لپ تاپ ویوو بوک کی ۱۵ ایسوس با صفحه نمایش اولد در هند عرضه می شود

لپ‌تاپ ویوو بوک کی ۱۵ اولد ایسوس  ( ASUS VivoBook K 15 OLED) برای بازار هند رونمایی شد. قیمت اولیه این لپ‌تاپ‌های ویوو بوک کی ۱۵ اولد ایسوس از ۴۶۹۹۰ روپیه (۶۳۸ دلار) شروع خواهد شد. این لپ‌تاپ از صفحه نمایش اولد بهره می‌برد. معرفی لپ‌تاپ ویوو بوک کی ۱۵ اولد ایسوس  کیفیت و قیمت مقرون به صرفه را برای مصرف کنندگان فراهم می‌کند. همراه چیکاو باشید.

شرکت ایسوس یکی از تولید کنندگان محبوب لپ‌تاپ و رایانه‌های شخصی است و لپ‌تاپ‌های جدید ویوو بوک کی ۱۵ اولد ایسوس با ویژگی‌ها و قابلیت‌های نسبتاً مناسبی همراه هستند. ازجمله برخی از مشخصات این لپ‌تاپ‌های ایسوس می‌توان به استفاده از پردازنده‌های نسل ۱۱ اینتل کور (Intel’s 11th Gen Core ) یا تراشه‌های سری رایزن ۵۰۰۰ AMD (AMD Ryzen 5000) اشاره کرد که با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با وضوح فول اچ دی و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عرضه خواهند شد.

پ‌تاپ‌های جدید ویوو بوک کی ۱۵ اولد ایسوس مشکی - چیکاو

 این لپ‌تاپ‌ها از اتصال وای‌فای ۶  بهره می‌برند. نمایشگرهای ویوو بوک کی ۱۵ اولد ایسوس می‌توانند طیف رنگی ۱۰۰ درصد DCI-P3 را نمایش دهند و همچنین ویژگی مراقبت از چشم را از طریق گواهینامه TUV Rheinland کسب کرده‌اند. این ویوو بوک‌ها گزینه‌های ذخیره‌سازی دوگانه HDD+SSD را ارائه می‌دهند. صفحه نمایش ویوو بوک کی ۱۵ اولد ایسوس نسبت ۸۵ درصدی صفحه نمایش به بدنه را ارائه می‌دهد.

این دستگاه از  گزینه‌های رم بین ۸ تا ۱۶ گیگابایت بهره می‌برد، در حالی که گزینه‌های حافظه داخلی نیز از ۲۵۶ گیگابایت تا ۵۱۲ گیگابایت متغیر است. درگاه‌های USB 3.2 و USB 2.0، همچنین درگاه HDMI، جک هدفون و علاوه بر این، کارت خوان/ Micro SD   Micro SD 4.0  نیز از دیگر امکانات این لپ‌تاپ است.

بدنه زیبای پ‌تاپ‌های جدید ویوو بوک کی ۱۵ اولد ایسوس - چیکاو

 لپ تاپ‌های ویوو بوک کی ۱۵ اولد ایسوس دارای صفحه کلید Chiclet Backlit با کلید Num و کلیدهایی با عمق ۱.۴ میلی متری هستند. این لپ تاپ زیبا فقط ۱.۸۰ کیلوگرم وزن دارد و همچنین دارای یک دوربین اچ دی با کیفیت 720P است. لپ‌تاپ ایسوس با سیستم عامل ویندوز ۱۰ یا ویندوز ۱۰ پرو عرضه خواهد شد و از ۳ اکتبر (۱۱ مهر ماه) در چندین فروشگاه از جمله Flipkart، Amazon، ASUS Exclusive Stores در دسترس قرار خواهند گرفت. ضمن این که شرایطی برای استفاده از تخفیف در خرید این لپ‌تاپ نیز در نظر گرفته خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.