نوکیا از تلویزیون‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید ۱۱ و تلویزیون های ال ای دی خود رونمایی می کند

شرکت اچ ام دی گلوبال دو محصول از برند نوکیا را در کشور هند معرفی کرد تا بتواند در روزهای «فروش بزرگ میلیاردی» که جشنواره‌ای به مدت ۵ تا ۸ روز است، عرضه کند. معمولاً اکثر تولیدکنندگان محصولات فناوری و همچنین سایر سازندگان سایر زمینه‌ها در این فستیوال شرکت می‌کنند و سعی می کنند تا با عرضه محصولات خود با تخفیف‌های شگفت‌انگیز فروش خوبی را تجربه کنند. همراه چیکاو باشید.

اکنون شرکت ام اچ دی گلوبال که قصد دارد در این فستیوال محصولاتی را عرضه کند، برخلاف تصور بسیاری هیچ گوشی هوشمندی از نوکیا را معرفی و عرضه نخواهد کرد بلکه دو محصول در زمینه‌های دیگر را عرضه خواهد کرد که دو سری لپ‌تاپ و دو سری تلویزیون هوشمند و LED از محصولات جدید نوکیا هستند، رونمایی و عرضه خواهد کرد.

  • تلویزیون‌های هوشمند نوکیا

نوکیا مجموعه جدیدی از تلویزیون‌های اندرویدی را ساخته است که در هند تولید شده‌اند. ترکیب جدید با صدای فراگیر و عمیق تقویت شده توسط JBL و قدرتمند Harman AudioEFX ارائه می‌شود. تلویزیون‌ها دارای بلندگوهای دوقلو ۶۰ واتی با لوله بازتاب باس و استفاده از فناوری دالبی اتموس ( Dolby Atmos) هستند. این تلویزیون‌های اسمارت نوکیا که آن‌ها را کیولد می نامد، با نمایشگرهای ۵۰ و ۵۵ اینچی اینچی با طیف رنگی 102٪ NTSC با استفاده از فناوری دالبی ویژن (Dolby Vision) و همچنین پشتیبانی از HDR 10 عرضه می‌شوند.

تلویزیون‌های هوشمند نوکیا - چیکاو

نوکیا علاوه بر تلویزیون‌های اسمارت یا هوشمند که آن‌ها را در دو سایز عرضه می‌کند، یک سری تلویزیون دیگر نیز برای رونمایی دارد که این تلویزیون‌های این برند از نوع led هستند. محدوده LED شامل مدل‌هایی با ۴۳ اینچ، ۵۰ اینچ و ۵۵ اینچ و همچنین کیفیت تصویر Ultra HD 4K هستند. همه این تلویزیون‌های نوکیا از فناوری‌های دالبی ویژن و HDR 10 را با حالت Eye protection Plus ارائه می‌دهند.

تمام تلویزیون‌های اسمارت نوکیا در داخل بدنه، دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.1 گیگاهرتز هستند. آنها همچنین با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی در کنار GPU G31 کار می‌کنند. از نظر نرم افزاری، تلویزیون‌ها از اندروید 11 استفاده می‌کنند. وقتی صحبت از اتصال می‌شود، از Wi-Fi و بلوتوث دو بانده بهره می‌برند.

  • قیمت و زمان عرضه در بازار

فروش تلویزیون‌های نوکیا از 3 اکتبر (۱۱ مهر ماه ۱۴۰۰) آغاز می‌شود، درست زمانی که فروش بزرگ میلیاردی در Flipkart اعلام می شود. تلویزیون کیولد نوکیا نیز از محدودی قیمتی ۴۹۹۹۹ روپیه (۶۷۳ دلار آمریکا) شروع می‌شود. متاسفانه در مورد محدوده قیمت تلویزیون‌های LED این برند هیچ صحبتی نشده است. شاید، جزئیات بیشتری در فصل جشن ارائه شود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.