رندرها و قیمت ساعت های هوشمند جی تی آر ۳، جی تی آر ۳ پرو و جی تی اس ۳ آمزفیت فاش شد

آمزفیت (Amazfit) امروز ۱۱ اکتبر (۱۹ مهرماه ۱۴۰۰) در حال برگزاری رویدادی است که قصد دارد در طی آن ساعت‌های هوشمند جدید خود را معرفی کند. در این رویداد انتظار می‌رود که این شرکت سه ساعت هوشمند جدید معرفی کند که عبارتند از جی تی آر ۳  GTR 3 ، جی تی ۳ ۳ پرو GT3 3 Pro  و جی تی اس ۳ GTS 3 که به لطف Passionate Geekz، قبلاً مشخصات این ساعت‌های هوشمند آمزفیت در دسترس قرار گرفته است. ضمن این که در اطلاعاتی که از این اسمارت واچ‌ها منتشر شده علاوه بر مشخصات، حتی تصاویری از رندرها و قیمت‌های آنان نیز مشخص شده است. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات اسمارت واچ مدل جی تی آر پرو آمزفیت (Amazfit GTR 3 Pro)

با شرح مشخصات مدل پرو این اسمارت واچ‌ها شروع می‌کنیم که این مدل ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش ۱.۴۵ اینچی  از نوع اولد با صفحه نمایش ارتقا یافته است که تراکم ۳۳۱ پیکسل در اینچ مربع را ارائه می‌دهد اما اشاره خاصی به وضوح واقعی صفحه نمایش این ساعت هوشمند نشده است. این ساعت از مجموعه سنسورهای معمول که اکثر ساعت‌ها در خود دارند نیز بهره می‌برد.

در مقایسه با مدل قبلی خود، اسمارت واچ جی تی ۳ پرو  تفاوت چندانی از نظر زبان طراحی نخواهد داشت، هرچند که انتظار می‌رود حاشیه‌های باریک‌تری به اندازه ۳.۵ میلی متر و ابعاد بدنه کوچکتر را شاهد باشیم.

مشخصات اسمارت واچ مدل جی تی آر پرو آمزفیت (Amazfit GTR 3 Pro) - چیکاو

  • اسمارت واچ مدل جی تی آر ۳ آمزفیت (Amazfit GTR 3)

ساعت هوشمند جی تی آر ۳ آمزفیت نسخه‌ی وانیلا یا همان معمولی این اسمارت واچ است که این ساعت نیز از همان زبان طراحی نسل قبلی خود را به استثناء چند مورد بسیار ریز و کم اهمیت، حاشیه‌ها و ابعاد کلی را به ارث خواهد برد. حاشیه‌ها از ۴.۳۵ میلی متر به ۴.۰۵ میلی متر باریکتر می‌شوند، اما از همان پنل اولد ۱.۳۹ اینچی استفاده می‌کند که رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل در بالای صفحه قرار دارد. به گفته OEM، باتری ۴۵۰ میلی آمپر ساعتی این اسمارت واچ باید ۲۴ روز کامل دوام آورد.

اسمارت واچ مدل جی تی آر ۳ آمزفیت (Amazfit GTR 3) - چیکاو

  • اسمارت واچ جی تی اس ۳ آمزفیت (Amazfit GTS 3)

در نهایت، اسمارت واچ مدل جی تی اس ۳ را می‌توان مشاهده کرد که گزینه مقرون به صرفه‌ای است و از صفحه نمایش ۱.۷۵ اینچی با رزولوشن کمتر ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل بهره می‌برد.

  • سیستم عامل جدید ZEPP OS آمزفیت

شاید جالب‌ترین بخش این رویداد معرفی نسخه جدید سیستم عامل آمزفیت برای این اسمارت واچ‌ها باشد. آن طور که گفته شده، قرار است تا این ساعت هایی که هنوز به طور رسمی معرفی نشده‌اند، سیستم عامل اختصاصی ZEPP را اجرا کنند که دارای عملکرد سریع و انیمیشن‌های روان است و از نرخ نوسازی ۶۰ فریم بر ثانیه برای تصاویر صفحه نمایش این ساعت‌های هوشمند بهره می‌برد.

سیستم عامل جدید ZEPP OS آمزفیت - چیکاو

  امروزه اکثر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار از نرخ نوسازی پایین‌تری برای تصاویر استفاده می‌کنند و این ابتکار آمزفیت قطعاً می‌تواند به نقطه‌ی قوت و قابلیت بسیار قابل توجه‌ای برای استقبال و فروش بالا برای این ساعت‌های جدید جی تی آر و جی تی اس این شرکت بدل شود.

علاوه بر این، سیستم عامل جدید آمزفیت نیز می‌تواند از ۱۵۰ حالت ورزشی و بیش از ۱۵۰ صفحه ساعت پشتیبانی ‌کند. ضمن این که برنامه‌هایی مانند اسپاتیفای  (Spotify) و هوم کانکت  (Home Connect) نیز ازجمله برنامه‌هایی هستند که قابل پشتیبانی خواهند بود. باتری‌های این اسمارت واچ‌های جدید قرار است در عرض دو ساعت از حالت کاملاً خالی به ۱۰۰ درصد شارژ کامل برسند.

اسمارت واچ جی تی اس ۳ آمزفیت (Amazfit GTS 3) - چیکاو

آخرین نکته‌ی قابل ذکر نیز این مورد است که هر سه ساعت هوشمند دارای بدنه آلیاژی آلومینیومی و بندهای سیلیکونی هستند. با توجه به قیمت‌هایی که شنیده شده، ساعت هوشمند جی تی اس ۳ حدود ۲۰۵ دلار قیمت خواهد داشت، اما اسمارت واچ های جی تی آر ۳ و جی تی آر ۳  ۳ پرو به ترتیب با قیمت‌های ۲۱۵ دلار و ۲۲۵ دلار در قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.