ساک دستی سوزنی و کاربرد آن

ساک دستی سوزنی از جمله انواع ساک دستی رایج در سطح جهان محسوب می شود و دارای ویژگی های خاص نسبت به ساکت دستی پلاستیکی می باشد و ما قصد داریم به صورت کاملاً تخصصی در این متن به مزایا و معایب ساک دستی سوزنی بپردازیم. ساک دستی یکی از مهمترین وسایلی است که عموم مردم جهت جابجایی وسایل از آن استفاده می کنند. به طور کلی ساک دستی نایلونی از جمله پرکاربردترین ساک دستی های موجود در بازار می باشد ولی به دلیل ویژگی های ساختاری که از آن برخوردار است، مقاومت بالایی در برابر تجزیه شدن دارد و برای محیط زیست بسیار ضرر دارد. در همین راستا محققین تلاش نموده اند که با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، محصولات متنوعی را تولید و روانۀ بازار نمایند. همراه چیکاو باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پارچینه به عنوان یکی از مجموعه های مجرب در حوزۀ تولید انواع ساک دستی پلاستیکی و پارچه ای فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با تأمین دستگاه های پیشرفته امکان تولید پارچه های سوزنی را مهیا نموده است، تا بدین وسیله بتواند سهمی از بازار تولید و فروش ساک دستی پارچه ای در سطح کشور داشته باشد.

ویژگی ها

ساک دستی سوزنی از پارچه های اسپان باند تهیه می شود. پارچه اسپان باند به دلیل ویژگی های ظاهری که دارد، با عنوان پارچۀ سوزنی نیز شناخته می شود. پارچه های سوزنی از جمله پارچه های بدون بافت و تار و پود شناخته می شود. در واقع با استفاده از دستگاه های مخصوص، مواد پلیمری به صورت رشته های پلیمری تولید و با حرارت بالا در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند و این چنین پارچه های اسپان باند تولید می شوند و از آنها برای تولید ساک دستی سوزنی بهره گرفته می شود.

تحقیقات فراوانی در خصوص طراحی و تولید پارچه های سوزنی صورت گرفته است که در نتیجۀ آن بتوانند انواع ساک دستی سوزنی را جهت مصارف روزانه استفاده نمایند. مهمترین ویژگی که ساک دستی پارچه ای دارد، موجب کاهش مصرف ساک دستی نایلونی در سطح بازار شده است. به عبارتی در گذشته بخش اعظمی از ساک دستی های بازار از نوع ساک پلاستیکی تشکیل می شد ولی با پیشرفت تکنولوژی دانشمندان و کارشناسان صنایع پتروشیمی تلاش نمودند راهکارهای جدیدی برای تهیۀ ساک دستی مقاوم و سازگار با محیط زیست تهیه نمایند.

با توجه به اینکه ساک دستی پارچه ای سوزنی سازگاری با محیط زیست ندارد ولی به دلیل مقاومت بالای این محصول، توانسته به میزان قابل توجهی از میزان مصرف نایلون پلاستیکی جلوگیری کند. همانطور که می دانید نایلون به دلیل نوع ساختار پلیمری که از آن برخوردار است، مقاومت بالایی در برابر تجزیه شدن دارد و صدها سال زمان می برد که به طور کامل تجزیه شود و این مسئله نقش تخریب کننده ای بر روی محیط زیست انسان ها و دیگر موجودات زنده خواهد داشت.

لیکن طراحی و تولید ساک دستی سوزنی، توانسته گامی مؤثر در کاهش مصرف ساک های پلاستیکی در سطح جهان داشته باشد. ساک دستی پارچه ای مقاومت بالایی دارد و می توان برای مدت زمان طولانی و مصارف متعدد از آن استفاده نمود. البته این نکتۀ مهم، صرفۀ اقتصادی برای صاحبان مشاغل و همچنین مصرف کنندگان دارد. تولید و عرضۀ ساک دستی سوزنی در دو دسته بندی اصلی دوختی و پرسی با مدل های متنوع صورت می گیرد. تا کنون شاهد خرید و فروش انواع ساک دستی پارچه ای سوزنی در طرح و رنگبندی های متنوع بوده اید و از آن جهت حمل وسایل سبک و سنگین استفاده نموده اید.

تأثیر مثبت ساک دستی سوزنی در امور تبلیغات

از دیگر ویژگی های قابل توجه ساک دستی های پارچه ای، داشتن قابلیت چاپ بر روی این محصول می باشد و به همین دلیل با عنوان محصول تبلیغاتی در صنعت تبلیغات مورد استفاده قرار گرفته می شوند. دهۀ اخیر تولید ساک دستی پارچه ای سوزنی توانسته تحولی بزرگ در صنعت تبلیغات بوجود آورد چون همانند یک بیلبورد سیار است که امکان جابجایی آنها در سطح شهر وجود دارد.

در اصل کمپانی های مختلف جهت تهیۀ محصولات تبلیغاتی می توانند از مزایای ساک دستی سوزنی چاپ دار استفاده نمایند. در واقع آدرس، تلفن، شعار تبلیغاتی و هر گونه تصاویر را می توان در رنگبندی های مختلف بر روی ساک دستی پارچه ای چاپ نمود و از آن برای حمل وسایل مختلف استفاده کرد. عرضۀ انواع ساک دستی پارچه ای به افراد کمک می کند که بتوانند از این محصول برای تعداد دفعات زیاد استفاده کنند.

نکتۀ مهم دیگر که در رابطه با این محصول وجود دارد، ساک دستی سوزنی چاپ دار، با استفاده از دستگاه های چاپ سیلک با حداقل دو رنگ قابل پیاده سازی می باشد. البته امکان چاپ ساک دستی پارچه ای به صورت تک رنگ برای مشتریان فراهم می باشد. به طور کلی ساک دستی سوزنی را می توان در طرح و رنگبندی های مختلف طراحی و چاپ نمود.

با توجه به مقاومت بالایی که این محصولات دارد، عموم افراد از این نوع ساک دستی استقبال می نمایند و ترجیح آنها برای جابجایی وسایل، ساک دستی پارچه ای در ابعاد مختلف می باشد. ساک دستی سوزنی را می توان در ابعاد مختلف با قیمت مناسب و ارزان تهیه نمود. البته مجموعه های تبلیغاتی و یا کمپانی های بزرگ جهت امور تبلیغاتی و یا عرضۀ محصولات خود، می توانند با سفارش ساک دستی سوزنی همراه با چاپ سفارشی با قیمت ارزان تر از بازار به واسطۀ مجموعۀ پارچینه تهیه نمایند.

در حال حاضر هدایای تبلیغاتی متعددی را می توان با استفاده از انواع ساک دستی سوزنی به عزیزانمان و مشتریان عرضه کنیم. البته در حال حاضر از این نوع پارچه های بدون بافت جهت ساخت انواع کاور و ساک دستی های فانتزی استفاده می شود چون دوام و طول عمر بالایی دارند. علاوه بر آنکه چاپ پذیر است و تولید کنندگان توانسته اند چنین محصولاتی را در طرح های متنوع تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند.

ساک دستی سوزنی در طرح های متنوع فاکتور مهم در جلب رضایت مشتریان و عرضۀ محصولات با بسته بندی شیک می باشد. امروزه ساک دستی های پارچه ای رقیب اصلی ساک های پلاستیکی محسوب می شود و گزینۀ مناسبی برای حمل و نقل وسایل در صنایع مختلف می باشد.

خرید ساک دستی پارچه ای اسپان باند در ابعاد و طرح های مختلف امکان پذیر می باشد. از این رو عموم افراد متناسب با سلیقۀ شخصی می توانند با قیمت ارزان ساک دستی سوزنی مورد پسند خود را تهیه نمایند. با توجه به مطالبی که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، تولید و چاپ ساک دستی سوزنی به صورت پرسی صورت می گیرد. البته از شیوه های پانچ برای اتصال دسته به ساک پارچه ای استفاده می شود.

از دیگر ویژگی های بارز ساک دستی سوزنی، می توان به قابل شستشو بودن این محصول اشاره نمود بدون آنکه چاپ و نوشته های حک شده بر روی پارچه از بین رود. به همین دلایل افراد زیادی از این محصول استقبال می کنند و شاهدۀ عرضۀ انواع ساک دستی پارچه ای در مدل های مختلف می باشیم.

گروه تولیدی پارچینه به دلیل نوع فعالیتی که دارد، همواره تلاش می کند محصولاتی با کیفیت تولید و روانۀ بازار نماید. این هدف گذاری مهم، موجب جلب رضایت مشتریان گردیده است. علاوه بر آنکه امکان خرید ساک دستی سوزنی سفارشی را در ابعاد و طرح های متنوع با قیمت ارزان، برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم نموده است.

https://parchine-co.com/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.