند یا خیر.

نکته مهم این است که عمر باتری مدل باید برای استفاده همه روزه به عنوان سمعک بسیار افزایش یابد. در این گزارش اشاره شده است که ممکن است ملاحظات افزایش باتری توسط FDA برای چنین کلاس جدیدی از سمعک‌های چند منظوره در نظر گرفته شود. در حال حاضر هیچگونه نشانه‌ای برای ورود این ابرپادهای اپل به بازار وجود ندارد و این شرکت نیز تاکنون هیچگونه خبر یا تأییده‌ای برای این مورد منتشر نکرده است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.