انتظار می رود سامسونگ بهترین سود سه ماهه خود را در 3 سال گذشته گزارش دهد

سامسونگ الکترونیکس یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری در جهان است و به نظر می‌رسد غول کره جنوبی در حال آماده‌سازی برای اعلام بهترین سود سه ماهه خود در سه سال گذشته باشد و رکورد درآمد تازه‌ای را اعلام کند. همراه چیکاو باشید.

 طبق برآوردهای تحلیلگران، با توجه به این که سامسونگ یک شرکت تراشه ساز نیز هست، این شرکت به احتمال زیاد درآمد بالایی از افزایش قیمت تراشه‌های حافظه و افزایش فروش گوشی‌های تاشوی تازه عرضه شده خود گلکسی زد فولد ۳ (Galaxy Z Fold3) و گلکسی زد فلیپ ۳ (Galaxy Z Flip 3) به دست آورده باشد.

در حقیقت، تأیید شده است که این شرکت تا کنون بیش از یک میلیون دستگاه از این دو گوشی هوشمند را فقط در سرزمین خودش یعنی در کره جنوبی فروخته است. گزارشی از را Refinitiv SmartEstimate به نقل از طریق رویترز منتشر شده است که در آن تحلیل‌هایی از۱۶ تحلیلگر آورده شده که آن‌ها می‌گویند سود عملیاتی بزرگترین سازنده تراشه و تلفن هوشمند جهان احتمالاً در سه ماهه منتهی به ماه سپتامبر (۱۰ مهر ماه) به ۱۶.۱ تریلیون وون (تقریبا ۱۴ میلیارد دلار آمریکا) رسیده است.

گوشی های تاشو سامسونگ - چیکاو

 اگر این امر واقعیت داشته باشد، پس این شرکت در حال برنامه ریزی برای افزایش ۳۰ درصدی از ۱۲.۳۵ تریلیون وون است که یک سال قبل از آن ثبت کرده بود و بالاترین میزان درآمد شرکت سامسونگ از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۸ تاکنون است. گفته می‌شود که درآمد این شرکت احتمالاً ۱۱ درصد افزایش یافته است و به ۷۴.۶ تریلیون وون بالغ می‌شود.

کمبود جهانی نیمه رساناها منجر به افزایش قیمت در شرایط همه گیری کووید -۱۹ شده است و در نتیجه، تولید تراشه‌های سامسونگ در سال گذشته ۴۵ درصد افزایش یافت و در ابتدای سال ۲۰۲۱ نیز به بالاترین رکورد تولید دست یافت. در حال حاضر، با آرام شدن اوضاع، انتظار می‌رود که قیمت نیمه هادی‌ها پس از اوج گیری در ماه‌های جولای و سپتامبر کاهش یابد و این چشم‌انداز باعث گردیده تا ارزش سهام سامسونگ نیز مقداری کاهش یابد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.