گوگل تا پایان سال 2021 برای ۱۵۰ میلیون حساب تایید دو مرحله ای را فعال می کند

گزارش اخیر گوگل ادعا می‌کند که این شرکت به طور خودکار احراز هویت دو عاملی (2SV) را برای حساب‌های پیکربندی شده یا تنظیم شده، فعال می‌کند. این هفته، غول فناوری توضیح واضح‌تری در این مورد ارائه داد. گوگل فاش می‌کند که تا پایان سال ۲۰۲۱ حدود ۱۵۰ میلیون کاربر به طور خودکار برای 2SV ثبت می‌شوند. گوگل هنوز قاطعانه معتقد است که 2SV  یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای از بین بردن دسترسی غیرقانونی به حساب‌ها و شبکه‌ها است. همراه چیکاو باشید.

 علاوه بر این، تا پایان امسال، ۲ میلیون از کاربرانی که حساب یوتیوب ساخته‌اند، مجبور خواهند شد از احراز هویت دو عاملی استفاده کنند. منوی برنامه گوگل اندروید همچنین یک قسمت جدید برای دسترسی به همه گذرواژه‌های ذخیره شده دریافت می‌کند.

گوگل از طریق یک پست وبلاگی فاش کرد که قصد دارد کاربران بیشتری را تا پایان سال مجبور به استفاده از احراز هویت دو عاملی کند. این اساساً به این معنی است که دارنده حساب باید مراحل تأیید اضافی را از جمله تماس‌های تلفنی، ایمیل یا کلیدهای امنیتی بگذراند. گوگل اعلام کرد که با سازمان‌های مختلف همکاری کرده است تا بیش از ۱۰ هزار کلید امنیتی را برای اکثر کاربران پرخطر تا پایان سال ارائه دهد. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که علاوه بر احراز هویت دو عاملی ، روش‌های بیشتری را نیز مطالعه می‌کند تا کاربران بتوانند یک تجربه احراز هویت امن را بدست آورند و وابستگی به گذرواژه‌ها را کاهش دهند.

کمپانی گوگل - چیکاو

  • گوگل تبلیغات «انکار گرمایش جهانی» را ممنوع می‌کند

گوگل تبلیغات ناقض اجماع علمی در مورد تغییرات آب و هوا را ممنوع کرده و از چنین رسانه‌هایی حمایت مالی می‌کند. این ممنوعیت جدید در مورد تبلیغات آنلاین از طریق گوگل و همچنین وب سایت‌ها و فیلم‌های YouTube که تبلیغات گوگل را نمایش می‌دهند اعمال می‌شود. در یک پست وبلاگ از گوگل آمده است که محتوای ممنوع شامل هرگونه نظریه توطئه است. اینها نظریه‌هایی هستند که سهم بشریت در گرمایش زمین را نفی می‌کنند. همچنین، نظریه‌هایی که پاسخ جهانی به «تلاش‌های تغییر اقلیم را یک فریب یا دروغ» تلقی کنند نیز ممنوع خواهد بود.

گوگل به خاطر اجازه دادن به شرکت‌هایی که تغییرات آب و هوایی را به خاطر خرید تبلیغات جستجو انکار می‌کنند، مورد انتقاد قرار گرفته‌است. بر اساس مطالعه انجام شده توسط یک سازمان غیر انتفاعی، Avaaz، در سال ۲۰۲۰، که در پلتفرم یوتیوب انجام شد، بیش از ۲۱ میلیون بازدید از فیلم‌های نامناسب در مورد تغییرات آب و هوایی کلیک شده است.

این نشان می‌دهد که سیستم عامل‌های گوگل اطلاعات غلطی دارند که می‌تواند عموم مردم را گمراه کند. این مطالعه باعث سرزنش غول اینترنت در کنگره آمریکا شد، اما گوگل به خود می‌بالد که از تلاش‌ها برای مبارزه با تغییرات آب و هوا حمایت می‌کند.

گوگل تبلیغات «انکار گرمایش جهانی» را ممنوع می‌کند - چیکاو

به گفته غول اینترنتی، اجرای این قانون جدید از نوامبر (آبان – آذر) امسال آغاز می‌شود. این شرکت همچنین مدعی است که در حال مذاکره با کارشناسان هیئت بین دولتی سازمان ملل متحد در زمینه تغییرات آب و هوا است. مذاکره آن‌ها با تیم حرفه‌ای، تدوین این قانون تبلیغاتی جدید را کنترل می‌کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.