پرفروش ترین گوشی ها در ماه سپتامبر ۲۰۲۱، کدام دستگاه ها و برندها بوده اند؟

لابد شما نیز بسیار مشتاق هستید تا بدانید در ماه گذشته یعنی سپتامبر، کدام گوشی پرفروش‌ترین گوشی هوشمند بوده است، رده‌های بعدی پرفروش‌ترین گوشی‌ها را کدام دستگاه ها تصاحب کرده‌اند و پرفروش‌ترین برند گوشی‌های همراه کدام برند بوده است. همراه چیکاو باشید.

  • پر فروش‌ترین گوشی هوشمند در سپتامبر ۲۰۲۱

بیش از یک سال از معرفی گوشی هوشمند ردمی ( Redmi 9A) می‌گذرد. این گوشی مطمئناً به دنبال جانشین می‌گردد تا اکنون دیگر بازنشسته شود. اما به نظر می‌رسد طرفداران این برند ناراحت نیستند که چرا جانشین آن معرفی نمی‌شود زیرا این دستگاه هنوز با سرعت بالاتری از سایر گوشی‌های هوشمند در حال پرواز از قفسه‌های فروشگاه‌ها است. در واقع، هرچند که ممکن است کمی عجیب به نظر برسد اما  گوشی ردمی ۹ ای پرفروش‌ترین گوشی هوشمند ماه گذشته در Jingdong بود! بله گوشی ردمی ۹ ای!

رنگ بندی گوشی ردمی ۹ ای - چیکاو

  • مشخصات گوشی هوشمند ردمی ۹ ای شیائومی

گوشی ردمی ۹ ای دارای نمایشگر ۶.۵۳ اینچی LCD با وضوح اچ دی پلاس و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ و تراکم ۲۶۹ پیکسل است که نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را ارائه می‌دهد. رابط کاربری MIUI 12 را بر روی اندروید ۱۰ اجرا می‌کند و در بطن خود از تراشه هلیو جی ۲۵ مدیاتک (Helio G25) بهره می‌برد که با ۲ یا ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ یا ۱۲۸  گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی جفت شده است.

ماژول دوربین پشتی این گوشی از تک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده که فلش LED، عکاسی پانوراما و HDR بعلاوه فیلم‌برداری تا حداکثر با وضوح فول اچ دی و نرخ ۳۰ فریم برثانیه نیز از قابلیت‌های آن است و همچنین دوربین پنل جلو که برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس های تصویری از یک حسگر ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد، از نظر فیلم‌برداری همین قابلیت‌ها را می‌تواند ارائه دهد. پشتیبانی از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شبکه 4G نیز نهایت نقاط قوت این گوشی است.

مشخصات گوشی هوشمند ردمی ۹ ای شیائومی - چیکاو

بله! اکنون ردمی ۹ ای با چنین مشخصات بسیار پیش پا افتاده‌ای در میان گردنکشان و غول‌های بازار و گوشی‌های پرطرفداری که به تازگی عرضه شده‌اند همچون گوشی‌های سری آیفون ۱۳ اپل، گوشی‌های سامسونگ، سایر گوشی‌های شیائومی، هواوی، آنر، ریلمی، وان‌پلاس و دیگران، موفق شده است تا یک تنه همه را کنار بزند و به تنهایی در صدر جدول پرفروش‌ترین گوشی‌های ماه قرار گیرد و رتبه اول را از آن خود کند!

  • پر فروش‌ترین گوشی در ماه سپتامبر چه تعداد فروش داشته است

 لیست فوق از ۲۰ دستگاه پرفروش‌ترین تلفن هوشمند ماه سپتامبر (شهریور – مهر ماه) در حساب Weibo با حساب Technology Propaganda به اشتراک گذاشته شد. همان طور که در تصویر نشان داده شده است، از گوشی ردمی ۹ ای شیائومی ۳۱۷۴۳۱ دستگاه به فروش رسیده است که بالاترین رتبه و مقام پرفروش ترین گوشی هوشمند در این ماه را به دست آورده است.

صفحه نمایش و پنل پشتی ردمی ۹ ای شیائومی - چیکاو

گمانه زنی‌هایی وجود دارد که می‌گوید بیشتر خریدها را شهروندان مسن‌تر انجام داده‌اند که می‌خواهند یک دستگاه ساده داشته باشند، و همچنین، احتمال داده می‌شود که همچنین دانش آموزانی آن را تهیه کرده باشند که دارای بودجه محدودی هستند. با توجه به گزارش Counterpoint Research که ماه گذشته نشان داد شیائومی در بازار دستگاه‌های ۱۰۰ دلاری، پیشتاز بازار چین است، این آمار چندان دور از انتظار به نظر نمی‌رسد.

  • قیمت نسخه‌های مختلف ردمی ۹ ای شیائومی

گوشی ردمی ۹ ای شیائومی در ژوئیه (تیر – مرداد) گذشته با قیمت ۵۹۹ یوآن (۹۳ دلار آمریکا) برای نسخه دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در چین عرضه شد. ردمی بعداً پیکربندی‌های دیگری از این گوشی هوشمند پر فروش خود را نیز عرضه کرد که از جمله می‌توان به نسخه‌های ۲ گیگابایت رم + ۳۲ گیگابایت با قیمت ۴۹۹ یوآن (۷۷ دلار آمریکا) و نسخه ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت که با قیمت ۹۹۹ یوآن (۱۵۵ دلار آمریکا) اشاره کرد.

 گوشی‌های دیگری که در لیست پرفروش‌ترین دستگاه‌های ماه قرار گرفتند عبارتند از آیفون۱۲ با فروش ۳۱۱۷۲۰ دستگاه، آیفون۱۳ جدید با ۲۸۶۵۰۰ دستگاه و آیفون ۱۱ مدل ۲۰۱۹ با تعداد ۲۴۸۵۹۹ دستگاه .

رنگ بندی سری آیفون 12 - چیکاو

همچنین، ردمی نوت ۹  شیائومی مدل 4G، ردمی K40 و ردمی نوت ۹ پرو، سه گوشی دیگر از برند ردمی هستند که در میان ۱۰ دستگاه‌ بالای جدول پر فروش‌ترین دستگاه‌های ماه سپتامبر جای گرفته‌اند.

آنر ۵۰ و آنر پلی ۵ تی ( Honor Play5T) به ترتیب با ۱۱۲۶۰۵ دستگاه و ۱۰۵۸۱۲ دستگاه رتبه‌های هفتم و دهم پرفروش‌ترین  گوشی‌های هوشمند را به دست آورده‌اند که قطعاً موفقیت بسیار بزرگی برای این برند چینی محسوب خواهد شد.

  • برنده بزرگ فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های سپتامبر ۲۰۲۱ کیست

اما برنده‌ی بزرگ در این فهرست پر فروش‌ترین گوشی‌های ماه سپتامبر کیست؟ اپل قطعاً برنده‌ای کاملاً مشخص است و بیش از دیگر برندها به چشم می‌آید، زیرا بیش از سایر برندهای موجود در در این لیست دستگاه‌های خود را به فروش رسانده است. به غیر از داشتن چهار دستگاه در میان ۱۰ دستگاه بالای فهرست، چهار دستگاه دیگر نیز در میان ۱۰ دستگاه دوم این فهرست دارد، و به عبارتی ۷ دستگاه از ۲۰ دستگاه پرفروش‌ترین گوشی های ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ به تنهایی به برند اپل تعلق دارد و بس!

برنده بزرگ فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های سپتامبر ۲۰۲۱ کیست - چیکاو

درواقع در میان پرفروش‌ترین گوشی های هوشمند ماه سپتامبر (شهریور – مهر)، اپل با ۸ مدل بیشترین مدل را دارد، شیائومی با ۷ مدل در رده دوم قرار دارد و ویوو با ۲ مدل نیز مقام سوم را به دست آورده است. سه مدل دیگر نیز از برندهای ناشناخته است. نکته عجیب ماجرا این جا است که در این فهرست حتی یک مورد نیز از غول دنیای فناوری سامسونگ، و همچنین سایر تولیدکنندگان بزرگ همچون وان پلاس، ریلمی و سایرین به چشم نمی‌خورد. هواوی، ایسوس، گوگل، موتورولا، اوپو، نوکیا و… از بازیگران بزرگ و غایبان باورنکردنی این فهرست هستند!

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.