نقد و بررسی مشخصات لپ تاپ lenovo legion y540

امروزه بیشتر سرگرمی‌های نسل جوان در فضای مجازی است و گیم‌ها و بازی‌های کامپیوتری توانسته اند به یکی از قطب‌های اصلی توجه کاربران فضای مجازی تبدیل شوند. علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری دسته‌ی خاصی از اشخاص نیستند و آن‌ها در هر قشری نفوذ کرده‌اند، تمام سطوح جامعه با هر محدوده‌ی سنی، به بازی‌های کامپیوتری علاقه دارند و کاربران نیز زمان زیادی را صرف بازی‌های رایانه‌ای می‌کنند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تعجبی ندارد که در این میان شرکت‌های تولید کننده‌ی بازی و تولید‌ کنندگان لپ تاپ‌هایی برای اجرایی کردن این بازی های پیچیده با برنامه‌های سنگین وارد رقابت سختی شده اند.

 لنوو نیز که به عنوان یک برند مطرح در زمینه تولید لپ تاپ فعالیت می‌کند، وارد عرصه ی این رقابت تنگاتنگ شده است و یکی از خانواده محصولاتش را به گیم‌ها اختصاص داده و با ارتقای سیستم پردازشگر و کارت گرافیک عالی و حافظه ی بسیار بالای این لپ تاپ ها محبوبیت بسیاری را کسب کرده است. حالا به بررسی لپ تاپ lenovo legion y540 خواهیم پرداخت.

طراحی لپ تاپ lenovo legion y540

سری لپ تاپ‌های legion با طراحی بسیار ساده و سخت که مورد پسند اکثر گیمر هاست توانست، نظر بسیاری را به خود جلب کند. لپ تاپ lenovo legion y540 نیز با طراحی بسیار ساده و اندازه مناسب خود به نظر بسیار کاربردی و مناسب می‌رسد. این لپ تاپ لبه‌های تیز دارد. صفحه نمایش ساده و براق است و اطراف آن خبری از لوگوی بزرگ یا طراحی شلوغی نیست. تاچ پد لپ تاپ تقریبا در سمت چپ آن قرار گرفته است.

طراحی ارگونومیک لپ تاپ باعث شده تمام دکمه‌های لپ تاپ با فاصله مناسب کنار هم قرار بگیرند و به دست فشاری وارد نکنند. لوگوی لیجن با فونت کوچک نوشته شده است، اما وجود آن در سادگی طراحی تاثیر نمی‌گذارد. فاصله بسیار مناسبی بین نمایشگر لپ تاپ و صفحه کلید وجود دارد که باعث زیبایی دوچندان طراحی آن شده است.

وب کم لپ تاپ lenovo legion y540

نکته بسیار جالب در نقد و بررسی لپ تاپ لنوو legion y540 این است که وب کم این لپ تاپ زیر صفحه نمایش آن قرار دارد. این مسئله در کنار جالب بودن باعث خاص بودن طراحی این لپ تاپ شده است؛ البته از آنجا که صفحه نمایش 180 درجه باز می‌شود به نظر نمی‌رسد مشکلی برای کاربران به وجود بیاید. شما برای خرید این لپ تاپ می‌توانید از قیمت روز لپ تاپ لنوو مطلع شوید و پس از خرید از امکانات این لپ تاپ بهره‌مند شوید.

مشخصات پردازنده لپ تاپ lenovo legion y540

لپ تاپ‌های لیجن، برای گیمینگ طراحی شده اند و به همین خاطر دارای پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی بسیار قوی هستند. پردازنده لپ تاپ lenovo legion y540 محصول برند Intel  است. مدل این پردازنده core i7 است و می‌تواند چندین تسک را بدون هنگ کردن انجام دهد. پردازنده گرافیکی محصول شرکت NVIDIA است و مدل آن Goforce GTX1660 Ti است. این پردازنده گرافیکی می‌تواند به راحتی بازی‌های مختلف و برنامه‌های گرافیکی را اجرا کند.

از دیگر نکات حائز اهمیت در سخت افزارهای لپ تاپ lenovo legion y540، می‌توان به این اشاره کرد که حافظه گرافیک آن 6 گیگابایت است و از نظر سرعت گرافیک مناسب است. بررسی لپ تاپ لنوو مدل y540 و استفاده از آن به شما کمک می‌کند متوجه شوید که این لپ تاپ واقعا بی نقص است. حالا اگر قصد خرید لپ تاپ را دارید می‌توانید این لپ تاپ را نیز به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب در نظر بگیرید.

صفحه نمایش لپ تاپ lenovo legion y540

با نقد و بررسی لپ تاپ لنوو legion y540 فهمیدیم که صفحه نمایش این لپ تاپ، مات است و به خوبی می‌تواند حتی در نور کم، تجربه گرافیکی مناسبی را در اختیار شما بگذارد. اندازه این صفحه نمایش 15.6 اینچ است و کیفیت آن FULL HD است. نرخ تصویر 60 هرتز است و این باعث می‌شود بتواند برای گیمینگ صفحه نمایش مناسبی باشد. اندازه صفحه نمایش برای بازی کردن مناسب به نظر می‌رسد و از طرفی به اندازه ای بزرگ نیست که برای حمل و نقل یا قرار دادن در کیف مشکلی ایجاد کند.

سایر مشخصات لپ تاپ lenovo legion y540

پس از بررسی لپ تاپ لنوو مدل y540، متوجه می‌شویم که کیبورد این لپ تاپ، نور پس زمینه نیز دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا در تاریکی نیز از کیبورد آن استفاده کنید. این دستگاه تمام پورت‌هایی که شما به آن نیاز دارید را خواهد داشت و این موجب شده تا این لپ تاپ، یک لپ تاپ کامل و مناسب به نظر برسد. نقد و بررسی لپ تاپ lenovo legion y540، حتما به شما در انتخاب این لپ تاپ فوق‌العاده به عنوان سخت افزار مورد نیازتان برای تجربه یک بازی خوب کمک خواهد کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.