کانسپت سامسونگ گلکسی زد فولد نوت نشان می‌دهد که از اس پن پشتیبانی می کند

در ماه سپتامبر (شهریور)، از تصمیم احتمالی سامسونگ برای طراحی و ساخت گوشی هوشمند گلکسی فلکس نوت « Galaxy Flex Note» سامسونگ پرده برداشتیم و گزارشی در مورد پتنت این شرکت برای یک تلفن هوشمند بزرگ تاشو که از اس پن نیز پشتیبانی می‌کند، منتشر کردیم. در حال حاضر، یک طرح جدید مفهومی سه بعدی بر اساس این تصاویر این پتنت ظاهر شده است و این دستگاه را «گلکسی زد فولد نوت» Galaxy Z Fold Note می‌نامد. همراه چیکاو باشید.

اکنون LetsGoDigital، گزارش می‌دهد که Technizo Concept یک سری رندرهای مفهومی سه بعدی را بر اساس تصاویر موجود از پتنت این گوشی هوشمند تاشو ساخته است. در حالی که اختراع اصلی عمدتا صفحه نمایش این گوشی تاشو آتی سامسونگ را به نمایش می‌گذاشت، و جزئیات دقیق‌تری را نشان نمی‌داد، اما در حال حاضر، در این تصاویر سه بعدی ویژگی‌های ماژول دوربین پشتی نیز به طور کامل نشان داده شده است.

ما در ابتدا این دستگاه را بر اساس علامت تجاری آن، گلکسی فلکس نوت  Galaxy Flex Note نامیده بودیم، اما با توجه به آخرین رندرها، از این دستگاه با نام «گلکسی زد فولد نوت Galaxy Note Fold Note » یاد می‌شود.

با نگاهی به طراحی این گوشی، می‌توان متوجه شد که چرا نام «نوت» در نام آن گنجانده شده است زیرا این دستگاه از قلم اس پن پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای یک محفظه منحصر به فرد برای قلم استایلوس آن است. با توجه به اینکه صفحه نمایش به صورت تاشو طراحی شده و قسمت‌های آن روی هم قرار می‌گیرد، درنتیجه می‌توان بخش پنل پشتی این دستگاه را در هنگام بسته شدن دید که در آن یک محفظه مغناطیسی کوچک مخصوص قرار دادن قلم اس پن در پشت صفحه نمایش مشاهده می‌شود. بنابراین هنگامی که صفحه نمایش در حالت باز شدن قرار دارد، می‌توانید برای استفاده از قلم اس پن، آن را از داخل محفظه‌ی مخصوص آن خارج کنید، تا از این گوشی بتوانید به شکل تبلت استفاده کنید.

صفحه نمایش و پنل پشتی گلکسی زد فولد نوت - چیکاو

بنابراین، هنگامی که صفحه نمایش این گوشی هوشمند تاشو بسته می‌شود، می‌توان مشاهده کرد که محفظه‌ کوچک مخصوص قلم آن را کاملاً  محکم و ثابت نگه می‌دارد. ضمن این که وقتی دو قسمت نمایشگر بر روی هم تا شوند، در قسمت پشتی می‌توان ماژول دوربین عقب را نیز مشاهده کرد. همان طور که در این تصویر می‌توان دید، این گوشی از ماژول دوربین چندگانه بهره خواهد برد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا سامسونگ واقعاً روی چنین محصولی کار می‌کند یا این که این تصویر خواسته فقط تمام ویژگی‌های این گوشی آینده سامسونگ را پوشش داده و به نمایش بگذارد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.