گوشی ۷.۲ اینچی آنر ایکس ۲۰مکس و ساعت هوشمند جی اس ۳ معرفی می شوند

در سال‌های اخیر، تلفن‌های هوشمند تا حدی رشد کرده‌اند که نیازی به خط تولید خاصی برای دستگاه‌هایی با صفحه نمایش بزرگ نداریم. این می‌تواند توضیح دهد که چرا سامسونگ دیگر دلیلی برای نگهداری مجموعه‌ای جداگانه از تلفن‌های هوشمند نوت ندارد. همچنین، مدت زیادی است که دیگر از اصطلاح «فبلت» استفاده نمی‌کنیم زیرا اکثر تلفن‌های هوشمند امروزی دارای صفحه نمایش بزرگتر از ۶ اینچ هستند. همراه چیکاو باشید.

با این حال، آنر معتقد است که هنوز طیف وسیعی از کاربران وجود دارند که می‌خواهند تجربه‌ای بین بخش تبلت و گوشی‌های هوشمند را داشته باشند. یعنی دستگاهی را دوست دارند داشته باشند که بزرگتر از گوشی هوشمند و کوچکتر  از یک تبلت باشداین برند مدتی است که مجموعه آنر مکس  Honor Max خود را زنده نگه داشته است و ظاهراً یک تلفن هوشمند جدید با نام آنر ایکس ۲۰ مکس  (Honor X 20 Max)  در این ماه برای احترام به این میراث به بازار عرضه می‌شود. بنابراین این شرکت قصد دارد تا گوشی هوشمند آنر ایکس ۲۰ مکس را در سایزی بزرگتر از اندازه گوشی‌های متعارف و معمول فعلی یعنی ۷.۲ اینچ تولید کند.

چند ماه پیش، شاهد فاش شدن اطلاعاتی بودیم که نشان می‌داد آنر ایکس ۲۰ مکس به زودی عرضه می‌شود. این دستگاه مجهز به تراشه دایمنسیتی ۱۱۰۰ مدیاتک است که عملکرد فوق العاده‌ای به آن می‌بخشد. این چیپست دارای چهار هسته ARM Cortex-A78 با فرکانس حداکثر ۲.۶ گیگاهرتز و چهار هسته ARM Cortex-A55 با سرعت ۲.۲ گیگاهرتز است. این دستگاه با باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود و دارای صفحه نمایش عریض ۷.۲ اینچی است. متأسفانه سایر جزئیات ازجمله جنبه‌های طراحی و مشخصات دوربین هنوز یک راز است. خوشبختانه، دیگر نیازی به صبر بیشتر نداریم زیرا دستگاه در اواخر این ماه وارد بازار می‌شود.

همانطور که قبلاً گفتیم، طراحی دستگاه همچنان یک راز است. اما ما انتظار داریم که نسبتاً مشابه آنر ایکس ۲۰ معمولی باشد. این شامل یک صفحه نمایش با حفره هول پانچ و حداقل حاشیه و یک دایره بزرگ در پشت برای قرار گرفتن ماژول دوربین این گوشی هوشمند است. به احتمال زیاد این دستگاه باید بلندتر و عریض‌تر باشد تا بتواند پنل بزرگتر را در خود جای دهد. با این حال، داشتن یک صفحه نمایش بزرگ لزوما به این معنی نیست که دستگاه فوق العاده بزرگ خواهد بود. آنر می‌تواند حاشیه‌های صفحه نمایش را برش دهد تا نمایشگر بزرگتر شود اما راحت هم بتوان آن را در دست گرفت.

  • مشخصات گوشی هوشمند انر ایکس ۲۰ مکس

انتظار می‌رود این دستگاه دارای صفحه نمایش Full HD+  با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز باشد. با در نظر گرفتن این که آنر ایکس ۲۰  الهام بخش این گوشی بزرگتر بوده است، احتمال دارد که از ماژول دوربین مشابه همان دستگاه برای این تلفن همراه استفاده شود که در آن صورت،  دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی عمق و ماکرو خواهد داشت.

پنل پشتی انر ایکس ۲۰ مکس - چیکاو

این فبلت بزرگ ممکن است با پیکربندی ۶ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه شود. بر اساس گزارش Weibo، گوشی هوشمند آنر ایکس ۲۰ مکس در کنار ساعت هوشمند آنر واچ جی اس ۳  (Honor Watch GS3) معرفی می‌شود. دستگاه‌های جدید باید در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) که در Chinese Gingle’s Day Sale (Double 11) برگزار می‌شود، وارد قفسه‌های فروشگاه‌ها شوند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.