تلفن هوشمند iQOO Z5 5G زیر برند ویوو اکنون با قیمت 349 دلار از طریق Giztop در دسترس است

برند زیرمجموعه ویوو، iQOO به تازگی گوشی هوشمند میان رده iQOO Z5 را در برخی از بازارهای جهان رونمایی کرده است. این تلفن هوشمند در حال حاضر در Giztop به قیمت 349 دلار به فروش می‌رسد. گوشی هوشمند iQOO Z5 5G در دو گزینه رنگ Mystic Space و Arctic Dawn موجود است. با این حال، این گوشی در ۳ نسخه در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. همراه چیکاو باشید.

خریداران می‌توانند بین 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی یا 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، گزینه مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

این ساده‌ترین راه برای دریافت گوشی هوشمند iQOO Z5 در کشورهایی است که هنوز از طریقه‌های دیگر مانند خرده فروشی‌های آفلاین در دسترس نیست. این گوشی هوشمند با دوربین پشت سه گانه از طریق Giztop با قیمت 349 دلار در حال فروش است.

  • مشخصات گوشی هوشمند iQOO Z5

گوشی هوشمند iQOO Z5 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز است. این صفحه نمایش از طیف رنگی HDR10 و P3 پشتیبانی می‌کند. از نظر پردازنده نیز مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸ جی کوالکام (Qualcomm Snapdragon 778G 5G SOC) پلتفورم گوشی هوشمند شده است که این پردازنده هشت هسته‌ای است و همچنین و پردازنده گرافیکی قدرتمند آدرنو  642L نیز در کنار آن قرار گرفته است. این تلفن هوشمند با میزان رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی با گزینه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت در دسترس قرار دارد.

مشخصات گوشی هوشمند iQOO Z5 - چیکاو

گوشی هوشمند iQOO Z5 5G دارای یک سنسور دوربین سه گانه است که لنز اصلی آن 64 مگاپیکسلی بوده و از دیافراگم f/1.79 با لرزشگیر اپتیکال تصویر بهره می‌برد. همچنین، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی با دیافراگم  f/2.2 با 120 درجه FOV و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 برای ثبت دنیای مینیاتوری نیز دیگر حسگرهای ماژول پنل پشتی این گوشی هوشمند هستند. در پنل جلو نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس تصویری وجود دارد.

این تلفن هوشمند به باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از شارژ سریع ۴۴ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. یک جک 3.5 میلی متری صدا به همراه سایر گزینه‌های اتصال مانند WiFi 6، بلوتوث 5.2 و USB Type-C نیز از دیگر قابلیت‌ها و امکانات این گوشی هوشمند است.خریداران می‌توانند آن را با قیمت عالی 349 دلار از طریق Giztop در هر دو رنگ انتخاب کنند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.