لپ تاپ لنوو یوگا ۱۶ اس ۱۶ اینچی با تراشه رایزن و روشنایی ۵۰۰ نیت در چین معرفی شد

لنوو اخیراً لپ‌تاپ‌های سری IdeaPad را در هند جایگزین کرد و اکنون نیز، این شرکت سری یوگا  (YOGA) را در بازار داخلی چین به روز کرده است. لپ‌تاپ لنوو یوگا ۱۶ اس  (Lenovo YOGA 16s) نسخه‌ی جدیدی است که اکنون به لپ‌تاپ‌های سری یوگا در چین افزوده می‌شود. برجسته‌ترین ویژگی این لپ‌تاپ صفحه نمایش ۱۶ اینچی بسیار باریک آن است که از فناوری چشمگیری برخوردار است. همراه چیکاو باشید.

لنوو این لپ‌تاپ را به صورت رسمی معرفی نکرد، بلکه آن را بی‌سر و صدا در Weibo اعلام کرد. در حال حاضر، قیمت و جزئیات تاریخ عرضه این نوت بوک در بازار هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که از تمام کانال‌های مجاز در سراسر چین در دسترس باشد.

لپ‌تاپ لنوو یوگا ۱۶ اس دارای مشخصاتی از قبیل صفحه نمایش ۱۶ اینچی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. این لپ‌تاپ از ظراحی ظریف و باریکی بهره می‌برد و نمایشگر آن می‌تواند تا ۵۰۰ نیت روشنایی تولید کند و همچنین از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، صفحه نمایش این دستگاه همچنین از طیف رنگی ۱۰۰ درصد sRGB نیز پشتیبانی می‌کند.

بقیه مشخصات این لپ‌تاپ هنوز در دسترس قرار ندارد اما لنوو قبلاً لپ‌تاپ یوگا ۱۳ اس  (YOGA 13s) را با مشخصاتی ازقبیل پنل ۱۳ اینچی و پردازنده‌ی رایزن ۵ (Ryzen 5) روانه بازار کرده است. با این اوصاف، انتظار می‌رود که لپ‌تاپ یوگا ۱۶ اس نیز دارای پردازنده‌ی رایزن ۵ باشد. این شرکت ممکن است نسخه‌ای از این لپ‌تاپ را با پردازنده‌ای از اینتل نیز عرضه کند. با توجه به این که احتمال داده می‌شود که مشخصات و سایر قابلیت های لپ‌تاپ لنوو یوگا ۱۶ اس شبیه مشخصات لپ‌تاپ لنوو یوگا ۱۳ اس باشد، می‌توانید با مشاهده مشخصات این لپ‌تاپ ۱۳ اینچی ، مشخصات یوگا ۱۶ اس را نیز حدس بزنید.

  • مشخصات لپ‌تاپ ۱۳ اینچی یوگا ۱۳ اس لنوو

لپ‌تاپ یوگا ۱۳ اس لنوو دارای صفحه نمایش ۱۳ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. این دستگاه از تراشه رایزن ۵ ای ام دی (AMD Ryzen 5) سری 5600U با ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی از نوع SDD پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ دارای باتری ۵۰ وات ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی عرضه شده است.

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو یوگا ۱۶ اس - چیکاو

از سایر امکانات و قابلیت‌های برجسته‌ی این لپ‌تاپ می‌توان از پشتیبانی از فناوری‌های دالبی ویژن (Dolby Vision) و دالبی اتموس (Dolby Atmos) نام برد. علاوه بر این، پشتیبانی از دو بلندگوی استریو، جک ۳.۵ میلیمتری خروجی صدای هدفون و همچنین Wi-Fi6 و پورت USB Type-C را می‌توان نام برد. ضمن این که این لپ‌تاپ لنوو از احراز هویت چهره نیز با کمک ویندوز هلو  (Windows Hello) پشتیبانی می‌کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.