با 4 مورد از بهترین کیف پول‌های ارزهای دیجیتال آشنا شوید

در روزگار ما سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال به یکی از گزینه‌های جذاب تبدیل شده است. شاید خرید ارزهای دیجیتال در کمتر از چند دقیقه انجام شود اما چیزی که مهم است، نگهداری و محافظت از سرمایه شما است که حالا به صورت ارزهای دیجیتالی درآمده است. در این گفتار به سراغ 4 مورد از مهمترین و امن‌ترین کیف پول‌های ارزهای دیجیتال می‌رویم و آنها را زیر ذره بین می‌گذاریم. با ما همراه باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

کیف پول فری والت

اگر به دنبال یک کیف پول ارز دیجیتال می‌گردید که کار کردن با آن آسان باشد، «Freewallet» بهترین گزینه برای شما خواهد بود. امنیت کاربران، یکی از خط قرمزهای این کیف پول به شمار می‌رود. فری والت برای افزایش امنیت دارایی کاربران، پروتکل‌های امنیتی پیشرفته‌ای مانند «معاملات چند امضایی»، «محدودیت‌ تعداد معاملات»، «تایید هویت دوعاملی» و «اثر انگشت» را اجرا می‌کند. گذشته از این، فری والت ادعا می‌کند که دارایی سرمایه گذاران را در کیف پول‌های سرد ذخیره می‌کند. با این حساب، دست هیچ هکری به آنها نمی‌رسد.

این کیف پول برای ارزهای مختلف، کیف پول‌های متفاوتی را ارائه داده است. گذشته از این، محصولات فری والت برای هر دو سیستم عامل iOS و Android قابل استفاده هستند.

کیف پول تراست والت

«Trustwallet» کیف پولی است که برای استفاده از آن به هیچ نوع احراز هویتی نیاز ندارید. شاید پررنگ‌ترین و جالب‌ترین گزینه در این کیف پول، پرداخت سود باشد. در واقع، تراست والت به کاربرانی که ارزهای خودشان را در این کیف پول ذخیره می‌کنند سود پرداخت می‌کند. این ماجرا چیزی شبیه به پرداخت سود بانکی است. اپلیکیشن ساده و کاربرپسند، استفاده از پروتکل‌های پیشرفته برای حفظ امنیت دارایی کاربران، کارمزد بسیار پایین و ارائه اپلیکیشن برای هر دو سیستم iOS و Android از دیگر ویژگی‌های مثبت این کیف پول به شمار می‌رود.

کیف پول کوین بیس

«Coinbase Wallet» کیف پولی است که بیش از 500 نوع ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. امنیت آن بسیار بالا است. کار کردن با اپلیکیشن آن بسیار ساده است و حتی افراد مبتدی هم می‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند. گذشته از این، نقدینگی این کیف پول هم بالا است و نرم افزار آن از هر دو سیستم عامل iOS و Android پشتیبانی می‌کند.

کیف پول دیجیتالی الکتروم

اگر به دنبال یک کیف پول اختصاصی برای بیت کوین می‌گردید الکتروم، بهترین گزینه برای شما خواهد بود. «Electrum» یکی از قدیمی‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال به شمار می‌رود. به همین دلیل، محیط نرم افزاری آن بسیار ساده است و تمام کاربران می‌توانند به سادگی از آن استفاده کنند. نباید قدمت این کیف پول را به حساب قدیمی بودن فناوری‌های به کار رفته در آن بگذارید. چون این کیف پول، کاملا به روز است و مرتب آپدیت می‌شود. الکتروم هیچ کدام از داده‌های کاربران را در سرور خود ذخیره نمی‌کند. این ماجرا در کنار احراز هویت دو مرحله‌ای و اقدامات امنیتی پیچیده، امنیت کلی این کیف پول را بسیار بالا برده است.

سر درآوردن از کیف پول‌ها، فقط یک نقطه آغاز است

موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال یک چیز و ورود آسان به آن، چیز دیگری است. تقریبا هر کسی می‌تواند با اندکی کنجکاوی در یک صرافی ارزهای دیجیتال مانند صرافی کوینکس ثبت نام کرده و با خرید ارز دیجیتال، کار خود را آغاز کند؛ اما این بدان معنا نیست که می‌تواند به موفقیت برسد یا سودهای کلان را از آن خود کند. برای رسیدن به این هدف، چاره‌ای جز آموزش دیدن ندارید. چون تنها از این راه است که می‌توانید در تجربه دیگران شریک شوید و به جای تکرار اشتباه‌های دیگران، موفقیت را تجربه کنید. «خانه سرمایه»، یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که می‌توانید مسئولیت آموزش خودتان را به اساتید آن بسپارید و با خیالی راحت، در مسیر هموار شده پیش رویتان قدم بردارید.

در دوره آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه چه چیزهایی آموزش داده می‌شوند؟

دوره ارز دیجیتال خانه سرمایه، تاکنون میزبان بیش از 10 هزار نفر از علاقه‌مندان سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال بوده است. این مجموعه با بیش از 10 سال تجربه در زمینه آموزش سرمایه گذاری، گلچینی از بهترین اساتید این حوزه را دور هم جمع کرده و دوره‌های آموزشی پر باری را به راه انداخته است. بیایید نگاهی به سرفصل‌های این دوره آموزشی بیندازیم:

  1. ورود به ارز دیجیتال

این سرفصل شامل:

  •         آشنایی با انواع ارزهای دیجیتال
  •         روشهای مختلف کسب سود از ارزهای دیجیتال
  •         آشنایی با انواع کیف پول ارز دیجیتال
  •         و سایر موضوع‌هایی است که برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال به آنها نیاز دارید.
  1.   مهارت‌های معاملاتی

این سرفصل، موضوع‌های زیر را در بر می‌گیرد:

  •         آموزش صرافی ارز دیجیتال
  •         روشهای تغییر ip
  •         فاندامنتال ارز دیجیتال
  •         نوسانگیری
  •         پرایس اکشن
  •         و
  1.   ترید پیشرفته

سرفصل ترید پیشرفته، موارد زیر را در بر می‌گیرد:

  •         اصول تحلیل تکنیکال
  •         استراتژیهای مختلف برای تبدیل، خرید، فروش، ورود، خروج و زمان‌بندی
  •         نکات روانشناسی ترید
  •         اصول تحلیل فاندامنتال
  •         قوانین وضع شده برای ارزهای دیجیتال در ایران
  •         افزایش بازدهی ترید
  •         و
  1.   مدیریت ثروت

این سرفصل موارد زیر را پوشش می‌دهد:

  •         معرفی فرصتهای سرمایه گذاری
  •         سرمایه گذاری بلندمدت

پوشش دادن این سرفصل‌ها و بخش‌های جزئی‌تری که به آنها نپرداختیم بیش از 75 ساعت آموزش ویدیویی کاربردی را به شما ارائه می‌دهند.

چرا باید خانه سرمایه را برای آموزش خودم انتخاب کنم؟

ما برای این پیشنهاد، چند دلیل داریم:

  1.     پشتیبانی واقعی

تا پایان دوره آموزشی، پشتیبان‌های شما گوش به زنگ پاسخ دادن به تک‌تک پرسش‌های شما هستند. این بدان معنی است که در دنیای پیچیده ارزهای دیجیتال، شما را تنها نمی‌گذاریم.

  1.     دسترسی نامحدود به منابع آموزشی

با خرید دوره آموزش ارز دیجیتال، می‌توانید به صورت نامحدود ویدیوهای آموزشی خودتان را تماشا کنید. این امکانی است که نمی‌توانید با حضور فیزیکی در کلاس‌های آموزشی به آن دست یابید.

  1.     گواهی بینالمللی

با شرکت در دوره آموزشی ارز دیجیتال خانه سرمایه می‌توانید مدرک معتبر و بین‌المللی را از سازمان فنی و حرفه‌ای دریافت کنید. این مدرک، یک گواهی معتبر با تایید سازمان جهانی کار است که می‌توانید به راحتی آن را ترجمه کنید. گذشته از این، با داشتن این مدرک می‌توانید بدون کنکور در دانشگاه‌ها مو موسسه‌های آموزش عالی به تحصیل بپردازید و حتی با دریافت کارت مربی‌گری به آموزش دیگر علاقه‌مندان این حوزه مشغول شوید.

ماهیگیری را یاد بگیرید!

ارزهای دیجیتال، فصل جدیدی از سرمایه‌گذاری هستند. شما هم می‌توانید با سرمایه گذاری اصولی و حرفه‌ای در این اقیانوس جدید، ماهی‌های درشتی را صید کنید. البته به شرط آنکه خودتان را به اصول ماهیگیری حرفه‌ای مسلح کرده باشید. دوره ارز دیجیتال خانه سرمایه، یکی از بهترین فرصت‌ها برای یادگیری این ماهیگیری دیجیتالی است. پس هر چه زودتر قلابتان را بردارید و صید حرفه‌ای را یاد بگیرید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.