آیپد پرو تا سال ۲۰۲۴ از نمایشگر آمولد با فناوری پروموشن و نرخ ۱۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد

ممکن است اپل در حال برنامه ریزی برای تولید دو مدل جدید آیپد پرو با نمایشگرهای سوپر آمولد از نوع LTPO  کم مصرف باشد. گفته می‌شود که این تبلت‌ها قرار است در سال ۲۰۲۳ یا ۲۰۲۴ به فروش برسند و یکی از آن‌ها احتمالاً دارای پنل ۱۲.۹ اینچی خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

از سال ۲۰۱۷، مدل‌های آیپد پرو از غول کوپرتینویی از صفحه نمایش پرو موشن  (ProMotion) استفاده کرده‌اند، اگرچه این‌ها به طور کلی دارای محدوده کوچکتری از نرخ تازه‌سازی هستند که بین ۲۴ هرتز و ۱۲۰ هرتز متغیر است. اما پس از عرضه آیفون ۱۳ پرو (iPhone 13 Pro) ممکن است این مارک به دنبال استفاده از فناوری صفحه نمایش سوپر آمولد LTPO  برای تبلت‌های خود باشد که همچنین می‌تواند به آیپد پرو نیز راه یابد و از طیف وسیع‌تری از نرخ تازه‌سازی بین ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش آیپد پرو اپل - چیکاو

جهت اطلاع، مدل‌های آیپد پرو از سال ۲۰۱۷ دارای نرخ تازه‌سازی متغیر بین ۱۲۰ هرتز، ۶۰ هرتز، ۴۰ هرتز، ۳۰ هرتز و ۲۴ هرتز هستند. از سوی دیگر، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس که تازه معرفی شده‌اند از نرخ تازه‌سازی بین، ۱۲۰ هرتز، ۸۰ هرتز، ۶۰ هرتز، ۴۸ هرتز، ۴۰ هرتز، ۳۰ هرتز، ۲۴ هرتز، ۲۰ هرتز، ۱۶ هرتز، ۱۵ هرتز، ۱۲ هرتز و ۱۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

به گفته تحلیلگر مشهور اپل، مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، سازنده آیفون برنامه‌های خود را برای عرضه آیپد با صفحه نمایش آمولد در سال ۲۰۲۲ کنار گذاشته است، در حالی که منابع متعدد اکنون ادعا می‌کنند که این شرکت قصد دارد تا این صفحه نمایش‌های سوپر آمولد استفاده کند و تاریخ عرضه دستگاه‌های دارای چنین نمایشگری را برای سال ۲۰۲۳ یا بعد از آن تعیین می‌کنند. در همین راستا، راس یانگ، تحلیلگر DSCC (Consultants Supply Chain Consultants) نیز ادعا می‌کند که اولین آیپد با صفحه نمایش آمولد نیز در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. به هر حال، برای اطلاعات بیشتر با چیکاو همراه باشید، زیرا به محض این که اطلاعات بیشتری در این زمینه در دسترس قرار گیرد، بلافاصله شما را در جریان آن قرار خواهیم داد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.