تیزر ویدئویی تبلت ۱۲.۶ اینچی پد پرو لنوو بدنه نازک و سبک فلزی آن را نشان می دهد

لنوو در حال آماده شدن برای معرفی تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.6 جدید خود است. این شرکت پیشتر با معرفی یک تبلت جدید خودنمایی کرده بود که به دنبال آن برخی تصاویر جالب از این تبلت منتشر شد. و اکنون ، یک تیزر ویدئویی دیگر نگاه کاملتری به این رایانه لوحی انداخته است. همراه چیکاو باشید.

ویدئوی ارسال شده توسط Lenovo Xiaoxin در Weibo نشان می‌دهد که در پنل جلو این دستگاه می‌توان شاهد یک صفحه نمایش بزرگ با حاشیه های باریکی بود که آن را احاطه کرده است. بر روی یکی از حاشیه‌ها، یک دوربین سلفی قرار گرفته است. اما قسمت پشتی دستگاه بیشترین جلوه را دارد.

این تبلت دارای بدنه نازک و سبک فلزی است و برای پنل پشتی آن از دو رنگ استفاده می‌شود اما در کنتراست بین دو بخش زیاده روی نشده است ، هرچند که به عنوان یک ویژگی، برای پنل پشتی که از سادگی خارج شود کافی است. در قسمت پشتی این تبلت یک ماژول دوربین دوگانه دیده می‌شود که یک فلش ال‌ای‌دی نیز در کنار آن تعبیه شده است.

 خط آنتن در تمام طول تبلت، طول ضلعی که ماژول دوربین پشتی به آن نزدیکترین است، کشیده شده است. همچنین یک تورفتگی بیضی شکل در نزدیکی لبه وجود دارد که برای قرار دادن قلم در زمان عدم استفاده مناسب است. دکمه های تنظیم صدا در این تبلت نیز در نزدیکی دوربین قرار گرفته است.

پیشتر ، مدیر محصول لنوو تصویری را به اشتراک گذاشته بود که تبلت را با ZUI نسخه 13.0.289 نشان می‌داد. ضمن این که این تبلت از کارت میکرو اس‌دی برای افزایش مقدار حافظه نیز پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصاتی که تاکنون با قاطعیت می‌توان در مورد آن‌ها سخن گفت، صفحه نمایش اولد آن است که توسط سامسونگ دیسپلی تولید گردیده است. این نمایشگر از وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل بهره می‌برد و علاوه بر آن، از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر بهره می‌برد.

 تبلت ۱۲.۶ اینچی پد پرو لنوو - چیکاو

متأسفانه تاکنون هیچ نشانه‌ای دال بر پشتیبانی از ۵جی در این تبلت مشاهده نشده است. افشای قبلی جزئیات دقیق دیگری از تبلت لنوو  Xiaoxin Pad Pro 12.6 را نشان داده بود. گفته می‌شود این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام  (Qualcomm Snapdragon 870) در داخل بدنه‌ی خود بهره می‌برد. برای قسمت پشتی نیز ماژول دوربین دوگانه ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است در حالی که در پنل جلو از ماژول دوربین ۸ مگاپیکسلی بعلاوه‌ی سنسور ToF استفاده می‌شود. سایر ویژگی ها شامل حسگر اثر انگشت در لبه تبلت، پورت USB 3.1  از نوع Type C و باتری 10200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.